Whehehequote:Op zondag 9 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk in m'n sig moeten zetten
* Crazy-M gaat ook maar kopenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:08 schreef WhiteLightning het volgende:
F5 F5
geintje
mogguh
net ff cod5 gedaandies net uit
![]()
COD5
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hele versie is nog niet uit, inmiddels wel een gelekte volledige versie binnen de eweka winkelquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat ook maar kopen(jah officieel !!! )
Goedemorgen mede crazy naamquote:Op maandag 10 november 2008 08:31 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen..
inmiddels ook op het werk.. moet over 15 minuten beginnen.. nu maar wat warme chocomelk pakken.. geloof dat dat vandaag wel handig gaat zijn ofzo.. en anders later nog maar wat red bull..
Dat doe je niet handig danquote:Op maandag 10 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
moet de rest van de week een kwartier langer werken omdat ik vorige week een uur te laat was op vrijdag
Ho eens snelheid duivelquote:Op maandag 10 november 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat doe je niet handig dan
Gekke M! Leipe Tilbo!![]()
* Sgele gaat even een taxi opzoeken en maar richting werk.
quote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
Goedemorgen Brabantse PIMPquote:Op maandag 10 november 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat doe je niet handig dan
Gekke M! Leipe Tilbo!![]()
* Sgele gaat even een taxi opzoeken en maar richting werk.
quote:
hier half brakquote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
om brak te kunnen zijn moet je toch iets geslapen hebben geloof ik..quote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
al ee ntijdje zoquote:
ja dat is het juist, ik heb een beetje té vast geslapen geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
om brak te kunnen zijn moet je toch iets geslapen hebben geloof ik..
mogge aap... ben je nu fully trained?quote:
ik heb geslapen ... en vee look... sliep om 22:30 zelfs tijdens smsen in slaap gevallenquote:Op maandag 10 november 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
om brak te kunnen zijn moet je toch iets geslapen hebben geloof ik..
Uhm jawel hoor haha..quote:Op maandag 10 november 2008 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge aap... ben je nu fully trained?
hebben we dus zelfde probleemquote:Op maandag 10 november 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is het juist, ik heb een beetje té vast geslapen geloof ik.
heb je nou weer zowat niet geslapen ?quote:Op maandag 10 november 2008 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
hahaha.. lol.. ik kan dus niet brak zijn
wat ga je doen dan?quote:Op maandag 10 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm jawel hoor haha..
Heb er alleen niet zoveel aan aangezien ik wat anders ga doen.
Hoe gaat het met jou?
lol @ topic.quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ga je doen dan?
Barra is nog steeds blij want:
je hebt gewoon geluk jongen
LOL , zwarte sjaak , wtf ?!?quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ga je doen dan?
Barra is nog steeds blij want:
je hebt gewoon geluk jongen
hehe een maat van me is DTP-er... volgens mij zit je dan ook niet veel buiten ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 09:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ topic.
Uhm ik ga terug naar school om designer te worden.
Oftewel en DTPer.. Had dit ideee echt al heel lang in me hoofd.
En op een of andere manier vind ik de werkzaamheden die ik deed niet echt bij me passen.
Ik zit zon 8uur per dag op een stoel enzo terwijl ik lekker buiten wil zijn
quote:Op maandag 10 november 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , zwarte sjaak , wtf ?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |