School, kan je dat eten?quote:Op maandag 10 november 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man.. ziek geweest, trainingsweekend enzo!
Maaar ik ben er weer voor de komende 3weken en dan ben ik denk weg..
Aangezien ik dan weer naar school gaat
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik probeer nu als laatste optie om ergns de winsrv te vinden en opnieuw te installeren
Nou maar hopen dat je het niet overbelast hebt ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin al zo verdacht goed gaan.....
Ik moest alles weer gaan doen met links, maarja... we zien het wel... a.s donderdag naar de bedrijfsartsquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je het niet overbelast hebt ofzo
Benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest alles weer gaan doen met links, maarja... we zien het wel... a.s donderdag naar de bedrijfsarts
Mogguh WL!quote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?
Daar ben ik niet zo benieuwd naar, die witte flikkers willen je alleen maar aan het werk schoppenquote:
Mogguh, ik nu ook RA3quote:
Mogguh Moozziequote:Op maandag 10 november 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Hoi sgele hoi drox hoi crazy- hoi de rest
En vind je het wat?quote:
Dat zeg ik, ben benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:Op maandag 10 november 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo benieuwd naar, die witte flikkers willen je alleen maar aan het werk schoppen
nee niet echt.. jij wel hoop ik?quote:Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh! Crazy-p
Ook een lekker weekend gehad?
Heb RA 3 ook geinstalleerd, voor het geval ik 's avonds geen zin heb om uit te gaan hierquote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En vind je het wat?
Ik heb het 5 min gespeeld, net als FC2... ik blijf downloaden en installeren, maar doe er niets mee
kan ook nogquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?
mogguh!quote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh WL!
p.s Wat is het pc probleem? (te lui om terug te lezen)
Ik heb ook weinig geks gedaan sinds vorige week, alleen alles doet nu gewoon fucking pijn. Vrijdag 5 uur (!!!) wakker gelegen... pijnstilels gepakt maar hielpen niet, toen maar een joint gaan roken.... uurtje daarna sliep ikquote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Lijkt me duidelijk dat je nog ff niet kan werken
Hey Moozquote:
ik heb 2 training missies gedaan vond ik te lang duren dus maar aa nde missies begonnen van sovietsquote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En vind je het wat?
Ik heb het 5 min gespeeld, net als FC2... ik blijf downloaden en installeren, maar doe er niets mee
Je bent en blijft pimp he, je gaat vanavond hosselen jeweetzzzquote:Op maandag 10 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb RA 3 ook geinstalleerd, voor het geval ik 's avonds geen zin heb om uit te gaan hier
Die training is idd erg lang ja... te langquote:Op maandag 10 november 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb 2 training missies gedaan vond ik te lang duren dus maar aa nde missies begonnen van soviets
alleen ik was fanatiek om alles op ultra high te zetten. vond pc niet lief
eerste missie uitgespeeld. wel redelijk lachen. maar dus nog niet echt lang genoeg gespeeld voor goede oordeel. Denk vanavond.
hahahaha, slopen kan iedereen!quote:Op maandag 10 november 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
Crazy-M probeert eentje te slopen.... erm fixen
hehe, old scool diskettes nu maar proberenquote:Op maandag 10 november 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
Crazy-M probeert eentje te slopen.... erm fixen
Schiet niet echt op allemaal dus.quote:Op maandag 10 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig geks gedaan sinds vorige week, alleen alles doet nu gewoon fucking pijn. Vrijdag 5 uur (!!!) wakker gelegen... pijnstilels gepakt maar hielpen niet, toen maar een joint gaan roken.... uurtje daarna sliep ik
moet zeggen 1 special weapon gezien en is wel lachenquote:Op maandag 10 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die training is idd erg lang ja... te lang
Als ik vandaag weer ga spelen dan toch skerimish hoor, kan je tenminste alles hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |