abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63049678
quote:
CDA: op naar de nul coffeeshops
UTRECHT - Het CDA wil dat er een einde komt aan het gedogen van drugs. Volgens CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel heeft het gedoogbeleid gefaald. Het doel moet volgens hem zijn om alle coffeeshops in Nederland te sluiten.
Van Geel wijst erop dat op veel zolders in achterstandswijken illegale kwekerijen van softdrugs zijn waar vervolgens grote criminelen veel geld aan verdienen. Zolang dit getolereerd wordt, zullen volgens hem de problemen in die wijken nooit opgelost worden.

Tijdens het partijcongres zaterdag in Utrecht zal Van Geel aangeven dat volgens hem de samenleving de gevolgen van het gedoogbeleid niet langer pikt. Tevreden stelt hij vast dat ook binnen partijen als de PvdA en de VVD steeds meer stemmen opgaan voor een hardere lijn. In ons land is de verkoop van softdrugs in coffeeshops toegestaan, de aanlevering ervan is verboden maar wordt gedoogd.

Afgelopen week bleek nog de onvrede in de Tweede Kamer dat het kabinet pas begin 2010 met een nieuwe drugsnota komt. Het kabinet zal in de nota terugblikken op het gedoogbeleid van de afgelopen dertig jaar en aangeven hoe het drugsbeleid moet worden voortgezet.
Ik heb al vaker gezegd dat we in een naar autoritair tijdperk leven dat langzamerhand steeds meer naar een plutocratie en aristocratie gaat neigen, dit is een stap verder op weg naar de fascistische heilstaat. Het lost namelijk geen problemen op, het vergroot de problemen en dat is precies wat het CDA wil: de kloof tussen 'kansrijk' en 'kansarm' vergroten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:05:02 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63049704
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:28:20 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63063520
Pieter van Geel is een eikel. Laat mensen lekker hun jointje roken zeg.

En Klopkoek is weer consequent maar niet altijd

[TV-tip]Narcostaat Nederland
pi_63063598
Ze zijn gestoord!

Stug blijven beslissen op basis van veronderstellingen en meningen en de cijfers negeren!
Leg gewoon de cijfers van drugsproblematiek van verschillende landen maar naast elkaar, Nederland doet het helemaal niet slecht!

Wat een mafketels zeg!

En Balkenende maar lekker met zijn biertje op de foto! Reclame makend voor drugs waar mensen door doodgereden worden!
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 22:36:00 #5
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63063684
CDA-politiek op en top. Kleuterstrategie, niet ongewoon bij gelovigen. Vingers in de oren, LALALALALA, schreeuwen en het probleem, wat eigenlijk geen probleem was, bestaat niet meer; is verdwenen van de aardbodem. Foetsie, probleem opgelost, op naar het volgende nietbestaande probleem om de vingers voor in de oren te stoppen.
Carpe Libertatem
pi_63063743
Waar moeten we dan heen voor koffie :-S
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:41:00 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63063792
Ongelofelijk. En het is alleen nog maar gedoogd, zie hoe weinig problemen wij hier hebben in vergelijking tot landen waar alles verboden is (bijna overal op de wereld toch, behalve Belgie?). Come on! En dan roepen dat het niet werkt! Dat komt omdat ze het niet zien met dat enorme bord voor hun kop. Als ze nou even alles legaliseren, ook de wietproductie, heb je het probleem van witwassen en hoe je aan mediwiet komt ook gelijk niet meer.
Maar nee, dat mag natuurlijk niet van god.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:41:12 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063800
Volgens mij is Nederland het land met de minste drugsverslaafden
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:41:21 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63063803
Naar de drugsdealer

Maar een hele hoop Nederlanders worden weer eens slachtoffer van een stel smerige opportunisten die met hun morele kletspraatjes anderen hun wil opleggen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:42:34 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063827
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Naar de drugsdealer

Maar een hele hoop Nederlanders worden weer eens slachtoffer van een stel smerige opportunisten die met hun morele kletspraatjes anderen hun wil opleggen.

Historisch staan de meeste café's tegenober de kerk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63063885
Ook hier even een tvp.
pi_63063993
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Ongelofelijk. En het is alleen nog maar gedoogd, zie hoe weinig problemen wij hier hebben in vergelijking tot landen waar alles verboden is (bijna overal op de wereld toch, behalve Belgie?). Come on! En dan roepen dat het niet werkt! Dat komt omdat ze het niet zien met dat enorme bord voor hun kop. Als ze nou even alles legaliseren, ook de wietproductie, heb je het probleem van witwassen en hoe je aan mediwiet komt ook gelijk niet meer.
Maar nee, dat mag natuurlijk niet van god.
Kan niemand ze even vertellen dat hun god de planten en dus ook de cannabis uitgevonden heeft?
pi_63064197
Hoeveel politie gaat er bijkomen om alle huiskamers waar verkocht wordt op te rollen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:58:46 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63064202
ik zal ze niet missen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 23:00:11 #15
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63064238
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
ik zal ze niet missen
De dealers die straks massaal op straat staan zal je ook niet kunnen missen.
Carpe Libertatem
pi_63064290
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De dealers die straks massaal op straat staan zal je ook niet kunnen missen.
Gewoon weer ouderwets in de berging van een flat.
pi_63064294
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef Hexagon het volgende:
Pieter van Geel is een eikel. Laat mensen lekker hun jointje roken zeg.

En Klopkoek is weer consequent maar niet altijd

[TV-tip]Narcostaat Nederland
Hehe, je hebt me door, maar het is wel verenigbaar met wat ik hier zeg. Ik vind persoonlijk dat het wietgebruik tegen gegaan mag worden maar op de manier zoals het CDA wil is gewoon eng. Ook hoe die enge van geel voor de TV zegt "we hebben de tijdsgeest mee, de tijdsgeest is aan het veranderen"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:04:06 #18
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_63064318
En dan vervolgens de doodstraf op drugsdealen
Pugna Pro Patria
pi_63064354
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
ik zal ze niet missen
Ik wel. Fantastische pijnstiller.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63064425
Goed plan. De toekomst is aan de weedkoerier. Ik zie mogelijkheden voor een leuke bijverdienste.
pi_63064439
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wel. Fantastische pijnstiller.
Diclofenac is veel beter joh, daar gaan maar een stuk of 500 mensen per jaar van dood [/cynisme]
pi_63064447
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
En dan vervolgens de doodstraf op drugsdealen
Je bent weer ingehuurd door het CDA?
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:14:13 #23
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_63064549
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent weer ingehuurd door het CDA?
Ja, ik heb weer duizend euro netto ontvangen

Maar nee, na een tijdje rust ben ik van plan weer wat conservatieve berichten te gaan plaatsen hier
Pugna Pro Patria
pi_63064611
ok weinig euroos
ok niet meer roken
ok geen drugs meer
ok geen drank meer
ok de kroegen ook maar sluiten dan
kerken weer drukbezocht vast en zeker
mensen die werken
mensen die niet leven
eigen levens hebben
maar leven als een robot in deze maatschappij
niet meer zelfstandig mogen nadenken op den duur omdat
alles wordt beslist

1984!!!!!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:18:21 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63064638
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Kan niemand ze even vertellen dat hun god de planten en dus ook de cannabis uitgevonden heeft?
Nee, das de duivel he. Echt he, alles wat slecht is geven ze de schuld aan de duivel, alles wat goed is, is door god gemaakt. Wel lekker makkelijk leven lijkt me.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')