Ik heb al vaker gezegd dat we in een naar autoritair tijdperk leven dat langzamerhand steeds meer naar een plutocratie en aristocratie gaat neigen, dit is een stap verder op weg naar de fascistische heilstaat. Het lost namelijk geen problemen op, het vergroot de problemen en dat is precies wat het CDA wil: de kloof tussen 'kansrijk' en 'kansarm' vergroten.quote:CDA: op naar de nul coffeeshops
UTRECHT - Het CDA wil dat er een einde komt aan het gedogen van drugs. Volgens CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel heeft het gedoogbeleid gefaald. Het doel moet volgens hem zijn om alle coffeeshops in Nederland te sluiten.
Van Geel wijst erop dat op veel zolders in achterstandswijken illegale kwekerijen van softdrugs zijn waar vervolgens grote criminelen veel geld aan verdienen. Zolang dit getolereerd wordt, zullen volgens hem de problemen in die wijken nooit opgelost worden.
Tijdens het partijcongres zaterdag in Utrecht zal Van Geel aangeven dat volgens hem de samenleving de gevolgen van het gedoogbeleid niet langer pikt. Tevreden stelt hij vast dat ook binnen partijen als de PvdA en de VVD steeds meer stemmen opgaan voor een hardere lijn. In ons land is de verkoop van softdrugs in coffeeshops toegestaan, de aanlevering ervan is verboden maar wordt gedoogd.
Afgelopen week bleek nog de onvrede in de Tweede Kamer dat het kabinet pas begin 2010 met een nieuwe drugsnota komt. Het kabinet zal in de nota terugblikken op het gedoogbeleid van de afgelopen dertig jaar en aangeven hoe het drugsbeleid moet worden voortgezet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Naar de drugsdealer
Maar een hele hoop Nederlanders worden weer eens slachtoffer van een stel smerige opportunisten die met hun morele kletspraatjes anderen hun wil opleggen.
Kan niemand ze even vertellen dat hun god de planten en dus ook de cannabis uitgevonden heeft?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Ongelofelijk.En het is alleen nog maar gedoogd, zie hoe weinig problemen wij hier hebben in vergelijking tot landen waar alles verboden is (bijna overal op de wereld toch, behalve Belgie?). Come on! En dan roepen dat het niet werkt! Dat komt omdat ze het niet zien met dat enorme bord voor hun kop. Als ze nou even alles legaliseren, ook de wietproductie, heb je het probleem van witwassen en hoe je aan mediwiet komt ook gelijk niet meer.
Maar nee, dat mag natuurlijk niet van god.
Gewoon weer ouderwets in de berging van een flat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dealers die straks massaal op straat staan zal je ook niet kunnen missen.
Hehe, je hebt me door, maar het is wel verenigbaar met wat ik hier zeg. Ik vind persoonlijk dat het wietgebruik tegen gegaan mag worden maar op de manier zoals het CDA wil is gewoon eng. Ook hoe die enge van geel voor de TV zegt "we hebben de tijdsgeest mee, de tijdsgeest is aan het veranderen"quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef Hexagon het volgende:
Pieter van Geel is een eikel. Laat mensen lekker hun jointje roken zeg.
En Klopkoek is weer consequent maar niet altijd
[TV-tip]Narcostaat Nederland
Diclofenac is veel beter joh, daar gaan maar een stuk of 500 mensen per jaar van dood [/cynisme]quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wel. Fantastische pijnstiller.
Je bent weer ingehuurd door het CDA?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
En dan vervolgens de doodstraf op drugsdealen
Ja, ik heb weer duizend euro netto ontvangenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent weer ingehuurd door het CDA?
Nee, das de duivel he.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan niemand ze even vertellen dat hun god de planten en dus ook de cannabis uitgevonden heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |