Voor de oppositie is het gemakkelijk aanschuiven bij P&W.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
mja vorig seizoen hadden Marijnissen maar ik dacht toch niet zo vaak als Halsema....
maar leuk dat ze steeds vaker discussies aan tafel willen.
dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef Omnifacer het volgende:
Zolang er geschoten kan worden op centrum-rechts is iedereen welkom daar.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over Halsema.
Aan de ene kant vind ik haar super irritant. Aan de andere kant wil ik haar neuken.
Als hij dat echt blijkt te zijn, ben ik verheugd.quote:"Een compromisloze verdediger van verworven vrijheden."
Jij voelt je aangevallen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef Omnifacer het volgende:
Zolang er geschoten kan worden op centrum-rechts is iedereen welkom daar.
In de serie Californication zouden ze tegen je zeggen dat je haar wil 'hate-fucken'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over Halsema.
Aan de ene kant vind ik haar super irritant. Aan de andere kant wil ik haar neuken.
Yep, dat heeft hij voor RTLZ vandaag geuit. Wat....! > Rookt Halsema?????quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik kan haar niet meer serieus nemen sinds ze twee weken voor 11 september pleitte voor het afschaffen van de BVD (nu AIVD), en dat ze steeds loopt te zeiken over luchtvervuiling terwijl ze twee pakjes peuken per dag wegpaft
[..]
Als hij dat echt blijkt te zijn, ben ik verheugd.
Waardoor? Het irriteert me gewoon.quote:
Ja. Terwijl ze ook nog jonge kinderen heeftquote:Rookt Halsema?????
kan het niet gelovenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waardoor? Het irriteert me gewoon.
[..]
Ja. Terwijl ze ook nog jonge kinderen heeft![]()
hij komt ook wel uitermate weinig aan het woord vanavond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef Suko het volgende:
en waarom Kamp in de uitzending, hij gaat toch weg, jammer, altijd goed voor ferme statements in een debat.
Halsema hoort zichzelf ook wel erg graag praten en P&W haar ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef Wup het volgende:
[..]
hij komt ook wel uitermate weinig aan het woord vanavond.
yepquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Halsema hoort zichzelf ook wel erg graag praten en P&W haar ook.
Die mensen zitten daar omdat ze gevraagd worden, en stemmen toe om voor hen moverende redenen. Niets dan hulde.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Suko het volgende:
Openbaar van je afpraten/rouwen, ik hou daar niet van, kan ik niks mee.
Zo te horen zijn ze gelovig. Dan is het tijdelijke wrede Aardse met eeuwige Hemelse gewisseld. Niet echt een probleem, als je echt gelooft.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind die ouders erg dapper spreken op die uitvaart, met name de vader. Diepe buiging.
Makkelijk toch, die zoethouderijquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo te horen zijn ze gelovig. Dan is het tijdelijke wrede Aardse met eeuwige Hemelse gewisseld. Niet echt een probleem, als je echt gelooft.
Ze geeft dan wel weer graag de indruk zelf heel erg correct te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Suko het volgende:
Dat roken zal Halsema vast niet doen bij d'r kinderen, maar ik vind het zomaar beetje voor haar pleiten, beetje fout in dat verdomde correcte Den Haag...![]()
Ik snap ook niet zo best wat je er als kijker mee moet.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Suko het volgende:
Openbaar van je afpraten/rouwen, ik hou daar niet van, kan ik niks mee.
Mijn vrouw gebruikt ook gewoon haar meisjesnaam hoor. Dat mag gewoon al heel erg lang. Niet iedereen is zo ouderwets om de naam van de partner aan te nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Ze zijn gescheiden denk ik trouwens, moeder gebruikt haar meisjesnaam.
Ik kan me voorstellen dat die vrouw van hem gescheiden is, hij straalt totaal geen emotie uit, alsof gebeurt met een doel en dat doel is te aanvaarde omdat God de almachtige het zo wil.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij houdt niet van Christenen?.
Het straalt nl. van hem af en je hoort het in zijn stem.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Mijn vrouw gebruikt ook gewoon haar meisjesnaam hoor. Dat mag gewoon al heel erg lang. Niet iedereen is zo ouderwets om de naam van de partner aan te nemen.
Klopt, was enigszins suggestief, al blijken ze idd apart te wonen. Zal de pastoor leuk hebben gevonden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn vrouw gebruikt ook gewoon haar meisjesnaam hoor. Dat mag gewoon al heel erg lang. Niet iedereen is zo ouderwets om de naam van de partner aan te nemen.
Jij snapt 't waarom ik dat vind, laat onverlet dat het een groot drama is, maar verder....?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo best wat je er als kijker mee moet.....
Wederom een reden dat prettig te vinden....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Ze geeft dan wel weer graag de indruk zelf heel erg correct te zijn.
Ja, dat is makkelijk rouwen als je denkt dat je dochter aanschuift bij God voor het kringgesprek.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me voorstellen dat die vrouw van hem gescheiden is, hij straalt totaal geen emotie uit, alsof gebeurt met een doel en dat doel is te aanvaarde omdat God de almachtige het zo wil.
Dit vind ik nu werkelijk net het enige aardige aan geloven. Mensen die zo zeker lijken te weten en daarom meer vrede lijken te hebben. Voor hen is ze onder de vleugels van God. Benijdenswaardig wanneer je je dochter op zo'n gruwelijke manier moet verliezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die vrouw van hem gescheiden is, hij straalt totaal geen emotie uit, alsof gebeurt met een doel en dat doel is te aanvaarde omdat God de almachtige het zo wil.
Ik vraag me af waar dat speldje op zijn revers voor staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |