quote:Henk Kamp
Kamp was jarenlang woordvoerder van integratie voor de VVD in de Tweede Kamer. In die hoedanigheid kruiste hij vaak de degens met Ella Vogelaar. Wat vindt Kamp van haar aftreden?
Ouders Marlies van der Kouwe
De in september op Bonaire vermoorde Marlies van der Kouwe is gisteren herdacht en begraven in Amersfoort. Haar ouders zijn vanavond te gast bij Pauw & Witteman.
Femke Halsema
Femke Halsema presenteert zondag het boek 'Geluk! Voorbij de hyperconsumptie, haast en hufterigheid." Ook heeft ze een spoeddebat aangevraagd over de manier hoe de PvdA-top minister Vogelaar ten val bracht.
ah een koperstakingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik ga comsuminderen en dat boek van Femke eens lekker niet kopen.
Zo help je de economie nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik ga comsuminderen en dat boek van Femke eens lekker niet kopen.
Wel het klimaat.quote:
yepquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:06 schreef Wup het volgende:
Femke is er wel heel erg vaak.
mja vorig seizoen hadden Marijnissen maar ik dacht toch niet zo vaak als Halsema....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:07 schreef qonmann het volgende:
yep
Links en vrouw , dus welkom bij P&W
Voor de oppositie is het gemakkelijk aanschuiven bij P&W.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
mja vorig seizoen hadden Marijnissen maar ik dacht toch niet zo vaak als Halsema....
maar leuk dat ze steeds vaker discussies aan tafel willen.
dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef Omnifacer het volgende:
Zolang er geschoten kan worden op centrum-rechts is iedereen welkom daar.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over Halsema.
Aan de ene kant vind ik haar super irritant. Aan de andere kant wil ik haar neuken.
Als hij dat echt blijkt te zijn, ben ik verheugd.quote:"Een compromisloze verdediger van verworven vrijheden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |