Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren brachtquote:
Die juliana moet een vreselijk leven gehad hebben met bernard, hij wilde zo graag macht en koning zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren bracht![]()
Vond het, onverwacht, een leuke geanimeerde uitzending
Ik denk ook niet dat Peter met hem in 1 programma gaat zitten...quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk in het verleden ruzie gehad met de Vries. Jammer dat ze er niet naar vroegen.
Yep, eensch. Alhoewel Elsbeth Etty soms ietsje kan doordrijven. Net het restant gezien en eigenlijk wordt alles pas echt duidelijk als de dagboeken van 'Lula" openbaar worden, in 2054! Dat zal mogelijk de koningstijd van WA overstijgen en krijgt toekomstig Koningin Catharina-Amalia er mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren bracht![]()
Vond het, onverwacht, een leuke geanimeerde uitzending
Niet veel P&W voor mij deze week tot nu toe.quote:Farid Azarkan wil een avondklok voor kinderen, Kees van Kooten schreef een luisterboek over het sprookje Nachtegaal, Tineke Ceelen over geweld in Congo en Jacob Gelt Dekker schreef een autobiografie.
en zijn vrouw vergaf hem alles, waarschijnlijk door haar strenge opvoeding, totaal geen benul van de echte wereld. en ze was gek op hem. en zo ben je getrouwd met een neukpatroon , ook nog eens een Duitser, die haar afsluit van alle sociale contacten,quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef henkway het volgende:
Die bernhard was een geile gemene ouwe bok, en jonge blonde sletjes wilden wel genaaid worden door bernard met zijn staatsferrari
Dit is nu opgerakeld omdat die stukken zijn vrijgekomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat dit om de 10 jaar opgerakeld wordt is helemaal niet nodig. eigenlijk ben ik verbaasd waaron Nederland zo aan 'DE " koninging hangt, heel dat zooitje heeft geen inbreng, kosten veel geld, maar toch kijkt iedereen weer de 3e dag in September. Rare mensen met tradieties......
Dat is algemeen verwoord voor het handelen van Oudkerk hoor, ik blaat alleen maar na....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef http het volgende:
Suko, gebrek aan fatsoenlijk woorden?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef witte_fantasie het volgende:
Rayman: "Ik hoor bij geen enkele partij, ik hoor bij "Trots op mezelf". Geniaal
Het "zwalkende" komt door die Maroc jongeren die de zaak verknallen zodat iedere partij naar rechts moetquote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen al het feit dat Oudkerk moet vragen 'welke PvdA' Rita bedoelt, betekend al dat de PvdA een gigantische zwalkende uitstraling heeft, zonder één strikte lijn, en dat is uiteindelijk weer slecht voor je electoraat.
Ook het feit dat Aboutaleb bij DWDD loopt te verkondigen dat hij als PvdA-er het meest trots is op het feit dat hij mede-verantwoordelijk is voor het afschaffen van het recht op bijstand voor jongeren onder de 27 jaar doet daar niet veel goeds voor.![]()
En dat noemt zich objectiefquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Pft, dondert mij het nou wat Kamp er van vindt.
quote:
quote:Henk Kamp
Kamp was jarenlang woordvoerder van integratie voor de VVD in de Tweede Kamer. In die hoedanigheid kruiste hij vaak de degens met Ella Vogelaar. Wat vindt Kamp van haar aftreden?
Ouders Marlies van der Kouwe
De in september op Bonaire vermoorde Marlies van der Kouwe is gisteren herdacht en begraven in Amersfoort. Haar ouders zijn vanavond te gast bij Pauw & Witteman.
Femke Halsema
Femke Halsema presenteert zondag het boek 'Geluk! Voorbij de hyperconsumptie, haast en hufterigheid." Ook heeft ze een spoeddebat aangevraagd over de manier hoe de PvdA-top minister Vogelaar ten val bracht.
ah een koperstakingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik ga comsuminderen en dat boek van Femke eens lekker niet kopen.
Zo help je de economie nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik ga comsuminderen en dat boek van Femke eens lekker niet kopen.
Wel het klimaat.quote:
yepquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:06 schreef Wup het volgende:
Femke is er wel heel erg vaak.
mja vorig seizoen hadden Marijnissen maar ik dacht toch niet zo vaak als Halsema....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:07 schreef qonmann het volgende:
yep
Links en vrouw , dus welkom bij P&W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |