abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63046291
Vorig topic : Pauw en Witteman #47: Trekken de koersen verder omlaag.

Elke werkdag rond 23:00 uur op Nederland 1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:19:07 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63046308
De Vries.

Zo triest die hetze steeds tegen Joran. Ga wat nuttigs doen en niet de huillie uithangen.
pi_63046338
Peter R de Vries...
Wat een kwal, wat liet hij zich kennen zeg. In plaats van de kritiek te pakken, ging meneer het lekker persoonlijk spelen en moest even genoemd worden hoe goed hij wel niet was. Dat Freek (ook een kwal, dat terzijde) een naam even niet wist, was voor Peter R een reden de rest ook te diskwalificeren.
pi_63046347
Freek de Jonge
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63046368
Mensen die zomaar dingen roepen waarvan ze geen weet hebben (Freek de Jonge)
Hoi.
pi_63046496
Vind Peter toch veruit de winnaar in die discussie, Freek kan zo dom lullen dat zijn hele punt verloren gaat.
pi_63046545
Ik vind dat je iemand die direct de persoonlijke aanval inzet niet tot winnaar kan verklaren.
pi_63046547
Even olie op het vuur: die naamswisseling maakt in feite geen zak uit natuurlijk, het punt van de Jonge verandert er niet door.
En het zou de Vries sieren als 'ie 's 'n keer toegaf óók vooral een televisiemaker te zijn, en niet alleen maar een journalist met het hart op de goede plek. Je kan me honderd keer vertellen dat de nathalee-zaak goede journalistiek was, het was tevens sensatie. Iemand die dat programma gezien heeft kan dat simpelweg niet ontkennen. En dat kan natuurlijk wel een moreel verwerpelijk puntje zijn.
En Freek de Jonge zou zelf een stuk gelukkiger zijn als 'ie de tijd accepteert waarin hij leeft. Maar ja. Dit levert wel leuke momenten op
pi_63046615
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef koningdavid het volgende:
Freek de Jonge
pi_63046693
Als het nou de eerste keer was dat Freek kritiek had op iemand had ik het prima gevonden, maar hij doet de laatste jaren niets anders dan met iedereen ruzie zoeken en collega's afzeiken. Het is echt een augurk geworden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63046805
De Vries
Wat een arrogante zak is het toch ook die geen enkele kritiek kan hebben. De Vries kan zijn sensatieshow moeilijk ontkennen, kijk maar naar al die commotie om Joran weer.
Ben nu trouwens ook wel benieuwd wat hij maandag bij DWDD gaat vertellen erover, want Matthijs kan dat moeilijk gemist hebben
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_63046980
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:53 schreef Seam het volgende:
De Vries
Wat een arrogante zak is het toch ook die geen enkele kritiek kan hebben. De Vries kan zijn sensatieshow moeilijk ontkennen, kijk maar naar al die commotie om Joran weer.
Ben nu trouwens ook wel benieuwd wat hij maandag bij DWDD gaat vertellen erover, want Matthijs kan dat moeilijk gemist hebben

Krijgen we daar weer een ruzie te zien. .
  zaterdag 8 november 2008 @ 02:11:04 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63047030
Peter Rudolf heeft weer even z'n promotie voor zondag kunnen doen en zal wel weer de komende tijd lekker in de belangstelling staan om vervolgens te bemerken dat justitie alweer niets kan met z'n vage beschuldigingen en insinuaties tegen Joran.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63047057
Wat zei die De Jonge? "De Vries is iemand die bang is om een kogel door de kop te krijgen en houdt zich daarom alleen met "kruimeldieven" bezig..."

nou heb je onkunde en dit, dit was wel heel treurig en grof.
pi_63047076
He Freek, ik weet dat je druk bent met je protestliedjes, toneel spelen en dingen signaleren.. maar wat heb je nou eigenlijk gepresteerd? Hoeveel moordzaken, vermissingen en oplichterijen heb jij de afgelopen jaren al opgelost Freek? Gelukkig ben je van een uitstervend ras Freek, nare zure dinosaurus. Gadverdamme..
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  zaterdag 8 november 2008 @ 02:17:59 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63047115
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:14 schreef dddour het volgende:
Hoeveel moordzaken, vermissingen en oplichterijen heb jij de afgelopen jaren al opgelost Freek?
Is dat zijn beroep dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 02:20:25 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_63047141
genoten van Freek
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63047143
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Is dat zijn beroep dan?
Wat is eigenlijk wel zijn beroep? In een ver verleden was hij een cabaretier kan ik me nog vaag herinneren.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63047168
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef golfer het volgende:
Peter Rudolf heeft weer even z'n promotie voor zondag kunnen doen en zal wel weer de komende tijd lekker in de belangstelling staan om vervolgens te bemerken dat justitie alweer niets kan met z'n vage beschuldigingen en insinuaties tegen Joran.
Ja en? hij is een misdaadverslaggever, dat justitie er niets mee kan maakt niets uit. Hij werkt bij een omroep en maakt daar programma's en als hij zoiets kan krijgen doet hij dat natuurlijk. Je kunt er mee naar justitie gaan maar die kunnen er zowiezo niets mee omdat Joran zich niet in Nederland bevind en ze zelf dus weinig onderzoek naar hem kunnen doen.

Al dat gezeik over zijn programma, dat is zijn beroep, als je dat niet bevalt dan kijk je niet. Jij hebt zeker liever dat hij z'n programma in een tweede opsporing verzocht veranderd en tasjesdieven achterna gaat en aflevert bij de politie.
pi_63047187
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:20 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk wel zijn beroep? In een ver verleden was hij een cabaretier kan ik me nog vaag herinneren.
ga je schamen. tegenover Peter Rudolf is hij nog steeds de man die het in het juiste perspectief ziet. allemaal TV show waar je niets mee kunt.
De Puta Madre
pi_63047200
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:14 schreef dddour het volgende:
He Freek, ik weet dat je druk bent met je protestliedjes, toneel spelen en dingen signaleren.. maar wat heb je nou eigenlijk gepresteerd? Hoeveel moordzaken, vermissingen en oplichterijen heb jij de afgelopen jaren al opgelost Freek? Gelukkig ben je van een uitstervend ras Freek, nare zure dinosaurus. Gadverdamme..
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar het blijft een gegeven dat De Vries zijn acties altijd enorm opblaast in de media. Ik ben het wel met De Jonge eens dat hij soms over lijken gaat, in dit geval snap ik niet dat het niet wat verder gebracht heeft.. Ik denk dat ze nu opnieuw geen enkele straf kunnen uitdelen, zelfs Thailand niet.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 02:27:22 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_63047202
quote:

[..]

Jij vindt de Lama's vast leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63047213
quote:

[..]

Type schreeuwerige wereldverbeteraar.

Een die er na 40 jaar in het vak is achtergekomen dat als je een democratie op een dictatuur zoals China loslaat dat het dan een anarchistische bende en bloedvergieten wordt. Goh.

Ja, dat had ie toch anders gedaan dan van Muiswinkel, wijsheid komt met de jaren, zei die geloof ik ook nog.

Maar toch mooi 40 jaar er goed van geleefd.
Ook een prestatie op zich
pi_63047216
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:20 schreef tong80 het volgende:
genoten van Freek

Zo hoor ik het graag
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 02:29:30 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_63047225
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:28 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

Type schreeuwerige wereldverbeteraar.

Een die er na 40 jaar in het vak is achtergekomen dat als je een democratie op een dictatuur zoals China loslaat dat het dan een anarchistische bende en bloedvergieten wordt. Goh.

Ja, dat had ie toch anders gedaan dan van Muiswinkel, wijsheid komt met de jaren, zei die geloof ik ook nog.

Maar toch mooi 40 jaar er goed van geleefd.
Ook een prestatie op zich

De man in jouw avater haalt de 40 jaar relevantie niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')