abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:53:03 #1
862 Arcee
Look closer
pi_62739383
Vorig topic: Pauw en Witteman #46: Zolang het maar niet over sport gaat.

Elke werkdag rond 23:00 uur op Nederland 1.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:04:53 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_62743308
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:08:42 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62745229
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
Snapte het ook niet ja. Ze hebben toch die Irrgang? Ben ook geen fan van hem, maar lijkt me wel beter in staat om tegenwicht te bieden aan PP de Vries...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62745254
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Dit was idd bijna te genant voor woorden dat ze eerst ging uitleggen wat een obligatie nou precies is. Dan ben je kansloos tegen peter paul de vries. Sowieso open deuren of onhaalbare ideeën.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:09:52 #7
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_62748817
Pijnlijk optreden van Agnes inderdaad (dit soort debatjes aan tafel zijn trouwens leuker om te kijken dan wanneer Jeroen & Paul haar alleen kritisch zouden hebben ondervraagd).
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:01:48 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62755976
Gasten: Frans Lanting, Arthur Japin, Charles Groenhuijsen en Eric Nordholt.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:52:36 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62756096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef Maravilla het volgende:
Gasten: Frans Lanting, Arthur Japin, Charles Groenhuijsen en Eric Nordholt.
Dank je voor de antwoord!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:15:39 #11
862 Arcee
Look closer
pi_62759806
Charles Groenhuijsen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62764950
tvp
pi_62768328
Hopelijk word dit een betere uitzending, want valt de laatste tijd wel tegen.
Ze weten het zelf volgens mij ook niet echt meer heb ik soms het idee met de opmerkingen etc die ze maken.
............................
pi_62768462
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk word dit een betere uitzending, want valt de laatste tijd wel tegen.
Ze weten het zelf volgens mij ook niet echt meer heb ik soms het idee met de opmerkingen etc die ze maken.
Ze moeten eens stoppen met die herhaling van gasten, mensen die recent bij K&B hebben gezeten
kunnen ze ook beter weglaten net als die financiele gasten.

Ik ben wel benieuwd naar Nordholt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:08:27 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_62768505
Ging een boek kopen en dacht wat een drukte hier. Ik de zaak in zat ene Japin boeken te onderschrijven.

Heb hallo tegen hem gezegd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62769028
Wat een kenkersaai pratende fotograaf vanavond zeg
Meestal wel intressant programma, maar dit
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_62769157
pi_62769409
O wat gaat die Charles Groenhuijsen af.

Hij was voor McCain en u weet ie van niets meer.

Laf hoor op de winnaar stemmen

Ja zeg als ik in Nederland een keer zeg dat ik op McCain stem krijg ik emmers drek mail over me heen
pi_62769620
Dit is een leukere uitzending dan gisteren.
e-thug
pi_62774427
Interessante bij tijden hilarische uitzending alhoewel die fotograaf een saaie praterd bleek en de koppeling met de foto's en een voorstelling met muziek mij ontging. Tough guy Eric Nordholt, long time no see. Hij had een goed punt om een coördinator te benoemen om goed zicht te krijgen in de problematiek qua bescherming van mensen in de publieke sector. Een knop met een lijntje naar de politie bv in de bus in bedreigende situaties lijkt een goed idee, puntje daarbij is dat sindskort de chauffeurs bij Connexxion onderling niet eens meer contact mogen hebben, alleen naar de meldlamer van het bedrijf, onder meer was dát een reden om te staken onlangs. Misschien dat Connexxion nu wél de chauffeurs (en de passagiers) veiligheid moet garanderen, desnoods opgelegd van bovenaf. Japin had een leuk onderwerp, over het geroofde hoofd van de Ghanese koning Badu Bonsu II, op sterk water, in een depot van het Universitair Leids Medisch Centrum. Hij maakt zich sterk voor teruggave en informeerde recentelijk de Ghanese president, Hirsch Ballin en zelfs de koningin. Daar maakt men zich in Ghana nú druk over, voorheen werd kennelijk dat hoofd niet gemist. Ik voorzie een opstand in bv de Bijlmer...
pi_62798030
AKO-genomineerde Doeschka Meijsing over haar boek Over de liefde en DJ Don Diablo heeft een nieuw album. Femke Halsema wil een parlementair onderzoek naar de kredietcrisis, econoom Arnoud Boot is daar tegen. Zij gaan vanavond in debat.

............................
pi_62798447
Zo'n debatje tussen een Kamerlid/fractievoorzitter en een deskundige is altijd nog wel interessant... De rest saai idd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62798693
Interessante discussie inderdaad.

Ik volg Femke Halsema met bijzondere interesse omdat zij samen met Alexander Pechtold kans maakt op mijn stem in de tweede kamer verkiezingen over 2 jaar.

Femke Halsema maakt wat mij betreft wel een goed punt wat betreft de gesuggereerde directe relatie tussen salaris en het aantrekken van kwaliteit.

Ik heb die link ook nooit zo direct gezien, natuurlijk kennen goede vakmensen hun waarde, maar het getuigt juist van intelligentie en van kwaliteit als je verder kunt kijken dan alleen het salaris en de beloningstructuur naar mijn mening.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62798971
snuiven en in je onderbroek door het huis rennen, met veertien groupies.
nee, das eigenlijk alleen op woensdag Ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')