GEIL.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie van user Leanne ?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich best lollers dat de KLB kaste in ONZ ter presentatie staat.![]()
Wat zullen ze daar jalours zijn.
LINK !quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
NIEUWE SHAAAYY !!![]()
*fap-fap-fapper-de-fap*
[ afbeelding ]
Oud.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
NIEUWE SHAAAYY !!![]()
*fap-fap-fapper-de-fap*
[ afbeelding ]
Voor een keertje misschien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie van user Leanne ?
Do you wanna do it in my butt, in my butt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
I said what what, in the but?
RECHT ?quote:
Wat een nep silliconenballonnenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
NIEUWE SHAAAYY !!![]()
*fap-fap-fapper-de-fap*
[ afbeelding ]
I won't bite. Not that hard.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor een keertje misschien.
[..]
Do you wanna do it in my butt, in my butt?
Die had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oud.
Je bent nieuw op het internet?
Zal ze blij mee zijn over een paar jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat lul jij gek, dat zijn echte tetten hoor
WIL JE MIJ ZO GRAAG IN ACTIE ZIEN TERWIJL IK SHAY FF LEKKER STA TE DUWEN ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
GEEF NU DIE LINK VAN DAT FILMPJE JA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hierbij dan een oproep aan alle KLB-SC bazen om dit topic te tvp'en om zodoende dit KLB-topic in ONZ gaande te houden!
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Duw*quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
WIL JE MIJ ZO GRAAG IN ACTIE ZIEN TERWIJL IK SHAY FF LEKKER STA TE DUWEN ?
Kijk, hij weet hetquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij vind lege vissekommen best griezelig, eh ?quote:
pure tietquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon, pure natural je weets
Inderdaad, als die tieten nep zouden zijn dan zou Juup geen goede mod zijn. Ik wou maar even zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kon je ook alweer je notes checken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien gratis de notes inzien?
Zal die dude met z'n 127 notes wel geil vinden.
Astublieft, 1 punt voor jouquote:
Ik heb er een buiten staan vlak bij de plomp. Naast een boompje waarachter een tuinlampje aanstaat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij vind lege vissekommen best griezelig, eh ?
Held !quote:
Bovenin, selecteer abonnementen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar kon je ook alweer je notes checken?
Overigens staat het ding boven op het graf van mijn konijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er een buiten staan vlak bij de plomp. Naast een boompje waarachter een tuinlampje aanstaat.
Alles doet een beetje thriller-horrorfilm aandenken als je naar die kom kijkt want het is nat en het waait een beetje.
Eng dus ja. Zou ik er zometeen een afgehakte hand in vinden verbaasd het me niet. Blijft eng though.
Is het ook mistig ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er een buiten staan vlak bij de plomp. Naast een boompje waarachter een tuinlampje aanstaat.
Alles doet een beetje thriller-horrorfilm aandenken als je naar die kom kijkt want het is nat en het waait een beetje.
Eng dus ja. Zou ik er zometeen een afgehakte hand in vinden verbaasd het me niet. Blijft eng though.
Nu springt mijn media player opeens aan met Rob Zombie - House of the 1000 corpses.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Overigens staat het ding boven op het graf van mijn konijn.
Er spelen nu allemaal horror/thriller verhalen in mijn hoofd. Nu durf ik er niet meer alleen te kijken.
Misschien zie je dadelijk nog enge figuren rond die vissekom huppelenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu springt mijn media player opeens aan met Rob Zombie - House of the 1000 corpses.
Ik wou dat ik een grapje maakte.
Hou is op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Misschien zie je dadelijk nog enge figuren rond die vissekom huppelen
En jij noemt jezelf een baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
No fucking way dat ik vanaaf die richting nog opkijk.
Kijke of je Yvonne nog ziet buiten !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |