Doe maar dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als Juup minder dan 25 uur per dag aanwezig kan zijn.
Met of zonder jeuk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
Khoop dat je uitslag krijgt bij je balus
Wow, deze mod wordt nog een keer populair!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkapt-doe-mij-in-de-kaste.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je maar je vingers openhaalt tijdens het krabben
Sterf aan kringspier-k*nkerquote:
Om hier nog even op in te haken, het leukste waren al die mensen die boos waren omdat ze er niet in stonden. Dan editte ik ze er snel en zei: "Dude, je staat er wel in!"quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
YES!!!
nog steeds kaste-loos![]()
ik weet het, ik val niet in een hokje te plaatsen!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om hier nog even op in te haken, het leukste waren al die mensen die boos waren omdat ze er niet in stonden. Dan editte ik ze er snel en zei: "Dude, je staat er wel in!"en dan reageerden ze met: "O ja, verkeerd gelezen!
"
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om hier nog even op in te haken, het leukste waren al die mensen die boos waren omdat ze er niet in stonden. Dan editte ik ze er snel en zei: "Dude, je staat er wel in!"en dan reageerden ze met: "O ja, verkeerd gelezen!
"
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Faalhazen. Dat je je zo laat beïnvloeden door het internet.
Tja, had er wel aardig wat van maar dat waren alleen maar een zooi losse nummers. Nu heb ik zo'n beetje alles. Er zit wel veel overlap bij, maar die sla ik gewoon over.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die had je al jaren terug op je schijf moeten hebben.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
Luister trouwens hear my train 'a coming. Zowel acoustisch als electrisch.Staat in het blues album.
Doe ik nu.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
Luister trouwens hear my train 'a coming. Zowel acoustisch als electrisch.Staat in het blues album.
Eigenlijk heb je wel gelijk, het mooie van zo'n systeem is dat je er altijd mee te maken krijgt, ongeacht of je er al dan niet in staat!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
als je er niet in staat hoor je toch ook bij een categorie? die van de mensen die er niet in staan!...
dus hoor je indirect bij de kaste....
Dude, die kaste is zo intimiderend dat hij nu in heel KLB op de SC na verboden is!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Faalhazen. Dat je je zo laat beïnvloeden door het internet.
Bwehe, die reacties van tim bij de dagcijfers zijn om voor de krassen zo verkapt als ze zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
net als timmmmm en mike-hunt die helemaal leip gaan op dagcijfers
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk, het mooie van zo'n systeem is dat je er altijd mee te maken krijgt, ongeacht of je er al dan niet in staat!
Opzich best lollers dat de KLB kaste in ONZ ter presentatie staat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dude, die kaste is zo intimiderend dat hij nu in heel KLB op de SC na verboden is!
The Billie jeans are not my sons!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:29 schreef Acinonyx het volgende:
The billie jeans... !
edit::
ow, verkeerde liedje![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, die reacties van tim bij de dagcijfers zijn om voor de krassen zo verkapt als ze zijn.![]()
Ik krijg dan meestal m'n eerste ochtenderectie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat zijn meestal mijn eerste lachmomenten als ik fok 's ochtends lees!
Ennio Morricone.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
the ecstacy of gold - metallica (s&m)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |