ligt niet aan jou, ik vind t ook niks. Het lijkt wel een overjarige puber.quote:Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar kan er niet echt om lachen
Leukquote:
Idd, en ik ben niet van plan voor pixelkledij te gaan betalenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
LeukMaar dan mogen we zeker weer 3 euro per pakje gaan betalen
Je dropzone verplaatsen kost commandpoints volgens mij, staat onder deploy als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Als in Unit 2 and 3 attack hostile 4 bedoel je?
Dat is wel jammer ja, je kan ze wel koppelen maar dat is dan voor de hele tijd volgens mij.
Krijg het nog steeds niet voor elkaar om me landingszones voor me reserves naar voren te verplaatsen.Heb het ergens voor bij zien komen.... en het boekje biedt ook niet echt uitkomst.
Inderdaad is het veel meer dan een gimmick. Het speelt misschien nog wel sneller als met de muis.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je dropzone verplaatsen kost commandpoints volgens mij, staat onder deploy als ik het me goed herinner.
Little Big Planetquote:
Tell it to someone who gives a crapquote:
Kijk bij dat 2de plaatje eens naar die figuren in de backgroundquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Tja ik ben het totaal niet eens met Yi-Long helaas. Zelf ben ik een groot fan van Udon comics en ik vind het opnieuw tekenen van de sprites supertof gedaan. Helaas kun je dit in de meeste video's online niet goed zien maar zoek maar eens een hd video op met goeie kwaliteit.
Kijk anders eens HIER HIER HIER en HIER naar. Dit MOET je mening toch wel enigzins veranderen?Dit zal er gewoon supertof uitzien op je HDTV.
Ik heb de MotorStorm-outfit gekocht....quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
LeukMaar dan mogen we zeker weer 3 euro per pakje gaan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb de MotorStorm-outfit gekocht....Ik hoop dat je je nu kapot schaamtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja God of War 2 is ook een generatie ouder hequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef Sharolo het volgende:
[..]
Heb ze allebei en LBP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>GoW2
ja, maar ik ren nog vol trots met m'n MS-helmpje online door de levels heen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je nu kapot schaamt
Ik heb die ook gekochtquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, maar ik ren nog vol trots met m'n MS-helmpje online door de levels heen!
Ik denk het niet. Anders doe slim en haal LBP bij Bart Smit. Kost 55 euro en je kunt altijd dezelfde dag en/of de dag erna ruilen. Kijk gewoon even of je een ander spel ziet wat je toch al wilt hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef ChrisFO het volgende:
Komt er eigenlijk nog een demo van LBP, ik wil het eerst even proberen voordat ik het koop weet niet zeker of ik het wel leuk ga vinden
Bij Bart Smit en ePlaza zijn ze gewoon weer ¤ 64,95... anders ga ik vandaag een tientje ophalen bij de BS in Amsterdam....quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Anders doe slim en haal LBP bij Bart Smit. Kost 55 euro en je kunt altijd dezelfde dag en/of de dag erna ruilen. Kijk gewoon even of je een ander spel ziet wat je toch al wilt hebben.
- LBP is te gek. Echt te gek. Het is dat ik ook meteen Valkyria Chronicles heb ontvangen afgelopen zaterdag en ik die NOG beter vind dan LBP want anders wat ik het hele weekend ermee bezig geweest ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef ChrisFO het volgende:
Ok, dat kan ik dan proberen. Mischien koop ik hem wel gewoon uit Amerika als ik het niks vind zet ik hem wel op marktplaats oid. Als iedereen het zo vet vind, zal het toch wel leuk zijn
LBP geen 65 euro waard vind je?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
- LBP is te gek. Echt te gek. Het is dat ik ook meteen Valkyria Chronicles heb ontvangen afgelopen zaterdag en ik die NOG beter vind dan LBP want anders wat ik het hele weekend ermee bezig geweest ...![]()
- 55 euro is LBP zeker waard. 65 zeker niet (geen enkele game zonder iets fysieks erbij trouwens)
Indien de MM deze nog voor 55 euro heeft ... halen voor het te laat is![]()
- Let op dat LBP een on-line gebeuren is dus import wil zeggen dat je met een ander account moet spelen. Geen idee hoe lastig dat is maar iedere keer je naam moeten intikken als je on-line gaat vind ik irritant
Altijd leuk cyb hoe je het daar op kan laten komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat kan niet. Dat is die van Smackdown al namelijk.
Klopt. Het enige is dat je dan ook de ownloadable content uit de VS store moet halen. Met gratis content geen probleem, maar met betaalde wellicht wel, als je met CC wilt betalen that is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
LBP geen 65 euro waard vind je?
En met import hoef je toch niet speciaal op VS Servers? Dacht dat die wereldwijd waren?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef Wessiej het volgende:
Ook Resistance 2 binnen, verdiend ook de award voor lelijkste cover van 2008.
Je kunt nog niet samen levels maken inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Altijd leuk cyb hoe je het daar op kan laten komen
Kan je eigenlijk al online een level maken in lbp of moet dat nog met die update?
Anders gaan wij vanavond mijn licht-level afmaken cyb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |