quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Realistische analyse van Heerkes.
Alvast een prettige wedstrijd gewenst!
Ga je er nog heen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:09 schreef Yozzz het volgende:
Klopt, er wordt altijd veel gescoord. Ik hoop dat Vites nu éindelijk eens een goed resultaat neer gaat zetten in Almelo
Een echte vak-per heeft een grotere hekel aan vitesse dan heracles. Dus het is eigenlijk raar dat hij uberhaubt mag fluitenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
Ik snap de noodzaak ook niet,maar hij zal er wel blij mee zijn en het is wel zo netjes. Wel vreemd dat Heracles hem niet zegt te kunnen vinden terwijl hij af en toe nog contact heeft met Bridji.
Morgen trouwens Bas Nijhuis als scheidsrechter, hopelijk doet hij het beter dan de laatste wedstrijd onder zijn leiding die ik kan herinneren. Sowieso vreemd dat een Vak P'er Heracles mag fluiten.
19.45 dacht ik.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond!
Hoe laat begint de wedstrijd?
Weer Willie en Breukers.quote:Trainer Gert Heerkes kiest vrijwel zeker voor dezelfde elf spelers die ook tegen Utrecht aan de aftrap verschenen. Dat betekent dat Sebastiaan Steur genoegen zal moeten nemen met een plek op de bank. Ook Emannuel Boakye mag nog niet rekenen op een basisplaats. De verdediger moet middenvelder Tim Breukers voor zich dulden als rechtsback.
Daar heb je voorlopig weinig last vanquote:
Ik heb de wedstrijd gevolgd met mijn Almelose "schoonfamilie"quote:
''Jongens, we hebben maar 5 minuten. De wedstrijd moet op tijd beginnen van de KNVB''quote:Op maandag 10 november 2008 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
Over de 'huldiging' van oud spelers kan ik alleen maar oordelen op basis van de aanwezige supporters. En het klinkt weer als typisch Heracles-achtig. Uit het oog, uit het hart. Vooral jammer van Smit. Laat hem alsjeblieft ook niet meer de presentatie op de open dag doen, tenenkrommend pijnlijk elke keer.
Afgelopen week waren dus de laatste minuten van Bridji in ons zwart-wit. Hopelijk komt hij bij een leuke JL club aan de bak na zijn revalidatie.quote:Seizoen definitief voorbij voor Bridji
ALMELO – Heraclesspeler Karim Bridji is zeker acht tot negen maanden uitgeschakeld. Een MRI-scan in het ziekenhuis wees maandag uit dat ook de voorste kruisband is afgescheurd. Bridji blesseerde zich afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen Vitesse.
Zondag was al duidelijk dat de buitenbanden van zijn rechterknie afgescheurd waren. Dat betekent dat het seizoen voor Bridji voorbij is. Voor het herstel staan zo’n acht tot negen maanden.
Heeft hij een aflopend contract wat niet wordt verlengd dan? Dat is helemaal zuur voor hem, vraag me af welke club dan het risico wil nemen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Afgelopen week waren dus de laatste minuten van Bridji in ons zwart-wit. Hopelijk komt hij bij een leuke JL club aan de bak na zijn revalidatie.
Hij heeft een aflopend contract ja. Aangezien de club stappen wil gaan maken ga ik er niet vanuit dat ze het contract van een matige 27-jarige speler gaan verlengen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Heeft hij een aflopend contract wat niet wordt verlengd dan? Dat is helemaal zuur voor hem, vraag me af welke club dan het risico wil nemen.
Het zal juist nu wel een mooi gebaar van vertrouwen zijn richting hem. Maar ben er voor hem ook bang voor dat het hem dan niet gaat worden..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een aflopend contract ja. Aangezien de club stappen wil gaan maken ga ik er niet vanuit dat ze het contract van een matige 27-jarige speler gaan verlengen.
Denk dat zijn contract ook niet verlengd zou worden als hij wel fit was gebleven eigenlijk, hij is gewoon niet goed genoeg voor een basisplek. Ik zie het dan ook niet gebeuren dat ze hem nu als gebaar een nieuw contract geven omdat hij in een kutsituatie zit, zeker niet als Smit aan het roer zit. Ze kunnen de centen ook wel beter gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Het zal juist nu wel een mooi gebaar van vertrouwen zijn richting hem. Maar ben er voor hem ook bang voor dat het hem dan niet gaat worden..
Wtf.quote:Heracles Almelo in staat van beschuldiging gesteld m.b.t. het gooien van voorwerpen
N.a.v. de wedstrijd Heracles – Ajax op 29 oktober j.l. heeft de KNVB een vooronderzoek gestart, hetgeen een forse geldboete tot gevolg kan hebben.
Gebleken is namelijk dat er tijdens deze wedstrijd meerdere keren voorwerpen (w.o. kleine flesjes!) op het veld en in de richting van de grensrechter zijn gegooid. Dit wordt door de KNVB en uiteraard ook Heracles Almelo ten strengste afgekeurd. Daar waar mogelijk zullen passende maatregelen getroffen worden. Recent heeft een Heraclessupporter een stadionverbod opgelegd gekregen voor 6 maanden voor het gooien van een aansteker. Ook het gooien van bekers bier op het veld, danwel richting spelers/officials/scheidsrechters, zal in de toekomst bestraft worden met een stadionverbod.
De sfeer in het gastvrije en publieksvriendelijke Polman Stadion is fantastisch en dat willen we graag zo houden!
Blijf de club op een positieve manier ondersteunen en aanmoedigen!
Dank voor uw medewerking en veel plezier bij de volgende thuiswedstrijden,
Het bestuur van Heracles Almelo.
Vanaf P wordt bijna bijna nooit wat gegooid, heel af en toe een keer een glas bier van een frusti ofzo, maar daar blijft het ook bij over het algemeen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moeten eens met een man of 30 in vak PQR gaan staan. Vanaf ons vak en de naastgelegen vakken wordt continu rommel gegooid. Straks word ik daar op aangekeken.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, maar jij ziet dan ook sowieso uit als een crimineel Blawh.
Dan zul je er nog niet dubieuzer uitzien dan een deel van R denk ik hoor.quote:Trouwens, als ik mijn muts+kapuchon op heb word ik altijd 100% zeker gefouilleerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Blijkbaar.Kameraden van me mogen altijd wel gewoon doorlopen, alleen ben ik steeds het slachtoffer dat steekproefsgewijs wordt uitgekozen.
[..]
Dan zul je er nog niet dubieuzer uitzien dan een deel van R denk ik hoor.
Dat is correct ben ik bangquote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
R is de hoofdsponsor van de stoeltjesleverancier volgens mij.
quote:Als PSV zaterdag in eigen huis verliest van Heracles Almelo dan evenaart het dus de slechtste reeks uit zijn geschiedenis.
De verlosser.quote:Heracles hoopt op Quansah tegen PSV
Heracles hoopt zaterdag weer te kunnen beschikken over Kwame Quansah. De middenvelder uit Ghana raakte tijdens een interland geblesseerd aan zijn knie en werkt sindsdien fanatiek aan zijn rentree.
Quansah lijkt volgend weekend zijn rentree weer te kunnen maken in de wedstrijd tegen PSV.
Voor Darl Douglas en Mark-Jan Fledderus komt dat duel nog te vroeg, terwijl uiteraard ook Karim Bridji nog toe zal moeten kijken.
Dan is mijn gemoedstoestand tijdens de feestdagen inderdaad wat beter dan vorig jaar, ook al kregen we toen nog een aardig kerstkado van Heracles.quote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
In die 4 wedstrijden moeten we minstens 9 punten pakken.
Ben benieuwd of er wat, en zo ja wat, er bij gaat komen in de winterstop.quote:Spelersfonds Heracles Almelo
Op 1 november 2008 heeft Heracles Almelo de inschrijving voor het spelersfonds gesloten. Met recht kan gesproken worden van een succes. Een groot aantal investeerders/sponsoren is bereid gevonden deel te nemen. De totale “opbrengst” heeft ¤ 2.000.000 bedragen.
In de afgelopen maanden hebben supporters via onder andere de bekende websites kenbaar gemaakt ook te willen deelnemen in het spelersfonds. Daartoe zijn enkele initiatieven ontplooid. Bestuur en directie van Heracles Almelo hebben deze initiatieven gewaardeerd en serieus in overweging genomen. Met een afvaardiging van de supporters(verenigingen) is door de penningmeester van Heracles Almelo uitgebreid gesproken over de diverse mogelijkheden tot deelname in het spelersfonds. Vanwege een aantal zwaarwegende juridische obstakels die niet voor 1 november 2008 konden worden opgelost is de deelname niet daadwerkelijk van de grond gekomen. Met de betreffende personen is afgesproken dat indien het huidige spelersfonds op welke wijze dan ook een vervolg gaat krijgen zij daarbij betrokken zullen worden. Bestuur en directie van Heracles Almelo wensen nogmaals te benadrukken dat de getoonde initiatieven bijzonder op prijs zijn gesteld.
www.heracles.nl
Weten we meteen waar het geld van het spelersfonds heengaatquote:KNVB start onderzoek tegen Heracles
Geschreven op donderdag, 20 november om 16:29
De KNVB gaat een onderzoeksteam zetten op de wedstrijd tussen Heracles Almelo en Ajax (1-3), van 29 oktober jongsleden. Fans van de Almelose club gooiden gedurende die wedstrijd voorwerpen op het veld, en daarnaast werd scheidsrechter Richard Liesveld diverse malen onheus bejegend. Mocht de voetbalbond de Tukkers schuldig achten, dan kan dat de club op een forse boete komen te staan. Tevens lopen de bij de ongeregeldheden betrokken fans kans op een stadionverbod.
Liesveld stuurde Heracles-aanvaller Ricky van den Bergh met een rode kaart van het veld, nadat hij Ajacied Luis Suárez een klap op het achterhoofd zou hebben gegeven. Deze beslissing was tegen her zere been van het thuispubliek, dat dit in woord en gebaar kenbaar maakte.
quote:FC Twente en Heracles naar Spanje
De Overijsselse eredivisieclubs slaan in de winterstop hun trainingskampen op in Spanje.
FC Twente gaat begin januari naar La Manga terwijl Heracles Almelo naar Benahavis vertrekt. La Manga is in de buurt van Alicante; Benahavis ligt bij het Zuid Spaanse Malaga. De voetbalcompetitie ligt deze winter drie weken stil, van eind december tot medio januari.
Wacht, ik verklap vast effe de plot van de wedstrijd:quote:Op donderdag 20 november 2008 22:43 schreef Blawh het volgende:
Lekker incolumis, business club en al?![]()
Kameraad van me heeft gisteren 2 kaartjes op de kop weten te tikken, ik ben ook van de partij. In het thuisvak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat altijd in Eindhoven namelijk.
Maar we kunnen ook een pak op de broek krijgen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Zo zo, de club lijkt eindelijk een beetje te scouten.quote:Heracles test Finse international
Heracles Almelo test de komende week de Finse jeugd-international Juha Hakola. De 21-jarige aanvaller komt uit voor Flora Talinn uit Estland.
Juha Hakola zal aanstaande maandag bij de selectie van Heracles Almelo aansluiten. De Fin komt op proef omdat Sebastiaan Steur met een blessure kampt. ,,Die positie hebben we niet dubbel bezet. Daarom zijn we op zoek'', aldus Heracles-voorzitter Jan Smit. De aanvaller is drie keer door Heracles bekeken.
Heracles kan Hakola eventueel pas in de winterstop inlijven. Op 1 januari gaat de transfermarkt weer open.
Is nog weinig aan de hand, 13 punten na dit programma is gewoon goed. Binnenkort Quansah weer terug en ik heb er wel vertrouwen in, zeker als er in de winterstop nog wat bij gaat komen. Alleen die knullige fouten moeten eruit, veldspel is op zich best aardig totdat we achter komen te staan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Gestaag onderweg naar beneden als we zo doorgaanTime for change!
Komende wedstrijden worden enorm belangrijk
Liesveld weer hoorquote:Scheidsrechter Richard Liesveld heeft bij de KNVB een klacht ingediend naar aanleiding van de uitlatingen van de De Graafschap-bestuursleden Sietze Veen en Henk Bloemers. Het tweetal uitte na afloop van de wedstrijd tegen Sparta (3-3) zijn ongenoegen over het optreden van de leidsman. Met name het door laten spelen nadat De Graafschap-spits Geert den Ouden groggy op de grond lag, viel in slechte aarde bij de Superboeren. Ondanks een verzoek van de vierde official liet Liesveld het spel doorgaan, waarna Joost Volmer met een forse charge het spel tot eigenhandig stilstand bracht. Het leverde de aanvoerder van de Doetinchemmers een rode kaart op.
Tekenend voor de ‘hele slechte dag’ van Liesveld, vond voorzitter Veen na afloop. Ook Bloemers ging verhaal halen. “Maar ik heb Liesveld niet uitgescholden. Ik heb hem alleen gevraagd waarom hij niet heeft gereageerd op het signaal van de vierde man. Hij wilde echter niet reageren en toen heb ik gezegd dat hij geen persoonlijkheid was”, zegt hij in De Gelderlander.
De arbiter van dienst kon de kritiek echter niet verkroppen, verliet de bestuurskamer en keerde snel huiswaarts. Vervolgens deed hij zijn beklag bij de KNVB. Of de voetbalbond werk zal maken van de zaak, is nog onbekend. Volmer kreeg overigens een schorsing opgelegd van drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Change we can believe in? Ik maak me nog geen zorgen, we hebben genoeg punten en nog 2mln op de bank. Volendam moet natuurlijk gewonnen worden, en Willem II thuis moet ook te doen zijn (zonder DeMouge, die ondanks zijn beperkingen toch weer iedere week scoort en dus gevaarlijk in vorm is).quote:Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Gestaag onderweg naar beneden als we zo doorgaanTime for change!
Komende wedstrijden worden enorm belangrijk
Eindelijk.quote:Quansah en Douglas zijn weer fit!
Heracles kan de komende wedstrijd weer beschikken over middenvelder Kwame Quansah en aanvaller Darl Douglas. Beide spelers hebben de voorbije weken vanaf de kant moeten toezien, vanwege blessures. Darl Douglas had een verrekking in de hamstring en Quansah hield aan het duel met het Ghanese nationale elftal een blessure aan zijn knie over.
Zij hebben hun opwachting echter alweer gemaakt bij de beloften en dat verliep probleemloos. Zij zullen de komende wedstrijd tegen Willem II weer mee kunnen doen. Of ze ook in de basis zullen starten is echter nog maar de vraag. Overigens werd de wedstrijd met de beloften met 1-4 gewonnen. Schulmeister stal de show en scoorde er drie. Douglas maakte het kwartet vol.
Agree with u!quote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Blawh het volgende:
Wat een kutwedstrijd, na de 1-0 volledig de kluts kwijt. PSV begon ook maar matig, na de 2-0 begonnen ze pas een beetje te voetballen, jammer dat wij het toen door 2 fouten al hebben weggegeven.
Gisteren wel weer gezien waarom ik zo'n hekel aan die club heb, ook weer een sfeerloze bende. De heaters maakten meer geluid dan het PSV publiek.
Ik heb gisteravond de wedstrijd van de beloften bezocht, en ik vond Boakye niet opvallen. Ik weet niet wie het is maar de ''nummer 30'' speelde erg goed, ook de aanvoerder van jong heracles speelde een goede wedstrijd. Denken julllie dat ze binnenkort ook bij het eerste mee mogen doen?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik durf wel te beweren dat we dit seizoen nog geen wedstrijd in onze beste opstelling hebben gespeeld.
Boakye en Quansah in de basis zou er al aardig dichtbij komen trouwens
30 is Qays Shayesteh, heeft al een paar keer mogen invallen in het eerste. Zeer groot talent in mijn ogen. Weet zo niet wie de aanvoerder is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de wedstrijd van de beloften bezocht, en ik vond Boakye niet opvallen. Ik weet niet wie het is maar de ''nummer 30'' speelde erg goed, ook de aanvoerder van jong heracles speelde een goede wedstrijd. Denken julllie dat ze binnenkort ook bij het eerste mee mogen doen?
aanvoerder was trouwens Rosink, Ik vond Shayesteh erg goed spelen, Heerkes zat ook nog op de tribune. Hij vond het ook volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
30 is Qays Shayesteh, heeft al een paar keer mogen invallen in het eerste. Zeer groot talent in mijn ogen. Weet zo niet wie de aanvoerder is.
Boakye is in verdedigend opzicht zeker 30% beter dan Breukers, en ook aanvallend vond ik hem altijd prima spelen. Breukers heeft de toekomst, maar is nog niet klaar voor een compleet seizoen.
Okay.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
aanvoerder was trouwens Rosink, Ik vond Shayesteh erg goed spelen, Heerkes zat ook nog op de tribune. Hij vond het ook volgens mij.
Denk dat Breukers het als rechtermiddenvelder nog best wel tot een subtoppertje in de Jupiler League kan schoppen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Shayesteh kan inderdaad aardig ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |