quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Realistische analyse van Heerkes.
Alvast een prettige wedstrijd gewenst!
Ga je er nog heen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:09 schreef Yozzz het volgende:
Klopt, er wordt altijd veel gescoord. Ik hoop dat Vites nu éindelijk eens een goed resultaat neer gaat zetten in Almelo
Een echte vak-per heeft een grotere hekel aan vitesse dan heracles. Dus het is eigenlijk raar dat hij uberhaubt mag fluitenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
Ik snap de noodzaak ook niet,maar hij zal er wel blij mee zijn en het is wel zo netjes. Wel vreemd dat Heracles hem niet zegt te kunnen vinden terwijl hij af en toe nog contact heeft met Bridji.
Morgen trouwens Bas Nijhuis als scheidsrechter, hopelijk doet hij het beter dan de laatste wedstrijd onder zijn leiding die ik kan herinneren. Sowieso vreemd dat een Vak P'er Heracles mag fluiten.
19.45 dacht ik.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond!
Hoe laat begint de wedstrijd?
Weer Willie en Breukers.quote:Trainer Gert Heerkes kiest vrijwel zeker voor dezelfde elf spelers die ook tegen Utrecht aan de aftrap verschenen. Dat betekent dat Sebastiaan Steur genoegen zal moeten nemen met een plek op de bank. Ook Emannuel Boakye mag nog niet rekenen op een basisplaats. De verdediger moet middenvelder Tim Breukers voor zich dulden als rechtsback.
Daar heb je voorlopig weinig last vanquote:
Ik heb de wedstrijd gevolgd met mijn Almelose "schoonfamilie"quote:
''Jongens, we hebben maar 5 minuten. De wedstrijd moet op tijd beginnen van de KNVB''quote:Op maandag 10 november 2008 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
Over de 'huldiging' van oud spelers kan ik alleen maar oordelen op basis van de aanwezige supporters. En het klinkt weer als typisch Heracles-achtig. Uit het oog, uit het hart. Vooral jammer van Smit. Laat hem alsjeblieft ook niet meer de presentatie op de open dag doen, tenenkrommend pijnlijk elke keer.
Afgelopen week waren dus de laatste minuten van Bridji in ons zwart-wit. Hopelijk komt hij bij een leuke JL club aan de bak na zijn revalidatie.quote:Seizoen definitief voorbij voor Bridji
ALMELO – Heraclesspeler Karim Bridji is zeker acht tot negen maanden uitgeschakeld. Een MRI-scan in het ziekenhuis wees maandag uit dat ook de voorste kruisband is afgescheurd. Bridji blesseerde zich afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen Vitesse.
Zondag was al duidelijk dat de buitenbanden van zijn rechterknie afgescheurd waren. Dat betekent dat het seizoen voor Bridji voorbij is. Voor het herstel staan zo’n acht tot negen maanden.
Heeft hij een aflopend contract wat niet wordt verlengd dan? Dat is helemaal zuur voor hem, vraag me af welke club dan het risico wil nemen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Afgelopen week waren dus de laatste minuten van Bridji in ons zwart-wit. Hopelijk komt hij bij een leuke JL club aan de bak na zijn revalidatie.
Hij heeft een aflopend contract ja. Aangezien de club stappen wil gaan maken ga ik er niet vanuit dat ze het contract van een matige 27-jarige speler gaan verlengen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Heeft hij een aflopend contract wat niet wordt verlengd dan? Dat is helemaal zuur voor hem, vraag me af welke club dan het risico wil nemen.
Het zal juist nu wel een mooi gebaar van vertrouwen zijn richting hem. Maar ben er voor hem ook bang voor dat het hem dan niet gaat worden..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een aflopend contract ja. Aangezien de club stappen wil gaan maken ga ik er niet vanuit dat ze het contract van een matige 27-jarige speler gaan verlengen.
Denk dat zijn contract ook niet verlengd zou worden als hij wel fit was gebleven eigenlijk, hij is gewoon niet goed genoeg voor een basisplek. Ik zie het dan ook niet gebeuren dat ze hem nu als gebaar een nieuw contract geven omdat hij in een kutsituatie zit, zeker niet als Smit aan het roer zit. Ze kunnen de centen ook wel beter gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Het zal juist nu wel een mooi gebaar van vertrouwen zijn richting hem. Maar ben er voor hem ook bang voor dat het hem dan niet gaat worden..
Wtf.quote:Heracles Almelo in staat van beschuldiging gesteld m.b.t. het gooien van voorwerpen
N.a.v. de wedstrijd Heracles – Ajax op 29 oktober j.l. heeft de KNVB een vooronderzoek gestart, hetgeen een forse geldboete tot gevolg kan hebben.
Gebleken is namelijk dat er tijdens deze wedstrijd meerdere keren voorwerpen (w.o. kleine flesjes!) op het veld en in de richting van de grensrechter zijn gegooid. Dit wordt door de KNVB en uiteraard ook Heracles Almelo ten strengste afgekeurd. Daar waar mogelijk zullen passende maatregelen getroffen worden. Recent heeft een Heraclessupporter een stadionverbod opgelegd gekregen voor 6 maanden voor het gooien van een aansteker. Ook het gooien van bekers bier op het veld, danwel richting spelers/officials/scheidsrechters, zal in de toekomst bestraft worden met een stadionverbod.
De sfeer in het gastvrije en publieksvriendelijke Polman Stadion is fantastisch en dat willen we graag zo houden!
Blijf de club op een positieve manier ondersteunen en aanmoedigen!
Dank voor uw medewerking en veel plezier bij de volgende thuiswedstrijden,
Het bestuur van Heracles Almelo.
Vanaf P wordt bijna bijna nooit wat gegooid, heel af en toe een keer een glas bier van een frusti ofzo, maar daar blijft het ook bij over het algemeen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moeten eens met een man of 30 in vak PQR gaan staan. Vanaf ons vak en de naastgelegen vakken wordt continu rommel gegooid. Straks word ik daar op aangekeken.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, maar jij ziet dan ook sowieso uit als een crimineel Blawh.
Dan zul je er nog niet dubieuzer uitzien dan een deel van R denk ik hoor.quote:Trouwens, als ik mijn muts+kapuchon op heb word ik altijd 100% zeker gefouilleerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Blijkbaar.Kameraden van me mogen altijd wel gewoon doorlopen, alleen ben ik steeds het slachtoffer dat steekproefsgewijs wordt uitgekozen.
[..]
Dan zul je er nog niet dubieuzer uitzien dan een deel van R denk ik hoor.
Dat is correct ben ik bangquote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
R is de hoofdsponsor van de stoeltjesleverancier volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |