quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse clubs zijn momenteel het lachertje van europa of Er zijn landen die slechter presteren
Terecht dat Lürling voor 4 wedstrijden is geschorst of Dat is een overdreven schorsing
Feijenoorders zitten te veel in het krachthonk of Dat is alleen maar goed voor je lichaam
Robben zal nooit een internationale ster worden met al die blessures of Dat zie ik heus nog wel gebeuern
Mario Been is een top goede trainer of Voor die conclusie is het nog te vroeg
Het WK voor clubteams zou alleen tussen Zuid Amerika en europa moeten gaan of juist leuk al die continenten
Van Hanegem blijft een held of Hij is van zijn voetstuk gevallen
Inter Milaan of AC Milan
Ik weet wie er voor Maradona de buitenlandse ster was bij Napoli of Ik heb geen idee
Ik verzamel of verzamelde handtekeningen of Dat deed of doe ik niet
Dat Cruijff nooit bondscoach is geweest ligt aan de KNVB of Dat ligt aan hemzelf
Ik weet welk record de Braziliaan Jairzinho heeft of ik heb geen idee
Platini of Zidane![]()
![]()
Ik weet van wie Heerenveen ooit won met 6-5 na met 1-5 te hebben achtergestaan of Ik heb geen idee
Ik verzorg of verzorgde mijn voetbalschoenen goed of Daar was of ben ik slordig in
Ik weet op welk WK er geen finale was of Ik heb geen idee
Club Brugge of Anderlecht
Jammer dat de Lange Leegte gaat verdwijnen of Daar kan ik niet mee zitten
Jan Mulder of Yoerie Mulder
Uiteraardquote:
Nederlandse clubs zijn momenteel het lachertje van europa of Er zijn landen die slechter presteren
Terecht dat Lürling voor 4 wedstrijden is geschorst of Dat is een overdreven schorsing
Feijenoorders zitten te veel in het krachthonk of Dat is alleen maar goed voor je lichaam
Robben zal nooit een internationale ster worden met al die blessures of Dat zie ik heus nog wel gebeuern
Mario Been is een toptrainer of Voor die conclusie is het nog te vroeg
Het WK voor clubteams zou alleen tussen Zuid Amerika en europa moeten gaan of juist leuk al die continenten
Inter Milaan of AC Milan
Ik weet wie er voor Maradona de buitenlandse ster was bij Napoli of Ik heb geen idee
Dat Cruijff nooit bondscoach is geweest ligt aan de KNVB of Dat ligt aan hemzelf
Platini of Zidane
Ik weet van wie Heerenveen ooit won met 6-5 na met 1-5 te hebben achtergestaan of Ik heb geen idee
Ik verzorg of verzorgde mijn voetbalschoenen goed of Daar was of ben ik slordig in
Ik weet op welk WK er geen finale was of Ik heb geen ideeof AnderlechtClub Brugge
Jan Mulder of Yourie Mulder
Tegen wie heb je hetquote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef elChinoRecoba het volgende:
Het is Inter of Internazionale!
Geen Inter Milan!!![]()
leer het nou eens!
Quote dan in het vervolgquote:Op zondag 9 november 2008 23:08 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Een ieder die Inter Milan of Inter Milaan gebruikt in plaats van Inter of Internazionale!!
Inter Milaan of AC Milan
Platini of Zidane
Ik weet wie er voor Maradona de buitenlandse ster was bij Napoli of Ik heb geen idee Ruud Krol
Ik weet welk record de Braziliaan Jairzinho heeft of ik heb geen idee Op Het WK-70 scoorde hij in iedere wedstrijd
Ik weet van wie Heerenveen ooit won met 6-5 na met 1-5 te hebben achtergestaan of Ik heb geen idee Ajax
Ik weet op welk WK er geen finale was of Ik heb geen idee WK-50
quote:Op donderdag 13 november 2008 06:14 schreef tong80 het volgende:
Ik weet tijdens welke wedstrijd de meeste toeschouwers ooit waren of Ik heb geen idee 200000 bij de laatste wedstrijd op het WK 50 Brazilië Uruquay
Ik ken de overeenkomst tussen FC den Bosch en het nationale elftal van Peru of Ik heb geen idee Beiden speelden in een shirt met een diagonale streep aan de voorkant
Ik weet welke club na een 3-0 nederlaag in de finale alsnog de UEFA-Cup won of Ik heb geen idee Bayern leverkusen verloor de eerste wedstrijd met 3-0 van Espagnol Thuis wonnen ze ook met 3-0 en maakten het af met strafschoppen
Ik weet wie de nieuwe assistent van Advocaat is of Ik heb geen idee Bert van Lingen
quote:Nederlandse clubs zijn momenteel het lachertje van europa of Er zijn landen die slechter presteren
Inter Milaan of AC Milan
Platini of Zidane
quote:Geweldig wat Hans Kraaij jr presteert met Lienden of Er zit nu eenmaal veel geld bij die club
Cruz moet weg bij Inter en zou een goeie versterking voor Feijenoord zijn of Die is allang over zijn top heen
Derksen gaat veel te ver met zijn kritiek op van Hanegem of Dat heeft van Hanegem verdiend
Real Madrid of Barcelona Allebei niet
Huub Stevens na een tackle op Affelay niet zeuren of Dat heeft niks met zijn verleden te maken
Ik weet tijdens welke wedstrijd de meeste toeschouwers ooit waren of Ik heb geen idee
Ik ken de overeenkomst tussen FC den Bosch en het nationale elftal van Peru of Ik heb geen idee
Edgard Davids of Clarence Seedorf Allebei niet
Staantribune of Lekker zitten
Ik volg de buitenlandse topcompetities of Ik hou het bij Nederland
Er zou bij de amateurs niet betaald mogen worden of Dat hoort bij de tegenwoordige tijd
Vreemd dat er zo weinig dopinggevallen zijn of In het voetbal wordt nu eenmaal niet veel gebruikt
Leo Beenhakker of Aad de Mos
NAC of FC Groningen
Terecht dat Gerard Cox zijn seizoenskaart heeft ingeleverd of Dan ben je geen echte Feijenoorder
Ik weet welke club na een 3-0 nederlaag in de finale alsnog de UEFA-Cup won of Ik heb geen idee
Faas Wilkes of Abe Lenstra
Glenn Helder spoort niet of Glenn Helder is een leuke gast
Ik weet wie de nieuwe assistent van Advocaat is of Ik heb geen idee
quote:Vriendschappelijke interlands zijn nutteloos of Die hebben ook hun waarde
We hebben geen opvolger voor van der Sar of Je moet ze eerst de kans geven
Luxemburg - België 1 - 1 wat een lachertje of Er zijn geen kleine landen meer
Huub Stevens haalt het einde van het seizoen niet of PSV Herstelt zich nog wel
Door de PC is er amper nog straatvoetbal of Er wordt nog steeds op straat gevoetbald door buitenlanders
Voetbal zal in Amerika nooit een grote sport worden of Dat zie ik in de toekomst nog wel gebeuren
Hans Kraaij jr of Hans Kraaij sr
Vriendschappelijke interlands zouden ze in de provincie moeten spelen of Die horen in een groot stadion
1899 Hoffenheim of Hull city
Ik kijk elke dag naar de voetbalpagina op teletekst of Dat doe ik niet iedere dag
Christiano Ronaldo is een geweldige voetballer of Christiano Ronaldo is een janksmoel
Nederland moet in de toekomst het WK organiseren of Daar is Nederland te klein voor
Ik weet waar het EK voor dames wordt gehouden of Ik heb geen idee
Theo Jansen of Nicky Hofs
Leuk al die kleine clubs die bovenin meedraaien of Dat is tekenend voor het lage niveau momenteel
Goede keuze destijds om het 3 punten systeem in te voeren of Ik vond het 2 punten systeem beter
Platini had nooit mogen juichen tijdens de Heizeldrama finale of Hij was niet op de hoogte van al die doden
Ik weet wie er als eerste niet-europeaan voetballer van het jaar werd in europa of Ik heb geen idee
Ik weet welke amateurclub sportploeg van het jaar werd of Ik heb geen idee
Inter Milaan of AC Milan
Platini of Zidane
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie de Giraffe werd genoemd of Ik heb geen idee Jackie Charlton
Ik weet wie de enige ongeslagen Nederlandse bondscoach is of Ik heb geen idee Rob Baan was één wedstrijd bondscoach. Die werd gewonnen.
Ik weet op welk nummer 'Het is stil aan de overkant' is gebaseerd of Ik heb geen idee Nummer van de Pet Shop Boys.
Ik weet wiens bril in een voetbalmuseum ligt of Ik heb geen idee Die van Joop van Daele. Die werd door een Argentijn gebroken in de wereld-cup finale Estudiantes - Feijenoord.
Ik weet wie laatste is in de eerste divisie of Ik heb geen idee Omniworld
Mooi wat Henk ten Cate met Panathinaikos presteert of Wat presteert ie dan Gaat als trainer met Panatinaikos de volgende ronde halen van de CL
omdat VBL vol zit met ajaciedenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef Zjakkie het volgende:
Waarom kiezen er zoveel mensen voor de voetballer Frank Rijkaard?
Succes met het rukkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ik zou graag een keuze maken, maar ik heb niets met voetbal. Sorry
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:46 schreef tong80 het volgende:
Ik weet welk drama zich ooit afspeelde in het stadion van Spartak Moskou of Ik heb geen idee Paar honderd doden op de stadiontrap. Nadat Spartak in de laatste minuut scoorde.
Ik weet wiens zoon ooit overleed op het veld door een blikseminslag of Ik heb geen idee De zoon van Jan Jongbloed keepte bij de hoofdklasser DWS en werd getroffen door de bliksem.
Ik weet waarom Eric Gerets ooit ontslagen werd bij AC Milan of Ik heb geen idee Eric Gerets bleek betrokken te zijn bij het omkopingsschandaal bij Standard Luik
Ik weet welke Nederlander voor Flamagusta uit Cyprus in de CL speelt of Ik heb geen idee Lewekabesie
Thee in de rust komt doordat de Engelsen het voetbal uitvonden of Dat is onzin Ik heb geen idee. Leek me wel een leuke vraag.
Tja het is een afweging he.. jaren 70 Ajax was misschien wel beter, mooier of wat dan ook.. maar '95 heb ik zelf meegemaakt, dus heeft voor mij persoonlijk meer betekenis. Ik weet nog waar ik was toen Kluivert de winnende maakte, en van de jaren 70 ken ik alleen verhalen..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef tong80 het volgende:
Te veel jonge users stemmen op Ajax van 95.
Verdiep je eens in de geschiedenis
Goeie verklaring.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
Tja het is een afweging he.. jaren 70 Ajax was misschien wel beter, mooier of wat dan ook.. maar '95 heb ik zelf meegemaakt, dus heeft voor mij persoonlijk meer betekenis. Ik weet nog waar ik was toen Kluivert de winnende maakte, en van de jaren 70 ken ik alleen verhalen..
Verhoeven is de keeper van Volendam dus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Henk Timmer of Jeroen Verhoeven. (Een prof hoor op zijn minst enigzins op gewicht te zijn imo)
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Verhoeven is de keeper van Volendam dus?
Timmer is anders ook bezig met een bierbuikquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Henk Timmer of Jeroen Verhoeven. (Een prof hoor op zijn minst enigzins op gewicht te zijn imo)
Hehequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Timmer is anders ook bezig met een bierbuik
Hoezo 'was' ? Bedoel je niet Ronaldhino ?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:02 schreef maril het volgende:
Ik kan niet van Ronaldo genieten door zijn karakter of Het was een wereldster
Ik denk dat jij Cristiano bedoelt, maar dat hij de echte Ronaldo bedoelt.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo 'was' ? Bedoel je niet Ronaldhino ?
Zijquote:Op donderdag 25 december 2008 19:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Cristiano bedoelt, maar dat hij de echte Ronaldo bedoelt.
Wereldwijd. Nederland WK-74 werd derde in die verkiezing.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef fanneke het volgende:
Ik weet welk team werd gekozen tot elftal van de eeuw of Ik heb geen idee Waar bedoel je? Nederland, wereldwijd, ...?
Dan weet ik hem (denk ik) wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wereldwijd. Nederland WK-74 werd derde in die verkiezing.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:16 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie de coach is van Omniworld of Ik heb geen idee Peter Boeve
Ik weet welke scandinaviër schaakgrootmeester was en profvoetballer of Ik heb geen idee. De Noor Adgenstein
Ik weet wat Wim Koevermans, Aron Winter, Henry Krüzen, Joop Hiele en Sjaak Troost gemeen hebben of Ik heb geen idee.Zaten in de selectie van het EK-88 en speelden geen minuut
Dat denk ik ookquote:
Bij een groene kaart mag je 10 minuten niet deelnemen aan de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Trystar het volgende:
Ze zouden net als bij het hockey een groene kaart moeten invoeren of Dat hoeft niet van mij of Groene kaart???
Dat is bij de gele kaart. De groene kaart is een waarschuwing. Eigenlijk dus wat bij het voetbal de gele kaart is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een groene kaart mag je 10 minuten niet deelnemen aan de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:04 schreef tong80 het volgende:
Ik weet waarom Fortuna Sittard op de rand van faillisement staat of ik heb geen idee Een speler eist een paar ton wegens een verbroken contract
Ik weet wie Frank Arnesen op een WK een rode kaart aannaaide of Ik heb geen idee Matheus natuurlijk
Ik ken de eigenlijke naam van Péle of Hoe heet ie dan Edson dos Nascimento
Ik weet welke journalist tijdens een WK in het zwembad werd gegooid door de spelers van Oranje of Ik heb geen idee Ben de Graaf van de Volkskrant op het WK-74
Ik weet welke spelers de stripfiguur Kick Wilstra vormden of Ik heb geen idee Kick Smit Faas Wilkes en Abe Lenstra
Ik weet wie er ooit een gele kaart kreeg omdat ie op de bal ging zitten of Ik heb geen idee Jantje Peters destijds als speler van AZ-67
De beste voetballer van FC Twente was Epi Drost die amper interlands speelde.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Dos37 het volgende:
Anderlecht of Club Brugge Belgisch voetbal![]()
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef The_Verve het volgende:
Even een kritische noot: Die "Ik weet... / Ik heb geen idee" -dilemma's zijn natuurlijk geen dilemma's. Lijken er wel steeds meer te worden. Verder een leuk topic hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wat de term Grenolin betekent of Ik heb geen idee Gren Nordahl en Lindholm waren drie Zweden die in de jaren 50 voor AC Milan speelden
Ik weet wie de beste speler ooit van MVV is of Ik heb geen ideeWilly Brokamp
Ik weet wie de vrouw van Brian Roy is of Ik heb geen idee Nada van Nie, de actrice en TV-presentatrice
Ik weet wie de eerste Nederlander was die in een EC-1 finale scoorde of Ik heb geen idee Rinus Israël in de finale van 1970
Ik weet wie de KNVB heeft opgericht of Ik heb geen idee Pim Mullier
Ik weet bij welke club de zaalvoetbal-vedette John de Bever betaald voetbal heeft gespeeld of Ik heb geen idee FC Dordrecht
Ik weet wie in Azië tot speler van de eeuw werd gekozen of Ik heb geen idee Bum Kun Cha
Ik ben het zo eens met jouquote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef tong80 het volgende:
Gert Jan Verbeek is terecht ontslagen of Zijn ontslag slaat nergens op
Staanplaats achter het doel of Een stoel op het ereterras
Tussentijds spelers kopen is competitievervalsing of Dat moet gewoon kunnen
Shirtreclame is zonde van de mooie shirtjes of Dat is nu eenmaal de moderne tijd
Uniek wat Barcelona momenteel presteert of Wat presteren ze dan
Ik kijk op zaterdag naar die sportschau of Dat doe ik niet
Messi of Ronaldo
Gerrie Mühren of Arnold Mühren
De EC-1 overwinning na de 3-3 eindstand van Liverpool tegen AC Milan of De EC-1 overwinning van Manchester United in de laatste minuten tegen Bayern München
We zullen nooit meer iets horen van Willem van Hanegem of Dat is overdreven
Ik ga naar Feijenoord Heerenveen kijken of Ik ga naar de inauguratie van Barak Obama kijken
Oranje heeft zich eigenlijk al geplaatst voor het WK of Dat moet ik eerst nog zien gebeuren
Jammer dat VVV al zo'n grote voorsprong heeft of Dat interesseert me niet
De getemde leeuwen of De rode duivels
Ton Duchatenier zou het seizoen moeten kunnen afmaken of Daar hoort iemand met een diploma
Ik zal de Kuip gaan missen of Die nostalgie herken ik niet
Hans Kraaij sr of Hans Kraaij jr
Momenteel Arjan Robben of Momenteel Robin van Persie
Ik weet wie de lieverdjes werden genoemd of Ik heb geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |