Succes met het rukkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ik zou graag een keuze maken, maar ik heb niets met voetbal. Sorry
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:46 schreef tong80 het volgende:
Ik weet welk drama zich ooit afspeelde in het stadion van Spartak Moskou of Ik heb geen idee Paar honderd doden op de stadiontrap. Nadat Spartak in de laatste minuut scoorde.
Ik weet wiens zoon ooit overleed op het veld door een blikseminslag of Ik heb geen idee De zoon van Jan Jongbloed keepte bij de hoofdklasser DWS en werd getroffen door de bliksem.
Ik weet waarom Eric Gerets ooit ontslagen werd bij AC Milan of Ik heb geen idee Eric Gerets bleek betrokken te zijn bij het omkopingsschandaal bij Standard Luik
Ik weet welke Nederlander voor Flamagusta uit Cyprus in de CL speelt of Ik heb geen idee Lewekabesie
Thee in de rust komt doordat de Engelsen het voetbal uitvonden of Dat is onzin Ik heb geen idee. Leek me wel een leuke vraag.
Tja het is een afweging he.. jaren 70 Ajax was misschien wel beter, mooier of wat dan ook.. maar '95 heb ik zelf meegemaakt, dus heeft voor mij persoonlijk meer betekenis. Ik weet nog waar ik was toen Kluivert de winnende maakte, en van de jaren 70 ken ik alleen verhalen..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef tong80 het volgende:
Te veel jonge users stemmen op Ajax van 95.
Verdiep je eens in de geschiedenis
Goeie verklaring.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
Tja het is een afweging he.. jaren 70 Ajax was misschien wel beter, mooier of wat dan ook.. maar '95 heb ik zelf meegemaakt, dus heeft voor mij persoonlijk meer betekenis. Ik weet nog waar ik was toen Kluivert de winnende maakte, en van de jaren 70 ken ik alleen verhalen..
Verhoeven is de keeper van Volendam dus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Henk Timmer of Jeroen Verhoeven. (Een prof hoor op zijn minst enigzins op gewicht te zijn imo)
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Verhoeven is de keeper van Volendam dus?
Timmer is anders ook bezig met een bierbuikquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Henk Timmer of Jeroen Verhoeven. (Een prof hoor op zijn minst enigzins op gewicht te zijn imo)
Hehequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Timmer is anders ook bezig met een bierbuik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |