Deze mag niet vergeten wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Was je weer in Taiwan bij Joran om jonge meisjes te kopen?
Echt? Inmiddels ook behoefte aan een nieuwe deurpost?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef SocialDisorder het volgende:
bank is net afgeleverd hoorde ik van SB. En ze vertelde ook hoe het gegaan is...
ik heb zin om vanavond molotovcocktails te gaan smijten bij een zeker meubelbedrijf
Zulke bedrijven zijn al 20 keer afgebrand en elke medewerker loopt al moeilijk. Dus ik denk dat ze bang van je wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb zin om vanavond molotovcocktails te gaan smijten bij een zeker meubelbedrijf
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Inmiddels ook behoefte aan een nieuwe deurpost?
Dacht dat het inmiddels allemaal netjes geregeld was?
En wat hadden ze verteld in de winkel? Dat ze de bank uitpakte. Nog even de kamer stofzuigen. Alle rotzooi gemaakt weer mee terug nemen en dan nog even een spelletje rockband meespelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".
Foto'tje maken en daarmee langs de winkel gaan klagen, krijg je misschien nog wel een dinerbon ofzo... Sommige bedrijven geven nog wel eens van die goedmakertjes weg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".
Haha ik verwachtte een ''Waar AQuila jonge meisje koopt'' titel maar deze is ook leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef existenz het volgende:
Hij faalt er ieg in om mij te overtuigen om Worms te spelen ipv Fable 2
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.quote:Aflevering
Elke aankoop wordt door onze monteurs afgeleverd, uitgepakt, op de juiste plaats gezet en indien nodig gemonteerd.
Dat verdient duidelijk een welgemikte bitchslap!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
In de Servicevoorwaarden staat duidelijk te lezen:
[..]
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.
Je durft gewoon niet hihiquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef existenz het volgende:
Hij faalt er ieg in om mij te overtuigen om Worms te spelen ipv Fable 2
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.
Ik denk niet dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Iedereen haat je. Maar games kan natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier wilde weer geen Mercs 2 co-op doen! Ik denk dat die me haat
Haat iedereen mij echt Difsjaquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Iedereen haat je. Maar games kan natuurlijk altijd.
Als iedereen mij haat hier rest mij niets dan de SC te verlaten... voorgoed!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:44 schreef disjfa het volgende:
Ik heb serieus niet met de poll gekloot
Komt de boodschap eindelijk overquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als iedereen mij haat hier rest mij niets dan de SC te verlaten... voorgoed!
Ik wacht nog even af wat de rest zegtquote:
Ik heb geen klonen Disfja! Je hebt me toch van onder tot boven ge-kloon-scanned?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:54 schreef disjfa het volgende:
Bel je klonen even op zou ik zeggen dan. Dan kan je blijven irriteren
Dus je stemt me wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik haat je niet aquila, maar ik ben bang dat als ik er voor zorg dat je blijft dat ik het volgende pispaaltje ben
It's a harsh world, I'm just trying to survive
Oeh, Big Brotherquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus je stemt me weg
Disjfa - Tegen
LennartB - Tegen
![]()
quote:Wanker is a pejorative term of English origin, common in Britain, Ireland, Australia, New Zealand, and British-influenced territories like South Africa. It initially referred to "one who masturbates" but has since become a general insult. It is synonymous with tosser.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kan het niet, je mag blijven! BLIJF! BLIJF AQUILA BLIJF!
Dude ik krijg hem vandaagquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Hele dag Gears of War 2gespeeld, jesus tittyfucking christ wat is het me toch een partij vetjes
En aquila, fucking faler! Nu moet ik in mn eentje als Britse mime-gothic travestiet baardaap Stillwater onveilig maken
Nee dat ligt zeker aan LBPquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:48 schreef Poit het volgende:
vuh.. Best leuk hoor, met twee maten een beetje kutten in LBP maar je krijgt er zo'n hoofdpijn van de volgende morgen... Of komt dat door het bier?
Lijntje coke over die tieten heen, HOPPA!quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:24 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo drink ik m'n tequila het liefst
Iets zegt me dat je eerder aan coke dan aan tieten komtquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lijntje coke over die tieten heen, HOPPA!
Nee hoor, tieten zitten hier naast me, coke heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je eerder aan coke dan aan tieten komt
Gefrustreerde zooi hier ook weer
waar zei ik nerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, tieten zitten hier naast me, coke heb ik geen geld voor![]()
Dat je graag naar tieten kijkt betekent niet dat je een gefrustreerde nerd bent
Nou dat insinueerde je wel andersquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waar zei ik nerden waar zei ik dat jij gefrustreerd bent
Dat zal je wel verdiend hebben!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier heeft mijn hele tuin kapot geschoten en mijn omheining en mijn olie silo's
quote:
quote:
Ik heb die even gecheck maar je geeft nogal snel opquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef Poit het volgende:
Toen ik die van Yi-Long las had ik geen zin meer.. Kan ik niet toppen
Sega. Als zat ik toen nog niet actief op de console. Was puur PC user vroegah.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Poit jij bent toch al een wat ouder kerl??
Zat jij vroeger in het Nintendo of Sega kamp!
Hulde aan mensen die op de pc zijn begonnen met gamen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Sega. Als zat ik toen nog niet actief op de console. Was puur PC user vroegah.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hulde aan mensen die op de pc zijn begonnen met gamen!
Zorgen dat andere mensen falen door de vloer van een karretje opeens open te laten klappen is nog net iets tofferquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:32 schreef Poit het volgende:
Stickers plakken op andere spelers in LBP is echt HEEL leuk
Toch koei ???
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Sega. Als zat ik toen nog niet actief op de console. Was puur PC user vroegah.
Haha!! Ja, die move was echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
Zorgen dat andere mensen falen door de vloer van een karretje opeens open te laten klappen is nog net iets toffer
Maar ik ben een groot liefhebber van veren
quote:
Bijna al mn vrienden zijn begonnen met nes of megadrive.quote:
Die veren zijn ook gewoon tof omdat ze zo groot en onhandig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha!! Ja, die move was echt geweldig!!!
Zaten op de bank met z'n drieën een partij te vloeken joh!!!
Maar is echt niet goed hoor.. Onder genot van verdovende middelen LBP spelen. Godver nog last van m'n strot van het lachen
Veren staan je trouwens wel goed
The cake RRoD is a liequote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef Poit het volgende:
Wat is er niet slecht voor de 360 hardware? Als dat ding uit zichzelf al rode ringetjes begint te geven.
Ah, dan heb ik jullie idd gehoord! Zo'n PS Eye komt wel overeen met het geluid wat ik hoorde denk ik! Toch voicechat in LBPquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:02 schreef Poit het volgende:
Euh, heb m'n PSeye standaard in de PS3 zitten, daar zit inderdaad een microfoon op. Weet alleen echt niet of dat ding ingame soundmeuk ondersteund?
quote:
Ik moest dit even doorgeven aan je!quote:Op zondag 9 november 2008 11:47 schreef Poit het volgende:
Mogguh
quote:Op zondag 9 november 2008 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moest dit even doorgeven aan je!
7-11-08
Verwacht de nieuwe aan het woord binnen nu en 5 dagen. In de nieuwe aan het woord wordt je van alles uitgelegd over seizoen 2 en dan kom je erachter dat het niet alleen gaat om 1 woord en 1 cijfer....... In seizoen 2 komen namelijk dingen aan bod waar fans mij veel om gevraagd hebben.
Die reflectiequote:
Lennart gaat veel vaker lachgas gebruikenquote:
Hard gaan!quote:Op zondag 9 november 2008 12:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lennart gaat veel vaker lachgas gebruiken
Je moet ook niet zo'n hele cake in een keer naar binnen werken boefje!quote:
Niet gedaan, ik heb maar 1 kwart hasjcake gehad. Was echt van de wereld, en ben nu nog steeds stoned.quote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo'n hele cake in een keer naar binnen werken boefje!
Scootersquote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hard gaan!
Speaking of hard gaan, afgelopen week twee keer met de politie gebeld om een illegale straatrace aan te geven! En niet zo'n toffe met lekkere chicks, stoere bakken en paarse neon, nee van die kansloze randjeugd uit Katwijk en omstreken die op fucking scooters gaan racenIk bedoel: SCOOTERS!!
![]()
Ze hadden wel ook bijna allemaal een spoiler, in hun nek dan...uitschot
Katwijk city!!! Oeh, yeah!!quote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hard gaan!
Speaking of hard gaan, afgelopen week twee keer met de politie gebeld om een illegale straatrace aan te geven! En niet zo'n toffe met lekkere chicks, stoere bakken en paarse neon, nee van die kansloze randjeugd uit Katwijk en omstreken die op fucking scooters gaan racenIk bedoel: SCOOTERS!!
![]()
Ze hadden wel ook bijna allemaal een spoiler, in hun nek dan...uitschot
Daar hoef je niet voor naar de makro, elke zaak waar ze huishoudelijke spulletjes verkopen kun je het krijgen. Zo ver ik weet ook gewoon bij de blokker etc. Ze gebruiken die dingen voor in die slagroomspuiten als extra drukquote:Op zondag 9 november 2008 13:27 schreef lennartb.nl het volgende:
En lachgas is vet legaal, gewoon van de makro
Scooterrace![]()
![]()
Heb het alleen nog maar bij de groothandel gezien, ik zal es bij de blokker kijken dan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de makro, elke zaak waar ze huishoudelijke spulletjes verkopen kun je het krijgen. Zo ver ik weet ook gewoon bij de blokker etc. Ze gebruiken die dingen voor in die slagroomspuiten als extra druk
Wie dat is weet ik nietquote:Op zondag 9 november 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
wie is dat
quote:Op zondag 9 november 2008 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Stuur ze maar naar mij toe Edje!!!!!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Al voor de derde keer vandaag aan t schijten, it burns
Je moet ze zelf makenquote:Op zondag 9 november 2008 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dan moet je vochtige dokjes gebruiken!
Heb jij je vader gevraagd om die foto van hem te mogen maken ofzoquote:Op zondag 9 november 2008 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
Edje deze guy wou je wat vertellen!
[ afbeelding ]
Nee dat is mijn vader nietquote:Op zondag 9 november 2008 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij je vader gevraagd om die foto van hem te mogen maken ofzo?
Welk forum?quote:Op zondag 9 november 2008 17:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Trouwens, Martin zit ook op het forum
Ga weg dat meen je nietquote:
Spank heeft soms ook geniale postsquote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht ff opnieuw gelezen...
Geen flauw idee wat je bedoelt
Oeh! Wat vet! Wie is deze Martin, en kan ik ongegeneerd fanboi van hem zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 17:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Trouwens, Martin zit ook op het forum
thank you thank you, you're too kind!quote:
Kerel van Gamekings! Maar helaas ook de enigste die ik niet tof vindquote:Op zondag 9 november 2008 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oeh! Wat vet! Wie is deze Martin, en kan ik ongegeneerd fanboi van hem zijn?
quote:Op zondag 9 november 2008 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kerel van Gamekings! Maar helaas ook de enigste die ik niet tof vindMaar dat ligt trouwens niet aan hem!
En volgens mij liegt Edje en elke keer als die dat dood gaat er een plant dood![]()
Pascal? Die FHM kerel? Die is wel tof vind ik!quote:Op zondag 9 november 2008 20:04 schreef lennartb.nl het volgende:
Waar ligt dat dan aan aq? Ik vind hem wel tof trouwens, die pascal minder.
Bewijs het dude! Of er is alweer een plant dood!quote:
Hij heeft een beetje een vervelend accent, maar daar ben jij wel aan gewend natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pascal? Die FHM kerel? Die is wel tof vind ik!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vervelend accent, maar daar ben jij wel aan gewend natuurlijk
Lekkere black label voor mn neus hier B)
Maar waarom vind je Martin niet tof dan? Ik vind m grappig.
Dan zou ik dus Emar, Roelof en nu ook al Pascal zijnquote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik dacht dat ik dat ook zou vinden, maar hij bleek wel tof en grappig te zijn dus ik vind m er helemaal bij horen
Volgens mij is aq gewoon stiekem pascal.
Ik keek eerder heel vaak, ook 2 jaar lid geweest bij PU maar nu volg ik het niet zo meerquote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind het wel gek dat de meeste lui van de Fok Games Crew hun helemaal niet kennen ofzo? Kijken jullie nooit gamekings op tv enz??
Je kent Roelof nietquote:
Echt iets voor jou om te reageren op die vage advertentie'squote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik keek eerder heel vaak, ook 2 jaar lid geweest bij PU maar nu volg ik het niet zo meer
Toen ik nog PU las zaten er cheats achter in en daarna de rommel die iedereen vanaf wouik heb paar keer op advertenties gereageerd en ook 1x wat verkocht dankzij PU
voor 5 gulden ofzoiets
Dat waren nog eens tijden. Geweldig!! Al die crap die er in stond. En ik iedere keer maar kwijlen naar die shitquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik keek eerder heel vaak, ook 2 jaar lid geweest bij PU maar nu volg ik het niet zo meer
Toen ik nog PU las zaten er cheats achter in en daarna de rommel die iedereen vanaf wouik heb paar keer op advertenties gereageerd en ook 1x wat verkocht dankzij PU
voor 5 gulden ofzoiets
Ik hoorde juist dat het weer precies hetzelfde als COD: MW is enkel dan in een WOII setting.quote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef Rossdale het volgende:
Call of Duty: World at war is echt
De SP begint ook met een heerlijke brute martelpartijBeetje het idee van Modern Warfare maar dan wat ruiger
Volgens mij trekt die trend zich door de gehele game door, ik hoop het iig
enquote:MSG ID: 3451003: Hi Sweety I really want to talk to you
quote:MSG ID: 3451003: Your current order has been processed, supply shipping address
Tja die jongen heeft nog een leeftijd dat het allemaal een magisch sprookje is bij PUquote:Op maandag 10 november 2008 10:50 schreef Rossdale het volgende:
Oh AQwiiwii ik heb zaterdag je dikke matties Dennis en Boris weer gezien hoor. Boris weer 1,5 uur te laat net zoals de vorige keer maargoedHij herkende me nog en zei "Hey man" tegen me. Ik ben stoer he! Echt ongelofeloos! Wie wil me aanraken? En nee AQwiiwii, niet dáár
Sinds wanneer verschijnt de PU in braille?quote:Op maandag 10 november 2008 10:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja die jongen heeft nog een leeftijd dat het allemaal een magisch sprookje is bij PULaat hem er in geloven. Straks raken ze hun laatste blinde fanboy nog kwijt
Je hoeft toch geen blaadjes te lezen om een fanboy te zijn. AQ weet niet wat hij allemaal zegt in welk willekeurig topic, dus hier zal dat ook wel zo gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sinds wanneer verschijnt de PU in braille?
Naar het schijnt een 56" LCD FullHD TV van Sonasonic, een 7.1 Surround Set van Pionilips en een Blu-Ray bundle met daarin onder meer The Dark Knight Returns, Lord of the Rings quadrilogy en Ghosthunters 1 en 2...quote:Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef Poit het volgende:
Oeh! Je hebt een stille aanbidder!!! Laat SB dat maar niet zien
En wat heb je besteld??
Nee joh, dat zijn gewoon logische typfouten. Normaal hersteld office die vanzelfquote:Op maandag 10 november 2008 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Naar het schijnt een 56" LCD FullHD TV van Sonasonic, een 7.1 Surround Set van Pionilips en een Blu-Ray bundle met daarin onder meer The Dark Knight Returns, Lord of the Rings quadrilogy en Ghosthunters 1 en 2...
iets zegt me dat dit fake is....
Hoe duur? En welke console. Anders kan ik die wel per ongeluk overnemenquote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn gewoon logische typfouten. Normaal hersteld office die vanzelf
Zit trouwens in een soort van dilemma. Ik kan een Rock Band drumkit aanschaffen voor een redelijk bedrag maar over twee weken komt GH: WT natuurlijk ook uit. What to do what to do....
Niet blind als niet kunnen zien, meer als 'er blind vanuit gaan'quote:Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sinds wanneer verschijnt de PU in braille?
Rock Band. We have cookies.quote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn gewoon logische typfouten. Normaal hersteld office die vanzelf
Zit trouwens in een soort van dilemma. Ik kan een Rock Band drumkit aanschaffen voor een redelijk bedrag maar over twee weken komt GH: WT natuurlijk ook uit. What to do what to do....
Voor de PS3, daar is in de winkel geen losse drumkit voor te vinden. Die voor de xbox kost 80 euro los, ik kan de ps3 versie (zgan natuurlijk) voor 60 euro overnemen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoe duur? En welke console. Anders kan ik die wel per ongeluk overnemen
Zoek jij het maar lekker verder uit met je GHWT
quote:Op maandag 10 november 2008 11:41 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Niet blind als niet kunnen zien, meer als 'er blind vanuit gaan'
Ja, ze hebben eigenlijk precies dezelfde problemen als dat rock band in het begin ook had.. Er zijn op youtube ook weer voldoende filmpjes te vinden van gasten die zelf hun kit afstellen met behulp van tape. Schijnt goed te werken.quote:Op maandag 10 november 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou even wachten tot mensen wat meer info kunnen geven over het drumstel wat hier in NL bij GH: WT geleverd wordt. Blijkt het ook zo gammel te zijn als de berichten uit amerika dan zou ik voor die van Rockband gaan, ik vind hem namelijk wel dik oké. Die van rockband bevat echter maar 4 drumpads dus dat zal als je naar de toekomst kijkt wel een nadeel kunnen worden.
Ik zit in dubio. Ik moet nog een ps3 halen maar heb 2 gitaren voor mn ps2. Dus als ik nu een drum zou kopen zou ik rb2 kunnen kopen voor de ps2 voor el cheapo. Maar als ik die ps3 zou kopen zodat ik mn LBP kan spelen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat als ik de GH: WT drumkit verkies boven die van RB ik die bij jou kwijt kan?
Groot nadeel van de ps2 versie is dat je geen nieuwe nummers kunt downloaden. Toch een van de selling points van Rockband.quote:Op maandag 10 november 2008 12:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Ik moet nog een ps3 halen maar heb 2 gitaren voor mn ps2. Dus als ik nu een drum zou kopen zou ik rb2 kunnen kopen voor de ps2 voor el cheapo. Maar als ik die ps3 zou kopen zodat ik mn LBP kan spelen.
Ik heb uiteindelijk geen idee dus
Als het een MacGyver-spel is wel natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Voornaamste probleem met de GH: WT drumkit is IMHO toch wel de losliggende basspedal. Dat is ook wel te fixen, maar wil je echt MacGuyver uithangen om een spelletje te kunnen spelen?
hendige is dat de instrumenten ps2/ps3 compatible zijn. Dus de goedkope manier van spelen is gewoon rb2 halen en ik ben 35 euro kwijt. Dan kan ik later de ps3 halen en de rest.quote:Op maandag 10 november 2008 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Groot nadeel van de ps2 versie is dat je geen nieuwe nummers kunt downloaden. Toch een van de selling points van Rockband.
Ik heb trouwens ook 2 gitaren voor de ps2Die kunnen dan ook wel weer de vullisbak in
Simpel kleedje neerleggen zodat het niet wegschuift. That's macGuyver for yahquote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Voornaamste probleem met de GH: WT drumkit is IMHO toch wel de losliggende basspedal. Dat is ook wel te fixen, maar wil je echt MacGuyver uithangen om een spelletje te kunnen spelen?
Gruwelijk dudequote:Op maandag 10 november 2008 10:50 schreef Rossdale het volgende:
Oh AQwiiwii ik heb zaterdag je dikke matties Dennis en Boris weer gezien hoor. Boris weer 1,5 uur te laat net zoals de vorige keer maargoedHij herkende me nog en zei "Hey man" tegen me. Ik ben stoer he! Echt ongelofeloos! Wie wil me aanraken? En nee AQwiiwii, niet dáár
Ja, daar is wat voor te zeggen.. Een ps3 in niet gratis nee en die units die verder nodig zijn al helemaal niet...quote:Op maandag 10 november 2008 12:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
hendige is dat de instrumenten ps2/ps3 compatible zijn. Dus de goedkope manier van spelen is gewoon rb2 halen en ik ben 35 euro kwijt. Dan kan ik later de ps3 halen en de rest.
scheelt nu zeg maar. Aangezien die dingen geld kosten
Lol, dat is dus het laatste wat ik zou doen. Straks komt hij de volgende keer alleen bij je staan omdat hij weer bier verwacht.quote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gruwelijk dude![]()
Hij begint je dan idd te kennen maar nu is het van belang dat jij volgende keer hem al opwacht met een biertje in de hand voor jezelf en voor hem 1!
Komt goed
DUDE het gaat over Boris dat is een groots figuur! die WIL je naast je hebben staan!quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Lol, dat is dus het laatste wat ik zou doen. Straks komt hij de volgende keer alleen bij je staan omdat hij weer bier verwacht.
Ik eet ook graag. wil je nu ook dat ik naast je kom staanquote:Op maandag 10 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE het gaat over Boris dat is een groots figuur! die WIL je naast je hebben staan!
Jij vind Emar al grootsquote:Op maandag 10 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE het gaat over Boris dat is een groots figuur! die WIL je naast je hebben staan!
Nee bleghquote:Op maandag 10 november 2008 12:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
wil je nu ook dat ik naast je kom staan
Echt
Ik zag op het forum van EMar dat jij had aangevraagd om op de fan list te komen!quote:Op maandag 10 november 2008 12:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij vind Emar al groots
Oja als je hem ziet hoop ik dat je je creditkaart thuis gelaten hebtstraks geef je die ook nog weg
Edit: er is dus ruzie bij de toppers, ga jij er nu aan meedoen AQuila? want een relnicht ben je wel
Hellzyeh! Ik wil nog steeds een adventure-game waarin je een paperclip, wat gebruikt kauwgum, een luciferdoosje en twee elastiekjes moet samenvoegen om een tank te bouwen.quote:Op maandag 10 november 2008 12:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als het een MacGyver-spel is wel natuurlijk
fixedquote:Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik lieg graag om aandacht te krijgen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Als er ook maar 1 iemand zegt dat die me niet haat en wil dat ik blijf dan blijf ik!
Nee, het is fable 2 geworden! Je homeboys hebben je verlaten!quote:Op maandag 10 november 2008 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Het was koud vandaag zeg! Hopelijk ligt SR 2 zo thuis op de mat!
Zolang je niet met een fist-pound de manager begroette lijkt me dat er weinig mis kan gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Poit het volgende:
Mjah, ik weet niet, altijd lastig. Je hebt snel een vertekend beeld omdat er veel mensen zijn die me nog kennen enkel de manager is me niet bekend... En daar heb je juist het gesprek mee én hij beslist... Voordeel wat ik wel heb is dat ik relatief snel ingewerkt ben.. Ach, we zien wel hoe het loopt..
Tuurlijk wel, zette m'n petje scheef op m'n hoofd, tilde m'n vuist op en gilde:"Tik em AAAAAN!!"quote:Op maandag 10 november 2008 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang je niet met een fist-pound de manager begroette lijkt me dat er weinig mis kan gaan.
Da's best een vet nummertje om te doen lijkt me zo..quote:Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Verdulleme, ik wil dat Puff Daddy - All About The Benjamins in Rock Band verschijnt als DLC.
Alleen voor nummers uit de vs shop. Dan moet je ook een vs rockband hebben. Lijkt me meer dan naar.quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's best een vet nummertje om te doen lijkt me zo..
Hoe doe jij dat nou trouwens met die DLC? Prepaid cards kopen vanuit de VS?
ja!quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zette m'n petje scheef op m'n hoofd, tilde m'n vuist op en gilde:"Tik em AAAAAN!!"
[..]
Europese disc gekocht. Kun je fijn in de Europese store shizzle kopen, hoef je niet tegen achterlijke tarieven US Prepaid cards te kopen (46 euro voor $50-card, excl verzenden, geen garantie dat de code werkt).quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zette m'n petje scheef op m'n hoofd, tilde m'n vuist op en gilde:"Tik em AAAAAN!!"
[..]
Ja, duidelijk, dus toch de eu versie gekocht.quote:Op maandag 10 november 2008 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Europese disc gekocht. Kun je fijn in de Europese store shizzle kopen, hoef je niet tegen achterlijke tarieven US Prepaid cards te kopen (46 euro voor $50-card, excl verzenden, geen garantie dat de code werkt).
yup, maar goed, ondertussen staat er nog steeds geen All About The Benjamins in de store... Come With Me lijkt me ook wel een lekkere om te doen in Rock Band. Mogen ze er van mij direct een trackpack van maken met Fix van Blackstreet vs Slash.quote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, duidelijk, dus toch de eu versie gekocht.
Zuur dat ze die shizzl niet regiovrij gemaakt hebben..
Zal wel weer gezeik met rechten geweest zijn..
Daar heb k wel een paar euro voor over jaquote:Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yup, maar goed, ondertussen staat er nog steeds geen All About The Benjamins in de store... Come With Me lijkt me ook wel een lekkere om te doen in Rock Band. Mogen ze er van mij direct een trackpack van maken met Fix van Blackstreet vs Slash.
Ik had precies hetzelfde bij mijn oude/nieuwe baanquote:Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Poit het volgende:
Mjah, ik weet niet, altijd lastig. Je hebt snel een vertekend beeld omdat er veel mensen zijn die me nog kennen enkel de manager is me niet bekend... En daar heb je juist het gesprek mee én hij beslist... Voordeel wat ik wel heb is dat ik relatief snel ingewerkt ben.. Ach, we zien wel hoe het loopt..
Jan is super tof dat moet je toegeven Koei! Hij is niet zo lompe gast als boris enzo maar een nette kerl!quote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde bij mijn oude/nieuwe baanKende vrijwel al het personeel nog, maar de bedrijfsleider was vertrokken, dus moet je alsnog netjes op gesprek komen enzo. Ik had wel het voordeel dat ik de nieuwe bedrijfleidster al kende van heel lang geleden, maar toen was ik nog een stil braaf meisje
Ik heb vandaag Madagascar 2 gekeken in de Imax en die was best oké! Leuker dan het eerste deel iig. En ik heb Lara Croft gezien in het echt!1!1!! En ik heb haar in het klein mee gekregenAlleen een beetje jammer dat het event een uur te laat begon omdat de Belgen in de file stonden. En de Gamekings crew was gewoon op tijd! Ze waren er al voordat ik er was zelfs! Jan en een of andere Aziaat die alles filmde.
Ik zwaaide wel terug!quote:Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef Poit het volgende:
Ik heb nog naar je gezwaaid maar je zwaaide niet terug
Ja, hij is wel oke idd. Gewoon normaalquote:Op maandag 10 november 2008 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jan is super tof dat moet je toegeven Koei! Hij is niet zo lompe gast als boris enzo maar een nette kerl!
Aye Koei jij bent ook tofquote:
Nee, jij gaat het zelf kopen. Want dan kunnen we hand in hand de Banshees afslachtenquote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
exit kan ik fable van je kopen?
Jullie komen mijn game niet in!quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, jij gaat het zelf kopen. Want dan kunnen we hand in hand de Banshees afslachten
Nietus, je zat te zwaaien naar die bink die schuin tegenover je zat!!quote:
Echt AQLynx.. Ik wíl jou game niet eens in.. Ben blij dat jij geen PS3 hebt...quote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jullie komen mijn game niet in!
quote:Op maandag 10 november 2008 18:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus, je zat te zwaaien naar die bink die schuin tegenover je zat!!
je bent altijd welkom in mijn gamequote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, jij gaat het zelf kopen. Want dan kunnen we hand in hand de Banshees afslachten
Ja als er een mooie dame aanwezig is, dan zijn ze wel op tijd jaquote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde bij mijn oude/nieuwe baanKende vrijwel al het personeel nog, maar de bedrijfsleider was vertrokken, dus moet je alsnog netjes op gesprek komen enzo. Ik had wel het voordeel dat ik de nieuwe bedrijfleidster al kende van heel lang geleden, maar toen was ik nog een stil braaf meisje
Ik heb vandaag Madagascar 2 gekeken in de Imax en die was best oké! Leuker dan het eerste deel iig. En ik heb Lara Croft gezien in het echt!1!1!! En ik heb haar in het klein mee gekregenAlleen een beetje jammer dat het event een uur te laat begon omdat de Belgen in de file stonden. En de Gamekings crew was gewoon op tijd! Ze waren er al voordat ik er was zelfs! Jan en een of andere Aziaat die alles filmde.
Was dat maar zoquote:Op maandag 10 november 2008 18:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus, je zat te zwaaien naar die bink die schuin tegenover je zat!!
Poit je zou niets liever willen dan mijn game in te gaan! Samen door het bos op konijnen jagen en daarna kampvuurquote:Op maandag 10 november 2008 18:46 schreef Poit het volgende:
Echt AQLynx.. Ik wíl jou game niet eens in.. Ben blij dat jij geen PS3 hebt...
Eigenlijk ben jij ook de enige reden waarom ik geen Xbox 360 heb!!!
quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit je zou niets liever willen dan mijn game in te gaan! Samen door het bos op konijnen jagen en daarna kampvuur![]()
Spank ik vind SR 2 tot toe erg matigHet is super cartoony ofzo en die wagens zien er nep uit ik ben nu die levensechte wapentuig van Mercs 2 gewend!
Ook praten die lui te snel en is het niet te volgens en is het nederlands irritant
Als je iemand neerslaat krijg je een ''aframmelen'' bonus![]()
Ik hoor het wel waneer je een X360 hebt gekocht!quote:
Zodra de elite versie ook 150 euro kost koop ik er misschien wel een. Ga toch geen halve console kopenquote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoor het wel waneer je een X360 hebt gekocht!
Binnen een jaar lopen wij samen door het bos Poitquote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodra de elite versie ook 150 euro kost koop ik er misschien wel een. Ga toch geen halve console kopen
PS3 40GB is pas een halve consolequote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodra de elite versie ook 150 euro kost koop ik er misschien wel een. Ga toch geen halve console kopen
Hou ik je aan.. Als ik voor 150 euro een Xbox 360 kan kopen waar een respectabel grote HD in zit, een HDMI aansluiting heeft én voorzien is van wireless lan dan ga ik met jou door de bossen lopen.quote:Op maandag 10 november 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Binnen een jaar lopen wij samen door het bos Poit
Verkoop hem aan mijquote:Op maandag 10 november 2008 22:17 schreef existenz het volgende:
Nu ben je te laat AQ! Ik heb Fable nu uitgespeeld
Backwards compatibility is zo overrated. Ik heb een 60 gig ps3 en ik heb wel BC. hoe vaak heb ik het gebruikt.. 2 keer, 1 maal met singstar en 1 maal met buzz...quote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
PS3 40GB is pas een halve consolemet een xbox 60gb heb je tenminste nog backwards compatibility!
Niks tegen de ps3, maar dat is een stom argument
Idd dat is gewoon crap!quote:Op maandag 10 november 2008 22:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Backwards compatibility is zo overrated. Ik heb een 60 gig ps3 en ik heb wel BC. hoe vaak heb ik het gebruikt.. 2 keer, 1 maal met singstar en 1 maal met buzz...
Dus vroeger was je wel kick!!!quote:Op maandag 10 november 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd dat is gewoon crap!
Toen ik nog een PS2 fanboy was heb ik ook maar 2 psx games gespeeld ofzo![]()
Guttegut, hoe is is zover gekomen jongen. Je deed zo goed je best en je verpest het om vervolgens met die zeikcontroller te pimpen...quote:Op maandag 10 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Je weet Poit!
Met mensen die een xbox wouden kopen wou ik toen nix te maken hebben! Maar even later heb ik ook een gamecube. xbox en gba en ds en psp gekocht en toen was ik geen fanboy meer!
En nu ben ik een 360 gamer maar geen fanboy!!!
360 beste console EVER!quote:Op maandag 10 november 2008 22:39 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/025692.php
Zo klinkt die hoeren Ricky Martin best vet
[..]
Guttegut, hoe is is zover gekomen jongen. Je deed zo goed je best en je verpest het om vervolgens met die zeikcontroller te pimpen...
Nee sorry AQFanboy360... Dat gaat em niet worden...quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
360 beste console EVER!
Toen was de keuze snel gemaakt!
En wat een kutmuziek man![]()
Kan ik het nog terug draaienquote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry AQFanboy360... Dat gaat em niet worden...
Met zo'n instelling gaan wij samen niet het bos in...
Ja hoor, je mag best toegeven dat de xbox 360 niet de beste console ooit is en dat de controller daarvan al helemaal de plank mis slaat.. De Dreamcast controller is gewoon beter dan deze unit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik heb nog best een tijdje morrowind en soulcalibur 2 gespeeld op de xbox, en als ik een ps3 had zou ik echt wel mgs2 en 3 willen spelen.quote:Op maandag 10 november 2008 22:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Backwards compatibility is zo overrated. Ik heb een 60 gig ps3 en ik heb wel BC. hoe vaak heb ik het gebruikt.. 2 keer, 1 maal met singstar en 1 maal met buzz...
quote:Op maandag 10 november 2008 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag best toegeven dat de xbox 360 niet de beste console ooit is en dat de controller daarvan al helemaal de plank mis slaat.. De Dreamcast controller is gewoon beter dan deze unit..Ik krijg kramp in mn handen als ik druk bezig ben op de ps3 controller(s) en ik glij van de L&R2 knoppen af. En ik glij ook van de sticks af, en als ik ze beiden naar binnen doe raken mn duimen elkaar aan. Misschien heb ik te grote potenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ehm, wat is er half aan de goedkope PS3 dan? Die is exact hetzelfde als de duurste versie die je kunt vinden, alleen dan met een kleinere HDD...quote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet eens om, het gaat meer om dat de goedkope versie van de ps3 veel meer 'half' is dan die van de xbox. Mja de arcade misschien maar dan ben je dom als je koopt, kost toch allemaal niks
dat klinkt nogal gay
HDMI zit tegenwoordig volgens mij bij alle xboxen toch? Inderdaad absurd dat dat eerst niet zo was. Geen wireless vind ik ook dom, echt geldbesparing, en de prijs voor zo'n wireless ding is ook belachelijk. Maar aan de andere kant je console staat toch meestal gewoon vast op dezelfde plek dus ik heb er zelf geen problemen mee.quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef Poit het volgende:
Nou, de xbox zonder HDMI en of wireless lan in de goedkopere versies vind ik toch echt wel een écht praktisch gemis. Vooral omdat je van die belachelijk dure officiële troep van microsoft erbij moet kopen. Die prijzen zijn echt om te huilen..
Je hebt games voor de xbox dus heb je de xbox zelf ook vast nog wel. Die hoef je niet gelijk weg te tieven natuurlijk.
De L2 + R2 knoppen zijn inderdaad niet super op de nieuwe PS controller. Wat ik juist zo fijn vind is dat je duimen, bij het gebruik van beide sticks, in dezelfde houding staan. Misschien hou ik ze anders vast maar heb nooit last gehad van elkaar rakende duimen (maar ik heb ook niet van die grote klauwen) tevens glij ik er ook nooit van af, zit een prima antislip laagje op
De sticks van de playstation controllers gaan ook gewoon een stuk vloeiender dan die van de xbox. Ik kan er een stuk nauwkeuriger meer werken dan met die van de X360 controller. Vrijdag vollop Gears 2 gespeeld maar ik kreeg het vizier maar niet op de goede plek
Wat ik ook veel fijner vind reageren zijn de actieknoppen, niet van die lompe ronde hoogstaande knoppen maar gewoon vertrouwde vlakke knopjes.
Anyhow, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.
Als je die games tegenover elkaar zet zou ik duidelijk voor de PS3 gaan..quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, wat is er half aan de goedkope PS3 dan? Die is exact hetzelfde als de duurste versie die je kunt vinden, alleen dan met een kleinere HDD...
Overigens ben ik ook fan van de 360 en zijn controller. De 360 heeft meer games naar mijn smaak, de PS3 heeft alleen Buzz, SingStar en LittleBigPlanet. De 360 heeft Viva Pinata, Catan, Carcassonne en achievements. En nee, trophies zijn geen goede vervanging van achievements
Er zit nog steeds geen HDMI in de "standaard" versie maar weer wel in de Arcade en de Elite.quote:Op maandag 10 november 2008 23:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
HDMI zit tegenwoordig volgens mij bij alle xboxen toch? Inderdaad absurd dat dat eerst niet zo was. Geen wireless vind ik ook dom, echt geldbesparing, en de prijs voor zo'n wireless ding is ook belachelijk. Maar aan de andere kant je console staat toch meestal gewoon vast op dezelfde plek dus ik heb er zelf geen problemen mee.
Ik heb geen xbox gehad, ik heb morrowind en sc2 gewoon gekocht toen ik mn 360 kocht. En ik heb een normale tv met 1scartaansluiting dus als ik de xbox1 nog wel had zou ik graag niet steeds met die gdvrdmmtfstrng scart kloten
En ik kan echt niet zonder de deukjes in de sticks![]()
Maar uiteindelijk komt het qua controller, naast smaak, grotendeels neer op gewenning denk ik.
Backwards compatibility en volgens mij ook cardreader? Niet dat dat ergens op slaat trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, wat is er half aan de goedkope PS3 dan? Die is exact hetzelfde als de duurste versie die je kunt vinden, alleen dan met een kleinere HDD...
Overigens ben ik ook fan van de 360 en zijn controller. De 360 heeft meer games naar mijn smaak, de PS3 heeft alleen Buzz, SingStar en LittleBigPlanet. De 360 heeft Viva Pinata, Catan, Carcassonne en achievements. En nee, trophies zijn geen goede vervanging van achievements
Mirrors edge framerate problemen?? Ook met Skate nog geen last van gehad (al heb ik skate niet veel gespeeld verder)quote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Backwards compatibility en volgens mij ook cardreader? Niet dat dat ergens op slaat trouwens
Bij de nieuwe 360's, op de arcade na, is het echt alleen HD grootte.
Achievements zijn inderdaad geniaal, hoe goed trophies werken heb ik geen ervaring mee.
Qua games mis ik alleen mgs4en god of war lijkt me ook wel vet.
En de weinige games die ik heb kunnen vergelijken, skate & mirrors edge demo voornamelijk hadden echt framerate problemen op de ps3
De 60gb van mn vriendin heeft gewoon hdmi hoor!quote:Op maandag 10 november 2008 23:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit nog steeds geen HDMI in de "standaard" versie maar weer wel in de Arcade en de Elite.
Ik verwacht niet minder dan wireless lan. Alles is hier draadloos aangesloten. M'n kabelmess is al groot genoeg. Als ik ook nog 4 ethernetkabels achter m'n kast moet proppen dan valt ie om.. En ik bedoel, als zelfs de Wii standaard wireless lan heeft.. Kommop zeg
Met skate was het constant IETSJES minder vloeiend, maar met de mirrors edge demo echt stukken slechter dan de 360. Sommige stukken bijna schokkerig te noemen en vaak wat 'slip-ups'.quote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Mirrors edge framerate problemen?? Ook met Skate nog geen last van gehad (al heb ik skate niet veel gespeeld verder)
Het is wel een feit dat alle multiplatformgames die ontwikkeld zijn met de xbox als basis slechter draaien op de PS3. Erg jammer, zeker als je ziet wat Naughty Dog met Uncharted voor een grafisch pareltje neerzet en inderdaad Konami met Metal Gear. Ik ga na m'n tentamens weer beginnen aan de game denk ik
Je hebt gelijk, de pro versie heeft inderdaad HDMI inmiddels. Heeft wel lang op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De 60gb van mn vriendin heeft gewoon hdmi hoor!
Draadloos gemis is wel stom, niet zo stom als de wii, waar geen kabel in kan (helemaal dom met hun doelgroep), maar wel stom.
[..]
Met skate was het constant IETSJES minder vloeiend, maar met de mirrors edge demo echt stukken slechter dan de 360. Sommige stukken bijna schokkerig te noemen en vaak wat 'slip-ups'.
Ik vind het zo'n zonde dat het potentieel van de ps3 nog niet gehaald wordt. Dat ding kan zoveel meer! Als ik beide consoles zou hebben had ik alles voor de 360 behalve de exclusives, maar dat heeft ook met de controller te maken natuurlijk.
Heeft inderdaad te lang geduurd, nextgen hoort eigenlijk vanaf het begin hdmi, wireless en HDD te hebben. Ik heb van deze eerste 2 nooit last gehad, gebruik het toch niet (wireless wel voor mn laptop, maar als de xbox dit had zat ie sowieso aan een kabel, staat toch vast en is makkelijker)quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de pro versie heeft inderdaad HDMI inmiddels. Heeft wel lang op zich laten wachten.
De demo van ME heb ik ook op beide systemen gespeeld maar ik heb geen duidelijk verschil gemerkt. Misschien als je ze naast elkaar zet.. Maar het zou zomaar eens kunnen kloppen..
Je enthousiasme is te prijzen Spank!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Tequila, ik zeg het je: SR2 is lelijk, maar fucking hilarischVerkleed als vrouw de agent uithangen voor een van die activities, om vervolgens een pro-vrouwenrechten demonstratie plat te rijden en vervolgens in de fik te steken
Ik vind het geil! Speaking of which, ik ga het weer spelen nu!
wiehoe!
DUde oplossing voor dat Nederlands had ook een of andere coño gegeven in het 360-topqie, je moet bij je systeeminstellingen van je 360 je taal naar Engels zetten, maar ook je lokatie op UK os USA zetten, dan doet ie het wel gewoon in das english!quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je enthousiasme is te prijzen Spank!![]()
Ik begin strax ff opnieuw en dan ga ik het goed spelen alleen mis ik vaak wat ze zeggen ofzo dat is ook wel irri en heb jij een oplossing voor dat nederlands??
Ik ga gewoon ff opnieuw beginnen en maak dan wel ff een eigen pupke aan en dan ga ik het spelen! Het zal wel ff wennen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUde oplossing voor dat Nederlands had ook een of andere coño gegeven in het 360-topqie, je moet bij je systeeminstellingen van je 360 je taal naar Engels zetten, maar ook je lokatie op UK os USA zetten, dan doet ie het wel gewoon in das english!
Gisteren ook zo mooi, er is blijkbaar een activity waarbij je op een quad een race moet afleggen. Maar ohja, je staat in de fik en krijgt tijdsbonussen als je rondlopende mensen en auto's in de fik steektEn als ik het me goed herinner hoorde ik dat nummer van Top Gun spelen, "flllyyyyy intooooo the DANGER ZONE!"
fucking awesome
Jij leest die crap serieus? mag je hopen dat je geen instellingen aan hebt staan dat ie automatisch plaatjes laat zien, dat is namelijk voor hun een bevestiging dat je email adres bestaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Spammailtjes worden ook steeds groverKreeg er vandaag een met deze titel: "Make her grotto wet of pleasure"
Mailtje voor viagra ofcourse
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Spammailtjes worden ook steeds groverKreeg er vandaag een met deze titel: "Make her grotto wet of pleasure"
Mailtje voor viagra ofcourse
Nee ik heb gmail, dan zie je ook de eerste paar woorden van het mailtje gewoon in je inbox, zonder te openen. Al die zooi komt trouwens op het algemene fok emailadres van games binnen, het staat alleen naar onder andere mij geforward. Als het goed is heeft Spanky ook dat geile mailtje ontvangenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij leest die crap serieus? mag je hopen dat je geen instellingen aan hebt staan dat ie automatisch plaatjes laat zien, dat is namelijk voor hun een bevestiging dat je email adres bestaat(maar dat wist je natuurlijk al
)
Mag ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef existenz het volgende:
* existenz stuurt geil mailtje naar fok!games
Ze posten immers zelf ook tubgirl in het nieuwsquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef disjfa het volgende:
Iedereen mag. Enige die die loopt te lezen is troch ross. Dus stuur hem je geilste plaatjes op.
Vind hij alleen maar leuk
Tsk, rustig he. Als je niet lief bent dan stop ik met al die homo erotische shit naar jou te forwardenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef disjfa het volgende:
Iedereen mag. Enige die die loopt te lezen is troch ross. Dus stuur hem je geilste plaatjes op.
Vind hij alleen maar leuk
Die komt uit de submit of was SD`s natte droom. Heeft natuurlijk niets met het mail adres te makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze posten immers zelf ook tubgirl in het nieuws
Het gaat om het idee disjfa!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die komt uit de submit of was SD`s natte droom. Heeft natuurlijk niets met het mail adres te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef disjfa het volgende:
Alleen jij doet alsof AQ uit duitsland komt. De rest vind hem alleen hinderlijk. Samengevat. Jij bent AQ`s enige echte fanboy.
quote:
Alleen tegen jouwquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Disjfa? Die kerel heeft zo veel haatIn elk topic dat ik hem zie heeft die haat
I knowquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen tegen jouw
maar je vraagt er zo erg om.
Maar serieus. Wil je, de volgende keer als we plaatjes posten om JOUW uit te lachten, niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het is slecht voor je hart enzo
Nee dat doe ik wel zodat jij er geen plezier aan hebtquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar serieus. Wil je, de volgende keer als we plaatjes posten om JOUW uit te lachten, niet meedoen.
Dat staat _echt_ zo heel erg lomp. Als een nerd in de groep die je altijd uitlacht grapjes over zichzelf gaat maken om erbij te horen. Moet je niet doen.
Iddquote:
Serieus er zijn dingen mis met jou Disjfaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
IddAlsof je ooit serieus genomen zou willen worden
Maargoed, je moet zelf weten pispaal te willen blijven.
Je probeerde dat dus wel echt? Dat is toch wel aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef disjfa het volgende:
Ik ben een verbitterde oude man ja. Ik probeer van jouw daarnaast een "leuke" user te maken.
Maar dat slaat niet aan en je gaat zomaar onzin posten zonder te luisteren.
Ik zal de wereld niet meer verbeteren en gewoon naar de tt luisteren. waar aquila faalt.Faler
Toch ga ik het proberen!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Poit het volgende:
Er is maar 1 het tofst en dat is Duke Nukem!!
[ afbeelding ]
CURM GETZURME!!!!
En koei is natuurlijk de vrouwelijke tegenhangster Atomic Annaquote:
Die ken ik niet, is zij tof?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
En koei is natuurlijk de vrouwelijke tegenhangster Atomic Anna
Swing 200quote:Op woensdag 12 november 2008 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
IKMAGEENNIEUWETELEFOONUIZOEKENMAARWELKEEE?
En waarom heb je een nieuwe nodig dan....quote:Op woensdag 12 november 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een N95-8GB
Hebzucht.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
En waarom heb je een nieuwe nodig dan....
Haal dan een n95 met 8gb. Heb je er 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |