SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je zit in het verkeerde werelddeel vandaag, Indah.
Moah, het is in het begin van het regenseizoen, dus dit 'hoort erbij'... alleen is het wel dicht bij huis allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar, morgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is stralend weer, ben ik nog in Nederland?
Dat was zondag?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! Tot mijn verbazing schijnt de zon... ik dacht dat we vandaag een hele bak regen zouden krijgen!
heeft iemand al gezegd dat het vandaag mooi zou zijn en zondag en maandag aan de nattige kant ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! Tot mijn verbazing schijnt de zon... ik dacht dat we vandaag een hele bak regen zouden krijgen!
Een of andere idiote pinguin.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft iemand al gezegd dat het vandaag mooi zou zijn en zondag en maandag aan de nattige kant ?
Ja, soms heb ik het idee dat het hele dierenrijk hier aanwezig is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hangt die hier nog steeds rond ja?
Ohio gozaimasu: O-genki des ka?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik heb een lemming gemaakt op KLB. Snif.
Gitaren!quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was KSC kwijt, het stond niet bovenaan in de GC.
Mogguh allemaal. Kids naar scouting gebracht, boodschappen gedaan, dadelijk weer kindjes ophalen, en dan door naar zwemles. Vanmiddag nog naar de kapper en dan.. ff niks denk ik
Caliquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:54 schreef Californium het volgende:
morgen![]()
kan niet meer slapen
heb nog steeds alcohol in mijn bloed
melkquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cali![]()
Een liter water drinken en terug je bed in. Doe maar
nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu? Al nuchter? Wanneer komt de kater?
Ik krijg morgen al vrienden over de vloer met wie ik een wedstrijdje 'wie gooit de minste ballen in de goot bij het bowlen" ga houden, dus helaas kan ik niet. Maar het ziet er zeker interessant uitquote:
Mijn fotoboekliedje heeft geholpen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
melkbeetje water... en nog even 3 uurtjes kunnen pitten
![]()
fotoboekliedje?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn fotoboekliedje heeft geholpen?
Ja, zingen in je fotoboek leek me iets handiger dan het vliegtuig pakken om, de potten water van je buren ontwijkend, een slaapverwekkende serenade onder je slaapkamerraam ten gehore te brengenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
fotoboekliedje?
* gaat kijken
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zingen in je fotoboek leek me iets handiger dan het vliegtuig pakken om, de potten water van je buren ontwijkend, een slaapverwekkende serenade onder je slaapkamerraam ten gehore te brengen.
En al die Schotten maar raar kijken omdat ze niets van mijn Nederlandse lied verstaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ook niet goed voor jou...tis een behoorlijk drukke straat
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En al die Schotten maar raar kijken omdat ze niets van mijn Nederlandse lied verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |