SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je zit in het verkeerde werelddeel vandaag, Indah.
Moah, het is in het begin van het regenseizoen, dus dit 'hoort erbij'... alleen is het wel dicht bij huis allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar, morgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is stralend weer, ben ik nog in Nederland?
Dat was zondag?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! Tot mijn verbazing schijnt de zon... ik dacht dat we vandaag een hele bak regen zouden krijgen!
heeft iemand al gezegd dat het vandaag mooi zou zijn en zondag en maandag aan de nattige kant ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! Tot mijn verbazing schijnt de zon... ik dacht dat we vandaag een hele bak regen zouden krijgen!
Een of andere idiote pinguin.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft iemand al gezegd dat het vandaag mooi zou zijn en zondag en maandag aan de nattige kant ?
Ja, soms heb ik het idee dat het hele dierenrijk hier aanwezig is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hangt die hier nog steeds rond ja?
Ohio gozaimasu: O-genki des ka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |