En nu zijn band, Tenacious D. blijkt een geweldige ontdekking! De muziek is redelijk standaard rock, maarvooral prachtig zijn de teksten!
Aanraders:
de ballad Fuck her softly (Dit wordt een classic!)
Dio
Sasquatch
Kielbasa
Karate
Wonderboy
Namen die door m'n hoofd schoten bij het luisteren: Zappa, They might be Giants, Live, Faith no More, Soul Coughing
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 25-03-2002 14:23]
quote:Hier is ook een flash filmpie van , erg komisch
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Kwark het volgende:Aanraders:
de ballad Fuck her softly (Dit wordt een classic!)
Die is inderdaad cool!
quote:Yups dat is um , en dan 2 van die kleine engelstjes die haar even onder handen nemen en de duivel toekijkt
Op maandag 25 maart 2002 11:03 schreef Kwark het volgende:
Bedoel je die tekenfilm met die rooie duivel?Die is inderdaad cool!
quote:Dit klinkt zeker interessant, aangezien ik al die namen die je kennerlijk bij deze muziek associeert kan waarderen.
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Kwark het volgende:
-verhaal-Namen die door m'n hoofd schoten bij het luisteren: Zappa, They might be Giants, Live, Faith no More, Soul Coughing
quote:Ah, een man met smaak!
Op maandag 25 maart 2002 11:09 schreef Vork het volgende:[..]
Dit klinkt zeker interessant, aangezien ik al die namen die je kennerlijk bij deze muziek associeert kan waarderen.
Het heeft niet de funk van Faith no more en Soul Couging, maar wel de humor en "cleane", Friends-achtige americana.
Ben benieuwd hoe je het vindt!
-update, hij doet het weer en ik ben wat binnen aan het halen..-
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-03-2002 11:55]
quote:Check ook Dio. Over Ronnie James inderdaad
Op maandag 25 maart 2002 11:19 schreef Vork het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd maar de search van Audiogalaxy blijkt even niet te werken heb ik het idee.. dus dan komt dat nog wel.. het staat op het lijstje in elk geval.-update, hij doet het weer en ik ben wat binnen aan het halen..-
quote:Ronnie James Dio is gaaf, als je die leuk vindt, kun je naast z'n solo-albums ook een aantal albums van Black Sabbath, Rainbow en Elf beluisteren.
Op maandag 25 maart 2002 12:05 schreef Kwark het volgende:[..]
Check ook Dio. Over Ronnie James inderdaad
quote:zekers....maar ik bedoelde eigenlijk dat het nummer "Dio" van Tenacious D. een aanrader is.
Op maandag 25 maart 2002 12:36 schreef Seborik het volgende:[..]
Ronnie James Dio is gaaf, als je die leuk vindt, kun je naast z'n solo-albums ook een aantal albums van Black Sabbath, Rainbow en Elf beluisteren.
Maar niet voor jou ben ik bang. Eerste paar regels:
Dio has rocked
for a long long time
now it's time for him
to pass the torch
quote:Kan het altijd luisteren natuurlijk.
Op maandag 25 maart 2002 12:44 schreef Kwark het volgende:[..]
zekers....maar ik bedoelde eigenlijk dat het nummer "Dio" van Tenacious D. een aanrader is.
Maar niet voor jou ben ik bang. Eerste paar regels:
Dio has rocked
for a long long time
now it's time for him
to pass the torch
Zal het nummer eens opzoeken waar je het over hebt.
quote:I got one word for you...KaZaA!
Op maandag 25 maart 2002 19:19 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb al een tijdje geleden van ze gehoord (ze stonden ook een tijdje in het voorprogramma van Weezer), en Jack Black ken ik ook al een tijdje (ook van bijv. The Jackal en clips als Learn to fly en Sexxlaws), maar ik heb nog nooit mp3'tjes van ze gevonden
quote:Hm ja ik gebruikte eerst Morpheus... ik heb nl. geen zin in spyware (en ook niet van die omslachtige manieren om spyware uit te schakelen). En audiogalaxy vind ik ook maar wazig...
Op maandag 25 maart 2002 19:34 schreef Kwark het volgende:[..]
I got one word for you...KaZaA!
Ja ik weet het eigenlijk moet ik niet bitchen maar morpheus was gewoon ideaal
... bastards
en napster was toendertijd helemaal geniaal... *zucht* dat waren nog eens tijden, toen iedereen het zelfde file share proggie gebruikte
Ik vind dat mp3'tjes gewoon op een georganiseerde manier vrijgegeven moeten worden, dat scheelt een hoop gezeik
Maar anyway misschien doe ik het nog wel eens de hard way en ga ik weer eens een cd in de winkel luisteren
quote:Zo moeilijk is het niet...
Op maandag 25 maart 2002 21:55 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hm ja ik gebruikte eerst Morpheus... ik heb nl. geen zin in spyware (en ook niet van die omslachtige manieren om spyware uit te schakelen
[Dit bericht is gewijzigd door ThaDeez op 19-06-2002 16:56]
Btw, blijft kicken liedje eindelijk es iets anders dan die slop van tegenwoordig
Dacht eerst ook 'hey...High fidelity!'
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:40 schreef Random_hero het volgende:
I'm the only gay escimo is ook tof.
quote:is het iemand al opgevallen dat de duivel in die clip Dave Grohl is !!
Op dinsdag 17 december 2002 20:25 schreef edsuit het volgende:
nieuwe clip/nummer is gaaf!
quote:klopt !! vindt hem wel leuk....
Op woensdag 18 december 2002 10:50 schreef ranja het volgende:
Is dat 'Tribute'? Die zag ik vanochtend toevallig... wel leuk, maar ik vrees dat-ie na 3 keer wel verveeld
*BAM*
:D
Heerlijk
ik zag de clip toevallig op mtv en heb gelijk op kazaa al zijn clips gedownloadt! Tribute en Fuck her gently zijn echt vet. Muziek is eigenlijk best goed en humor is briljant!
zoek naar tribute en tribute long version (liedje is anders en er zit 10 minuten van hun show bij, heel cool)
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:30 schreef Derwenter het volgende:
-You must be angels!
"NEE WE ARE BUT MEN!"*BAM* ROCK!!!
:D
Heerlijk
Ze zingen toch ook het introductieliedje voor The Osbournes? (Dat Jack als Ozzy de kop van een vleermuis afbijt.)
quote:Damn No. Na 20 keer verveelt ie nog niet. Echt goed gewoon.
Is dat 'Tribute'? Die zag ik vanochtend toevallig... wel leuk, maar ik vrees dat-ie na 3 keer wel verveeld
Kga meteen eens kijken wat de andere nummers zijn
En hij kan wel zingen men.
Vooral bij dat stukje met die tututu's ofzo.
Geniaal.
Dacht dat ik de enige was die dat nummer wel cool vond.
Dus niet.
quote:Dus jij zat ook te kijken?
Op donderdag 9 januari 2003 02:20 schreef Cici het volgende:Dus niet.
Eerste keer dat ik het nummer hoor, clip zie!
quote:Nee joh,
quote:Zie je! ik dacht al wat komt die tattoeage op zijn borst bekend voor! Alleen twijfelde ik een beetje omdat ik de tatoeages op zijn armen niet zo goed zag.. Stond dat ergens op een website ofzo?
Op woensdag 18 december 2002 10:21 schreef FooFighters het volgende:[..]
is het iemand al opgevallen dat de duivel in die clip Dave Grohl is !!
de 'Tribute' clip is wel grappig, hier nog meer Tenacious-D video's en die Fuck her gently.swf is echt een klassieker
Zie net dat op hun cd Dave Grohl de drums voor z'n rekening nam.
quote:dat viel mij ook op, en vandaar ook deze vraag:
Op dinsdag 17 december 2002 20:33 schreef Hermez het volgende:
btw, niet om t een of t ander, maar gebruiken ze nou stukjes van led zeppelin - stairway to heaven, of is it just me?Btw, blijft kicken liedje
eindelijk es iets anders dan die slop van tegenwoordig
het liedje is een tribute to the best song in the world, zullen ze soms Stairway to heaven het beste nummer ter wereld vinden en daarom ook die muziek gebruiken?
quote:Ja zijn zij dat ook? Dat stukje is echt briljant!
Op zondag 19 januari 2003 17:49 schreef 2Mini het volgende:
Dat reclame stukje bij MTV voor The Osbournes:Dont you know what i just thinkiiiing...
What Ozzy Ousbourne drinkiiing (of zoiets)
quote:Een "making of" MPEG-je: http://www.tenaciousd.com/video/ozzy/MOV00109.MPG
Op dinsdag 21 januari 2003 12:21 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja zijn zij dat ook? Dat stukje is echt briljant!
.
quote:* HeatWave ook! Dat gaat echt heel cool worden!!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:50 schreef Sjaakman het volgende:
* Sjaakman gaat ze in Paradiso zien, en vooral horen
Hm die Fuck Her Gently clip is duidelijk gemaakt door de animator van Ren & Stimpy (die overigens ook de clip I Miss You van Bjork deed)
quote:JA, het is echt Dave. De schoonmakers uit die ene Foo Fighters video (welke is het ook al weer, die in dat vliegtuig), zijn overigens de heren van Tenacious.
Op donderdag 9 januari 2003 13:00 schreef IsaacD het volgende:[..]
Zie je! ik dacht al wat komt die tattoeage op zijn borst bekend voor! Alleen twijfelde ik een beetje omdat ik de tatoeages op zijn armen niet zo goed zag.. Stond dat ergens op een website ofzo?
En ook ik ga ze bewonderen in Paradiso
quote:learn to fly, ze zijn ook drugssmokkelaars.
Op zaterdag 25 januari 2003 19:19 schreef i_defy het volgende:
JA, het is echt Dave. De schoonmakers uit die ene Foo Fighters video (welke is het ook al weer, die in dat vliegtuig), zijn overigens de heren van Tenacious.
overigens had Jack Black ook een prominente rol in de clip Sexxlaws van Beck
Hoe kan dat?
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 20:16 schreef Maja het volgende:
In de clip hoor je geen stukjes van Stairway to heaven bij het liedje Tribute en bij het mp3'tje dat ik heb gedownloaded heb wel..Hoe kan dat?
quote:euhmmm ja... owkee.
Op dinsdag 28 januari 2003 00:26 schreef Uiruru het volgende:
Tribute:Luister eens naar de gitaar. Welk deep purple nummer is dat?
-edit-
Niet overal trouwens.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 12:07 schreef Flaman het volgende:
13 maart, paradiso
quote:Hmmm, het eerste waar ik aan dacht is Ween.
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Kwark het volgende:
blah blahNamen die door m'n hoofd schoten bij het luisteren: Zappa, They might be Giants, Live, Faith no More, Soul Coughing
Maar heb hun album inmiddels wel gekregen! Geweldig! Die jongens zingen echt over kompleet nix serieus (op 1 nummertje na geloof ik) maar t lijkt wel of ze er echt vreselijk veel gevoel in leggen.
Favo-album van het moment iig
PS: Mocht er nog iemand 2 kaarten over hebben of weten hoe ik ze kan bemachtigen -> meel me
quote:Jah.... Fuck man, ik wilde er ook wel heen. Echt chille cd! Ik lig nog steeds elke keer dubbel om Inward Singing, vooral het laatste scheld stukje: FUCK YAAAAAAAA! GO SIT IN YOUR TOWER! YOU CREATE SOMETHING! YOU FUCKING DICK! FUCKING FUCK YAAAAAAA!
13 maart Paradiso... Tja... uitverkocht...
quote:Vergeet "FUCKING COCK-ASS" niet
Op zondag 9 februari 2003 21:06 schreef CoolCazt het volgende:[..]
Jah.... Fuck man, ik wilde er ook wel heen. Echt chille cd! Ik lig nog steeds elke keer dubbel om Inward Singing, vooral het laatste scheld stukje: FUCK YAAAAAAAA! GO SIT IN YOUR TOWER! YOU CREATE SOMETHING! YOU FUCKING DICK! FUCKING FUCK YAAAAAAA!
echt lachuh .....
Vooral dat stukje zo van: "That's telekinesis Kyle... how 'bout the power to move you" .. geweldig .
quote:Zeg, zet je tv eens aan.
Op dinsdag 11 februari 2003 16:02 schreef Seborik het volgende:
Leuk nummer Tribute, veel op de radio op het moment.
quote:Zeg, waarop?
Op dinsdag 11 februari 2003 18:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zeg, zet je tv eens aan.
Mooi niet dat ik MTV, TMF of The Box ga kijken.
quote:Ja idd! Ik lig ook elke keer dubbel als ie dat zegt! Vooral dat begin met.. "Oh my god I fuckin' did it" of die Karate Schnitzel met die Kyle "Well it was in there ... if it's in there then it's fair game"
Op zondag 9 februari 2003 21:06 schreef CoolCazt het volgende:[..]
Jah.... Fuck man, ik wilde er ook wel heen. Echt chille cd! Ik lig nog steeds elke keer dubbel om Inward Singing, vooral het laatste scheld stukje: FUCK YAAAAAAAA! GO SIT IN YOUR TOWER! YOU CREATE SOMETHING! YOU FUCKING DICK! FUCKING FUCK YAAAAAAA!
echt lachuh .....
Is die tweede gitarist [Kyle Glass heet hij volgens mij] nou ook die kerel in de Good Charlotte clip? Je weet wel die kerel die die hond verdedigt; "Is it true that these gentlemen, treated you like a dog?!!"
En wie gaat er trouwens ook 13 maart naat paradiso
om naar JB en KG te kijken?
quote:Jepz!
Is die tweede gitarist [Kyle Glass heet hij volgens mij] nou ook die kerel in de Good Charlotte clip? Je weet wel die kerel die die hond verdedigt; "Is it true that these gentlemen, treated you like a dog?!!"
Andere toppertjes:
-Rock your Socks (drums zijn trouwens ook vrij vet op dat nummer ---> tnx Dave )
-One Note Song ( but guess who did wrote it? me baby!)
ga nu snel NL - Argentinie kijken , kom er nog op terug
quote:tis humor muziek, maar geen carnaval, tis rock maar geen glamor.. tis gewoon leuk
Op maandag 17 februari 2003 15:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar wat voor een muziek is het nou? De website van Tenacious D doet mij een beetje gothic aan.
quote:Rock volgens mij
Op maandag 17 februari 2003 15:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar wat voor een muziek is het nou? De website van Tenacious D doet mij een beetje gothic aan.
Echt geweldige nummers als Wonderboy, Fuck her gently ( ) , afgewisseld met briljante sketches als Cock Push-ups!
BRILJANT!!!
quote:Drive Thru...geweldige frustratie!!
Op donderdag 27 februari 2003 11:00 schreef Elbutre het volgende:
Die hele CD is![]()
![]()
Echt geweldige nummers als Wonderboy, Fuck her gently (
) , afgewisseld met briljante sketches als Cock Push-ups!
BRILJANT!!!
quote:hehe, dat meende ik ook al te horen :]] maar das dus alleen in de akoestische versie. In de clipversie zit het niet.
Op dinsdag 17 december 2002 20:33 schreef Hermez het volgende:
btw, niet om t een of t ander, maar gebruiken ze nou stukjes van led zeppelin - stairway to heaven, of is it just me?Btw, blijft kicken liedje
eindelijk es iets anders dan die slop van tegenwoordig
(het kan zijn dat iemand hierop al gereplied heeft, kep nie alles gelezen :]])
quote:ik
Op maandag 3 maart 2003 10:44 schreef Jozef het volgende:
gewoon goed, maar wie gaat er nu nog meer naar paradiso!
"He asked us.... "Be you angels?""
quote:**meldt
Op maandag 3 maart 2003 10:44 schreef Jozef het volgende:
gewoon goed, maar wie gaat er nu nog meer naar paradiso!
Weet je wat ook zo'n meesterlijk nummer is? City Hall! Zo'n heel loos verhaal over een revolutie en shit zeer meesterlijk. Kinderlijk eenvoudige accoorden erbij en klaar is kees , droge shit IMHO !
quote:Eigenlijk zit er wel een onderbreking in
Op woensdag 12 maart 2003 20:33 schreef Da hopman het volgende:
Hee dat zijn toch de uitvinders van inward singing. Eindelijk non-stop-rock!
quote:
vrijdag 20:00 Ned3
Tnx dude! Wordt opnemen dan... Ik heb een gig vrijdag dus ...
City Shitty City Shitty City Shitty City ShittyCity Shitty City ShittyCity Shitty City ShittyCity Shitty City ShittyCity Shitty City Shitty
Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall Hall
quote:Inward singing sounds even better!
Op woensdag 12 maart 2003 20:36 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Eigenlijk zit er wel een onderbreking in
enig minpunt> ze deden 'spiderman' niet
voor de rest erg vet hoor... het begin alleen al... een 'D' versie van Queen - Flash (en dan dus vet lopen raggen op die akoestische gitaren van ze... geweldig)
die lui zijn gewoon kwallitatief zo waanzinnig goed dat ze gewoon echt wel mogen brassen...
worldtour!
[/edit] tiepvouten[edit]
[Dit bericht is gewijzigd door ikwilgeencookies op 12-04-2003 00:51]
quote:foei dat mag niet
Op maandag 14 april 2003 12:54 schreef __Soap__ het volgende:
waar kan ik het complete album dan downloaden? wie o wie?^O^
quote:Lees de FAQ.
Op maandag 14 april 2003 12:54 schreef __Soap__ het volgende:
waar kan ik het complete album dan downloaden? wie o wie?^O^
quote:Jahoor.
Op maandag 14 april 2003 14:09 schreef __Soap__ het volgende:
heeft iemand hier ook een antwoord waar ik iets aan heb??
quote:ja hoor bijdehand, daar heb ik dus helemaal niks aan he
Op maandag 14 april 2003 14:10 schreef Seborik het volgende:[..]
quote:Je had na 2 keer wel kunnen weten dat je hier niet om mag vragen.
Op maandag 14 april 2003 14:12 schreef __Soap__ het volgende:[..]
ja hoor bijdehand, daar heb ik dus helemaal niks aan he
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 14-04-2003 18:54]
quote:Erg leuk, ik kan op vrijdag niet kijken, maar op zaterdag wordt het rond 15.00 uur herhaald.
Op zaterdag 12 april 2003 00:32 schreef ikwilgeencookies het volgende:
*kick*
elke vrijdag om 20:25 nl3 en vandaag weer een gaaf verhaal... op weg naar de andere kant van de stad , via de woestijn en dan zonder ruitesproeivoeistof komen te zitten..
worldtour!
[/edit] tiepvouten[edit]
quote:* Tony_Montana67 is jaloers
Op maandag 14 april 2003 16:32 schreef Flaman het volgende:
ik ben lekker naar het concert geweest
't is trouwens inderdaad wel een leuke cd.
quote:ja jongen, is die clip geniaal? dat heb ik nou ook wel zo een 20 keer voorbij zien komen
Op maandag 14 april 2003 16:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die clip van Fuck her Gently is trouwens geniaal
quote:He, weet je, die clip van Fuck Her Gently is geniaal.
Op maandag 14 april 2003 16:48 schreef __Soap__ het volgende:[..]
ja jongen, is die clip geniaal? dat heb ik nou ook wel zo een 20 keer voorbij zien komen
Dank u
quote:Geen wonder dat de duivel in z'n broek pist, zo stoer kijkt die gast.
Op maandag 14 april 2003 18:16 schreef Tijn het volgende:
Om te helpen dit topic weer op de rails te krijgen, hier wat plaatjes
Wel een leuke clip.
voor degene die het niet weet:
wat een ziele poten
Reclame voor jezelfquote:Op maandag 12 april 2004 22:06 schreef Krisis1981 het volgende:
lijkt mij dat de hoes is gecensureerd omdat het anders gratis reklame is ofzow?
Hun muziek is te gek (als je een beetje into rock bent iig) en Jack... tsja, je moet ervan houden I guess. Ik vind 'em hilarisch.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:37 schreef five2one het volgende:
Is hun muziek werkelijk goed? Zo ja; dan wil ik wel eens overwegen om het te gaan luisteren.
Als ik ze allebei zie (Jack Black helaas ook nog regelmatig op TV) krijg ik het idee met 2 mislukte clowns te maken te hebben. Wat een kneus is die Jack Black.
Ik ken de lyrics. Ik zie er echt de ironie er niet van in. Ik denk dat de muziek dan ook niet bij me past.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hun muziek is te gek en Jack... tsja, je moet ervan houden I guess. Ik vind 'em te gek.
Er is geen ironie, het is gewoon echte rock voor echte mannenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:40 schreef five2one het volgende:
[..]
Ik ken de lyrics. Ik zie er echt de ironie er niet van in. Ik denk dat de muziek dan ook niet bij me past.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen ironie, het is gewoon echte rock voor echte mannen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:52 schreef Seborik het volgende:
De DVD van The motherfucking Lee D is nu slechts 5 7 pond bij CD-wow.
Nou ja, ik ga zaterdag toch naar de platenboer dus ik zal ze een kans geven en eens luisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:45 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, Five2one: of je het leuk vindt of niet kun je alleen maar zelf bepalen, maar hun CD zit echt wel goed in elkaar. Klinkt goed, toffe nummers, het is geen snel in elkaar gedraaide bagger.
Op de site staat een linkje naar bergen merchandise.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:52 schreef tractormania het volgende:
weet iemand waar ik een poster van ze kan bestellen ofzo?
gr Hylco
Oh, dan is hij alweer verhoogd. Ik had hem voor 5 en nog een voucher voor een pond erbij was hij 4. Wat een geluk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja, de muziek is gewoon heel goed. De opbouw van alle nummers en balans is perfect. Er zit dan ook heel wat werk in. Als je ziet hoe ze die nummers maken, begrijp je meteen ook dat het allemaal gekut lijkt, maar uiteindelijk een heel proces van verfijning is, waarbij ze iedere keer wanneer ze een goed klein stukje hebben, dat kleine stukje bewaren en uiteindelijke alle kleine stukjes bij elkaar brengen. Daarom blijft het ook goed. Het heeft alle kwaliteiten van alle rocknummers. Eigenlijk zijn ze gewoon net zo goed als Spinal Tap en dat voor maar twee man.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:37 schreef five2one het volgende:
Is hun muziek werkelijk goed? Zo ja; dan wil ik wel eens overwegen om het te gaan luisteren.
Als ik ze allebei zie (Jack Black helaas ook nog regelmatig op TV) krijg ik het idee met 2 mislukte clowns te maken te hebben. Wat een kneus is die Jack Black. En eerlijk; ik heb best gevoel voor humor.
geen gitaar speelden? kan je dat moment in die bar niet meer herrinerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef MASD het volgende:
Tenacious D![]()
Waarschijnlijk de beste comedyband op de wereld.
Laatst ook de film (Pick of Destiny) gezien en ik vond het, voor een muziekfilm, zwaar bovengemiddeld.
Alleen jammer dat ze in de film geen gitaar speelden.
Ik bedoel dat vaak de muziek doorging terwijl ze zelf niet speeldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
geen gitaar speelden? kan je dat moment in die bar niet meer herrineren
Mwaaah...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
Maar Tenacious D is geniaal, vooral muzikaal
Dat klopt wel. Ze spelen een leuke persiflage van rockmuziek. Boekje van het album Tenacious D is komisch. Zo'n cliché satanistisch tekstje op de eerste pagina en dan op de laatste pagina rennen ze achter elkaar aan in hun onderbroekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ok, dat is mijn mening natuurlijkmaar hun muziek heeft absoluut iets bijzonders
weet je toevallig waar die te bestellen is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef chansadres het volgende:
Ik moet nog steeds die dvd kopen met de serie en het live-concert.
Ze zijn gewoon te rock![]()
Goeie kickquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef emokid het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1185237/
Komt blijkbaar een documentaire uit dit jaar nog. Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |