mooie keuken, mooie kleustellingen. alleen wat veel greepjes, vind ik.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:28 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi die witte banen er om heenquote:Op zaterdag 8 november 2008 05:15 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere fotos heb ik helaas niet.
We hebben ze nodigquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooie keuken, mooie kleustellingen. alleen wat veel greepjes, vind ik.
Eenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef rac het volgende:
zoals ik al in vorig topic zei ik ga binnekort (het liefst zo snel mogelijk) verhuizen en moet daarvoor ook een nieuwe keuken kopen.
My wish list
Boretti 90 (liever eigenlijk 100) cm met dubbele oven/ en losse frytop van smeg zodat ik wel 6 pits houd.
Smeg Rode koelkast liefst dubbel deurs
goede maar stille vaatwasser
dus ik kijk lekker mee![]()
helaas past er in de ruimte geen kookeiland, dus wordt het weer een paralle keuken. En mijn voorkeur gaat uit naar deurtjes met daar achter lades voor wat extra rust in het aanzicht van de keuken. De kleur zwart of wit of rood hoogglans![]()
Als ik nog iets mis in mijn keuken hoor ik het graag.
Ik heb het niet maar ik wil het wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:28 schreef rac het volgende:
Ja ging idd over mijn wishlist
waarom een Barbecue ?
Magnetron denk ik nog wel aan (vooral broodjes bapao) of combi?
Maar stoofoven daar heb ik helemaal niets mee.
Heb jij dat wel in je keuken? wat doe je er mee?
de kleur is inderdaad wel erg mooi uitgevallen... apparaten zijn "maar" standaard Pelgrim zooi.quote:Op zondag 9 november 2008 12:23 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er leuk uit. Vooral zo;n bar vind ik altijd er mooi. Ook mooie apparaten zo te zien en een mooie kleur grijs.
Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van een kastenmuur met apparaten erin zeg maar. Ik hou dan meer van de traditionele keukenopstelling.
Zijn dat nou 2 ovens? (Of een oven en een magnetron)quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:28 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de vaatwasser ook een smeg nemen, die zijn lekker stil. Als je heel veel ruimte hebt neem dan de vrijstaande die bij de koelkast past, komt 'ergens tussen in te staan neem dan een gewone.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef rac het volgende:
zoals ik al in vorig topic zei ik ga binnekort (het liefst zo snel mogelijk) verhuizen en moet daarvoor ook een nieuwe keuken kopen.
My wish list
Boretti 90 (liever eigenlijk 100) cm met dubbele oven/ en losse frytop van smeg zodat ik wel 6 pits houd.
Smeg Rode koelkast liefst dubbel deurs
goede maar stille vaatwasser
dus ik kijk lekker mee![]()
helaas past er in de ruimte geen kookeiland, dus wordt het weer een paralle keuken. En mijn voorkeur gaat uit naar deurtjes met daar achter lades voor wat extra rust in het aanzicht van de keuken. De kleur zwart of wit of rood hoogglans![]()
Als ik nog iets mis in mijn keuken hoor ik het graag.
Magnetron en ovenquote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zijn dat nou 2 ovens? (Of een oven en een magnetron)![]()
Mooie keuken
keuken komt dan ook van KeukenMaxxquote:Op maandag 10 november 2008 01:07 schreef jukfoe het volgende:
bij de keukenconcurent kan niets low budget dat laten ze je alleen geloven!
Leuk!quote:Op zondag 9 november 2008 11:45 schreef tinny het volgende:
Na lang meegekeken te hebben hier wat pic's van mijn smikkel-paleisje..
vanuit de woonkamer gezien:(zoek de zilveren lepel)
[ afbeelding ]
de overkant (oven. magnetron en koelkast, koffiehoekske)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |