abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68137612
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 05:15 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Andere fotos heb ik helaas niet.
Hoeveel bij hoeveel meter is je keuken+het zitgedeelte?
Zit beetje te kijken of ik de woning die ik wil gaan kopen later de woonkamer dan verkleinen ivm kamer voor verkoop.

Wel functioneel en netjes die keuken van je overigens
pi_68138024
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben een badkamerdesign radiator formaat groot in de keuken waar we alle vaatdoekjes, theedoeken en handdoeken overheen kunnen hangen .
Bevalt uitstekend .

Qua afvalbak hebben we een knaloranje Wesco Kickboy oid. Best heftig en giga aanwezig, maar staat helemaal top!
Die radiator hebben we ook. Het is wel een open keuken, maar de radiator zie je niet vanuit de living

De vuilbakjes zitten onder de gootsteen. Zo'n uitschuifvuilbakjes. Best wel handig
pi_68140350
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:41 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

klopt
ideaal is dat
\wtf, ik dacht dat het een grapje was, maar niet dus.
pi_68140723
ik ben ook bezig om een mooie IKEA planning van mijn keuken te maken maar ik loop zo te klooien met de bovenkastjes, hadden jullie daar geen moeite mee?
pi_68144278
Tussen al die prachtige nieuwe moderne keukens, mijn bijeengeraapte keuken waar ik trouwens best blij mee ben! Wij zijn 10 jaar geleden naar Portugal verhuisd en hebben er een boerderij met melkkoeien. Er stond een huis op en wij hebben de keuken provisorisch ingericht met het idee er later nog eens een nieuwe keuken in te zetten. Het is een leefkeuken met grote eettafel in het midden. Leistenen vloer.

Overzichtsplaatje. Rechts onder de schouw was de muur zwartgeblakerd van het houtvuur. Wij hebben er tegels op gezet.

Het keukenblok uit NL meegenomen, nu 20 jaar oud denk ik.

2 muurtjes en een marmeren blad, links fornuis met daarop keramische plaat, rechts vaatwasser.

Mijn oplossing voor handdoek en theedoek, naast de koelkast en magnetron.

De servieskast-

[ Bericht 10% gewijzigd door Portugalia op 18-04-2009 18:34:39 ]
pi_68147024
Het bij eengeraapte klopt wel maar functioneel is het iig!
En die vloer is errug mooi!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68162191
Misschien bijeengeraapt maar ik vind hem wel gezellig
  zondag 19 april 2009 @ 21:14:03 #233
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_68183609
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mooie keuken , maar waarom zijn de deurtjes (links op de foto ) niet gelijk ?
En waar is je kraan , of heb je zo een uitschuifbare van Damixa ?
Dank je, bevalt ook perfect.
Kraan had je al door neem ik aan
De middelste strook tussen de 2 apparaten is een apothekerskast en die lijn loopt wel door met de lijn onder het blad.
Zo lijkt het op foto misschien wat raar, maar in werkelijkheid is het wel logisch.

We zijn er nu al wel achter dat op het muurtje van het kookeiland nog een natuursteen afdekker moet komen. We hadden die bewust weggelaten omdat ik dit strakker vindt, maar het gebruik leert nu wel dat je graag op dat muurtje leunt of er aan gaat zitten terwijl de ander aan het koken is. Dan is een natuursteen afdekker wat fijner.
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:07:06 #234
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68243025
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef ROG het volgende:

[..]

Mooie keuken, kwaliteit spat er vanaf. Niet mijn smaak maar zeker zeer mooi spul en genoeg werkruimte, alleen niet de afvalbak in een kast?
Ik zou nooit meer een afvalbak in een kast willen, vind het altijd een zooitje worden en het kastje waar die in zit is altijd vies.
Mama van Isa en Ties
pi_68245225
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:07 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ik zou nooit meer een afvalbak in een kast willen, vind het altijd een zooitje worden en het kastje waar die in zit is altijd vies.
Nee ik zie dat ook altijd bij anderen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:20:09 #236
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68245311
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op die bovenste foto staat echt een kraan hoor
De tweede foto is ruwbouw; dus nog niet af
Ik zie het ja
Ik ben inmiddels overleden
pi_68414623
Ik zal mijn keuken ook eens posten, ik heb alleen nog een render:

all in, Inc. inbouw vaatwasser en inbouwkoelkast.

Kastjes worden matzwart, matglas effect, sterker nog het lijkt als 2 druppels water op matglas.
Werkblad en achterwand worden hetzelfde, standaard spaanplaat of wat het ook is met een Leisteen print, dus heel donker grijs met witte aderen.

Vloer wordt laminaat "warm eiken"
Onder het werkblad links in de keuken komt een wasmachine en vrieskast.

Keuken heb ik gekocht bij Superkeukens en verwacht ik over 3 weken binnen.
We (vader en ik) gaan 'm zelf plaatsen, ik kijk ondertussen nog naar een aannemen die dat kan doen want via superkeukens kostte het 750 euro, wat ik niet heb (niet voor keuken iig) en mijn vader is erg handig.

Enige wat ik nog zoek is onderbouw halogeenspots, er is echt veel te weinig keus voor dat spul, en ik wil rechte, geen schuine. Maar dat kan ik pas echt zeggen als alles hangt.

Op het moment moeten we de leidingen verleggen, dat is het meeste werk. Gelukkig zit er onder de oude tegellaag een dikke laag specie dus we hebben genoeg plek om te frezen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gman_NL op 27-04-2009 09:50:55 ]
pi_68414887
Dit is onze keuken zoals hij er de afgelopen week bij lag, de elektra en water etc moet als het goed is vandaag en morgen afkomen, woensdag en vrijdag wordt de nieuwe keuken dan geinstalleerd.

Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_68415478
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef Gman_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

all in, Inc. inbouw vaatwasser en inbouwkoelkast.

Kastjes worden matzwart, matglas effect, sterker nog het lijkt als 2 druppels water op matglas.
Werkblad en achterwand worden hetzelfde, standaard spaanplaat of wat het ook is met een Leisteen print, dus heel donker grijs met witte aderen.

Vloer wordt laminaat "warm eiken"
Onder het werkblad links in de keuken komt een wasmachine en vrieskast.

Keuken heb ik gekocht bij Superkeukens en verwacht ik over 3 weken binnen.
We (vader en ik) gaan 'm zelf plaatsen, ik kijk ondertussen nog naar een aannemen die dat kan doen want via superkeukens kostte het 750 euro, wat ik niet heb (niet voor keuken iig) en mijn vader is erg handig.

Enige wat ik nog zoek is onderbouw halogeenspots, er is echt veel te weinig keus voor dat spul, en ik wil rechte, geen schuine. Maar dat kan ik pas echt zeggen als alles hangt.

Op het moment moeten we de leidingen verleggen, dat is het meeste werk. Gelukkig zit er onder de oude tegellaag een dikke laag specie dus we hebben genoeg plek om te frezen.
Zit die oven/magnetron in het echt ook zo hoog? Volgens die plaatjes is de bovenkant van de oven gelijk aan de onderzijde afzuigkap. Dan zit je zo ongeveer op 90+75=1,65 vanaf de vloer.
pi_68442052
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef WRH het volgende:
Dit is onze keuken zoals hij er de afgelopen week bij lag, de elektra en water etc moet als het goed is vandaag en morgen afkomen, woensdag en vrijdag wordt de nieuwe keuken dan geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel op orde uit, succes ermee.
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zit die oven/magnetron in het echt ook zo hoog? Volgens die plaatjes is de bovenkant van de oven gelijk aan de onderzijde afzuigkap. Dan zit je zo ongeveer op 90+75=1,65 vanaf de vloer.
Nee valt mee, de render is niet helemaal correct.
De plinthoogte heb ik max laten maken (20cm), ik ben zelf 1.91 en de werkhoogte van het werkblad wordt 96 cm. Gaat nog wel iets vanaf omdat ik zelf op het laminaat sta.
De onderkant van de oven zit op ongeveer 134 cm.

Je zat er overigens niet ver naast, de bovenkant van de oven en afzuigkap zijn gelijk.
pi_68478223
Ik denk dat ik mijn keukenverlichting (werkblad) gevonden heb:

http://uniled.nl/shop/webshop/nl/prod/275

En dan de iets zwaardere variant.
Edit: Bij nader inzien is een waterdichte variant misschien verstandiger ivm kookdampen

[ Bericht 11% gewijzigd door Gman_NL op 28-04-2009 23:39:49 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 09:05:04 #242
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69110083
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef TheSilencer het volgende:
Even in de gaten houden... a.s. woensdag komen ze onze keuken installeren (duurt ca. 3 dagen)...

Daarna (als alles tiptop is...) FOTO's!
Nog wel een paar afwerkpuntjes , maar toch... Liefkozend onze Bully!

Spoelkant (met Qooker )

Kook-zone hangend

Ovens en koelkast hangend

Overzichtje

Vanuit de woonkamer
pi_69110162
Moooi
pi_69110745
TheSilencer , ziet er strak uit. Mooi blad ook, welk materiaal is dat? Ik neem aan dat dit een Bulthaup is? Zijn de ovens van Gaggenau?

Aub meer details (en de prijs)...!
  zondag 17 mei 2009 @ 10:26:06 #245
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69110907
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef Zigger het volgende:
TheSilencer , ziet er strak uit. Mooi blad ook, welk materiaal is dat? Ik neem aan dat dit een Bulthaup is? Zijn de ovens van Gaggenau?

Aub meer details (en de prijs)...!
Blad is laminaat met geborsteld aluminium randjes (net als alle paneeltjes). Achterwand is geborsteld aluminium.

Bulthaup B3. Gaggenau stoomoven (combi) en Geggenau bakoven, Liebherr koelkast met Biofresh zones, Gaggenau inductiekookplaat, Gutmann Campo 5 schouwafzuigkap (vonden we mooier dan Gaggenau), Miele vaatwasser (met een Gaggenau vaatwasser krijg je een lelijk klein paneeltje vanwege ander sluitsysteem), Quooker. Prijs laat ik maar in het midden, maar goedkoop was het niet....
pi_69112254

dit is mijn keuken, niet zo strak en designed dan al die prachtige keukens hier(per slot van rekening wonen we in een verbouwde boerderij), maar zeer functioneel en gezellig.
pi_69112389
Bully is strak en mooi !
en de boerderie is rommelig en gezellig !
  zondag 17 mei 2009 @ 12:17:30 #248
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69113292
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef Gman_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit die oven niet heel erg hoog?
pi_69115927
Dit wordt mijn keuken

rechte opstelling aan raamzijde

kast opstelling (overkant)

Zo is de stand nu, bestaande opstelling er allemaal uitgesloopt (gasgeiser gaat ook nog weg) de komende week met leidingen en elektratrace aan de gang.

zondag 17 mei 2009 @ 14:07:34 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_69116619
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn keuken, niet zo strak en designed dan al die prachtige keukens hier(per slot van rekening wonen we in een verbouwde boerderij), maar zeer functioneel en gezellig.
gezellig
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')