Hoeveel bij hoeveel meter is je keuken+het zitgedeelte?quote:Op zaterdag 8 november 2008 05:15 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere fotos heb ik helaas niet.
Die radiator hebben we ook. Het is wel een open keuken, maar de radiator zie je niet vanuit de livingquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben een badkamerdesign radiator formaat groot in de keuken waar we alle vaatdoekjes, theedoeken en handdoeken overheen kunnen hangen.
Bevalt uitstekend.
Qua afvalbak hebben we een knaloranje Wesco Kickboy oid. Best heftig en giga aanwezig, maar staat helemaal top!
Dank je, bevalt ook perfect.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooie keuken , maar waarom zijn de deurtjes (links op de foto ) niet gelijk ?
En waar is je kraan , of heb je zo een uitschuifbare van Damixa ?
Ik zou nooit meer een afvalbak in een kast willen, vind het altijd een zooitje worden en het kastje waar die in zit is altijd vies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef ROG het volgende:
[..]
Mooie keuken, kwaliteit spat er vanaf.Niet mijn smaak maar zeker zeer mooi spul en genoeg werkruimte, alleen niet de afvalbak in een kast?
Nee ik zie dat ook altijd bij anderen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:07 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer een afvalbak in een kast willen, vind het altijd een zooitje worden en het kastje waar die in zit is altijd vies.
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op die bovenste foto staat echt een kraan hoor
De tweede foto is ruwbouw; dus nog niet af
Zit die oven/magnetron in het echt ook zo hoog? Volgens die plaatjes is de bovenkant van de oven gelijk aan de onderzijde afzuigkap. Dan zit je zo ongeveer op 90+75=1,65 vanaf de vloer.quote:Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef Gman_NL het volgende:
Ik zal mijn keuken ook eens posten, ik heb alleen nog een render:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
all in, Inc. inbouw vaatwasser en inbouwkoelkast.
Kastjes worden matzwart, matglas effect, sterker nog het lijkt als 2 druppels water op matglas.
Werkblad en achterwand worden hetzelfde, standaard spaanplaat of wat het ook is met een Leisteen print, dus heel donker grijs met witte aderen.
Vloer wordt laminaat "warm eiken"
Onder het werkblad links in de keuken komt een wasmachine en vrieskast.
Keuken heb ik gekocht bij Superkeukens en verwacht ik over 3 weken binnen.
We (vader en ik) gaan 'm zelf plaatsen, ik kijk ondertussen nog naar een aannemen die dat kan doen want via superkeukens kostte het 750 euro, wat ik niet heb (niet voor keuken iig) en mijn vader is erg handig.
Enige wat ik nog zoek is onderbouw halogeenspots, er is echt veel te weinig keus voor dat spul, en ik wil rechte, geen schuine. Maar dat kan ik pas echt zeggen als alles hangt.
Op het moment moeten we de leidingen verleggen, dat is het meeste werk. Gelukkig zit er onder de oude tegellaag een dikke laag specie dus we hebben genoeg plek om te frezen.
Ziet er wel op orde uit, succes ermee.quote:Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef WRH het volgende:
Dit is onze keuken zoals hij er de afgelopen week bij lag, de elektra en water etc moet als het goed is vandaag en morgen afkomen, woensdag en vrijdag wordt de nieuwe keuken dan geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee valt mee, de render is niet helemaal correct.quote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zit die oven/magnetron in het echt ook zo hoog? Volgens die plaatjes is de bovenkant van de oven gelijk aan de onderzijde afzuigkap. Dan zit je zo ongeveer op 90+75=1,65 vanaf de vloer.
Nog wel een paar afwerkpuntjesquote:Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef TheSilencer het volgende:
Even in de gaten houden... a.s. woensdag komen ze onze keuken installeren (duurt ca. 3 dagen)...
Daarna (als alles tiptop is...) FOTO's!
Blad is laminaat met geborsteld aluminium randjes (net als alle paneeltjes). Achterwand is geborsteld aluminium.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef Zigger het volgende:
TheSilencer , ziet er strak uit. Mooi blad ook, welk materiaal is dat? Ik neem aan dat dit een Bulthaup is? Zijn de ovens van Gaggenau?
Aub meer details (en de prijs)...!
Zit die oven niet heel erg hoog?quote:Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef Gman_NL het volgende:
Ik zal mijn keuken ook eens posten, ik heb alleen nog een render:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn keuken, niet zo strak en designed dan al die prachtige keukens hier(per slot van rekening wonen we in een verbouwde boerderij), maar zeer functioneel en gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |