hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie runx al alles in zijn waterpijp stoppen
Doe maarquote:
tja jou probleem is ook dat je niet veel lustquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijkt me fakking smerig..gewoon omdat er melk bij in zit
Wiet is geen fruit, dat weet je he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik rook 2 fruit smaaktabak per dag dat is toch gezond ? op tv zeggen ze 2 stuks fruit per dag
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, en je gaat lekker op vakantie!veeel beter en dan ook nog zoessie vandaag of morgen weer thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zat je naast de nieuwe topic maken knop te drukken ofzo ?quote:
Ik vind het anders ook niet echt geweldig klinken hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Runx het volgende:
[..]
tja jou probleem is ook dat je niet veel lust
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, dat je elke dag stronken door het leven gaat
nee dat ben ik al sinds mn school tijden niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen wel hahahatoen kon je nog zuipen en blowen in de coffeeshop
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nee nee , ik heb appel smaaktabak , druif smaaktabak , ectquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wiet is geen fruit, dat weet je he?
nou je moet het anders wel plukkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wiet is geen fruit, dat weet je he?
Dat klinkt idd weer helemaal toppie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veeel beter en dan ook nog zoessie vandaag of morgen weer thuis!
je kan ook een waterpijp van een sinaasappel makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik rook 2 fruit smaaktabak per dag dat is toch gezond ? op tv zeggen ze 2 stuks fruit per dag
ja maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook niet echt geweldig klinken hoor
of van een appelquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook een waterpijp van een sinaasappel maken
Vond het altijd wel relaxt, je moet alleen niet te veel zuipen of te veel rokenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat ben ik al sinds mn school tijden niet meer.
toen wel hahahatoen kon je nog zuipen en blowen in de coffeeshop
Lijkt me lachen, allemaal wietplanken in de supermarkt... even wegen.. en TADA!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je moet het anders wel plukken
Ja ik moest even goed kijken hoe die regel nou zatquote:
bij mij gaat drank en wiet niet samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vond het altijd wel relaxt, je moet alleen niet te veel zuipen of te veel roken
Ik smoke al jaren niet meer, dus een goed stronken gevoel zit er niet meer in hahahah
Mijn moeder zij anders dat hij er wel pap van lustequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar daar gaat het niet omdie jongen lust niet zo veel
ik lust genoeg om gezond te leven...maar melk heb ik nooit lekker gevonden..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Runx het volgende:
[..]
tja jou probleem is ook dat je niet veel lust
Eerst zuipen dan roken, andersom ging bij mij ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
bij mij gaat drank en wiet niet samen
ja maar jou moeder is ook lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn moeder zij anders dat hij er wel pap van luste
sgele toch daar moest ik weer eens lachenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik moest even goed kijken hoe die regel nou zat300 = nieuw of Laatste post = Nieuw
![]()
Sorry
En het was niet eens een grapjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele toch daar moest ik weer eens lachen
Ik verhuur haar weer door aan Smokez, zo verdienen wij ook nog eens watquote:
bij jou gaat drank alleen al niet...na 3 tequila's begin je al in je slaap te kotsenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
bij mij gaat drank en wiet niet samen
En dat allemaal onder mijn beheerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik verhuur haar weer door aan Smokez, zo verdienen wij ook nog eens wat
mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik lust genoeg om gezond te leven...maar melk heb ik nooit lekker gevonden..
en trouwens, daar kan ik niks aan deon dat ik het niet lust..toen ik klein was luste ik ALLES (behalve wortels). Nadat ik zo ziek was geweest met dat virus aan mijn hart, luste ik bijna niks meer..kwam waarschijnlijk door de medicijnen, maar ik begin steeds meer te lusten.
Dusss.. Fak jou !
Ik begon je al bijna te missen, je was toch niet stiekem aan het werk ofzo he?quote:
Haaiquote:
Ik was dat echt jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik begon je al bijna te missen, je was toch niet stiekem aan het werk ofzo he?
Nee, dat is je eigen moeder...quote:
wat mooi? denk je dat ik het leuk vind dat ik bijna dood was geweest ?quote:
Vooruit dan maar, voor de ene keer!quote:
dude ik bedoelde toch dat je weer meer ging etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat mooi? denk je dat ik het leuk vind dat ik bijna dood was geweest ?
Dat is wat jij denktquote:
PWND!! HAHAHA ROFLOLLERCOPTEREINZZZ1111!1!!1ONE!!!!111quote:
Ik normaal ook niet, ben heeeulemaal van mijn à proposquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, voor de ene keer!![]()
Normaal heb ik echt geen moer te doen op het werk op vrijdag.
Look at my sig... Look at it!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt
[..]
PWND!! HAHAHA ROFLOLLERCOPTEREINZZZ1111!1!!1ONE!!!!111
Niet van die moeilijke woorden gebruiken ja? er zijn kinderen bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, ben heeeulemaal van mijn à propos
en allochtonenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken ja? er zijn kinderen bij
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Look at my sig... Look at it!!
Mwah... wankersquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken ja? er zijn kinderen bij
quote:
oh lol, mijn foutquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik bedoelde toch dat je weer meer ging eten
Nee I know!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op vrijdag werken dat kan echt niet hoor
M'n waterquote:
Visualize... i can do itquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee I know!
Baas:We hebben een klusje voor je
Ik: LIEK OMFG WTF BBQ!~!
Baas: I haz power... do it! Now!!21##einz!!
Ik:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
WABADABADOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Eindelijk die job af
Met 2 man ruim 7 uur mee bezig geweest
Gastquote:
arme jijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee I know!
Ik:
I knowquote:
Ja echt hequote:
Hahahahaquote:
Maar je gaat bijna op vakantiequote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee I know!
Ik:
Taking stupidity to a whole new levelquote:
nou ja bijnaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je gaat bijna op vakantie![]()
Bijna dusquote:
t is half 12?quote:
Smakelijkquote:
successquote:
Maar ik had het daarnet niet helemaal meegekregen... welke vaccinaties moet je straks nemen?quote:
Die blijft idd geweldig!!!!!!!!quote:
Geniaal tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die blijft idd geweldig!!!!!!!!
Mijn talenknobbel is net zo zo groot als de tiet van smokez moeder... 3 x niks dus,
maar deze vraag... daar had ik zelfs niet opgekomen
Lunchtijd hequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
Wow, het is gewoon even stil hier... zie je ook niet vaak op vrijdag
toos tietloosquote:
Misschien wel een goed idee, de hele dag leven op koffie is ook niet allesquote:
Wel fijn dat ze een bril draagt... zo weet je tenminste wat de voor- en achterkant isquote:
quote:
Zekers!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee, de hele dag leven op koffie is ook niet alles
Zo zie je maar hoe belangrijk dat isquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze een bril draagt... zo weet je tenminste wat de voor- en achterkant is
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe belangrijk dat is
Een PLORK is ook levensgevaarlijk jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom moet je films downloaden en geen plaatjes kijken.. straks fap je je op een trol!
quote:
*proest* daar ging mijn koffie weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze een bril draagt... zo weet je tenminste wat de voor- en achterkant is
Fappen op pixels is not donequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom moet je films downloaden en geen plaatjes kijken.. straks fap je je op een trol!
Moet je doen....quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben even sprayen met mijn "slinger"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef DonGuido het volgende:
waarom zoek je dan ook op 'voelt'![]()
PSZocht eigenlijk een plaatje bij die text, en ram dat woord dan even in google, om daarna te kiezen voor plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Er komt weer (allochtoon) leven in de brouwerij!quote:
Tuurlijk edit vrijdag, maar het is hier wel erg rustig voor een vrijdag jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef renedis het volgende:
wat is het hier rustig voor een vrijdag!
edit: vrijdag nog van dien?
vandaag is het vrije vrijdag denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef renedis het volgende:
wat is het hier rustig voor een vrijdag!
edit: vrijdag nog van dien?
Het is wel lunchtijd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef DonGuido het volgende:
[..]
vandaag is het vrije vrijdag denk ik
Voor een aantal mensen wel, ik moet zo ook maar eens wat gaan eten denk ikquote:
Ben het niet vaak met je eens, maar dat ziet er wel erg lekker uit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:22 schreef DonGuido het volgende:
Nog geen lunchtijd hier. Maar wel honger![]()
* DonGuido denk aan zoiets![]()
[ afbeelding ]
wou net zeggen ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tuurlijk edit vrijdag, maar het is hier wel erg rustig voor een vrijdag ja
nee wel in Enschede ;')quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
Heuj RunX!
mensen.. ik zit vandaag in Tilburg.. iemand in de buurt?
toch nog zo snel ja?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
morgen of maandag eindelijk mijn nieuwe mobiel binnen
Net zoals jij ben ik ook erg tactvolquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*proest* daar ging mijn koffie weer
Jij weet die opmerkingen ook altijd wel te maken he... geweldig
waar heb je geluncht dan ? in de stad ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo, net geluncht..laat ik nu eens aan mijn eigen brood beginnen
nee, kantinequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
waar heb je geluncht dan ? in de stad ?
TILBURG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
Heuj RunX!
mensen.. ik zit vandaag in Tilburg.. iemand in de buurt?
ik heb geen tijd om naar de stad te gaan, ik heb geen anderhalf uur pauze zoals jijquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
waar heb je geluncht dan ? in de stad ?
ja heb net achteraan gebeld , , de orderstatus van wat ik kan zien was bij hun vast gelopen ofzo , maar ze hadden hem zo te horen al binnen , en hij heeft hem door gezet naar hun verzend afdelingquote:
maar vanaf maandag ik ook niet meer hé andere stage plekquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om naar de stad te gaan, ik heb geen anderhalf uur pauze zoals jij
over week naar zwolle..*boem*quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heb net achteraan gebeld , , de orderstatus van wat ik kan zien was bij hun vast gelopen ofzo , maar ze hadden hem zo te horen al binnen , en hij heeft hem door gezet naar hun verzend afdeling
Zal je lerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
[..]
maar vanaf maandag ik ook niet meer hé andere stage plekbij Tui , dan houd het ook op volgens mij met al dat gefok op fok
![]()
![]()
moet je dan hetzelfde doen als vorige keer ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
[..]
maar vanaf maandag ik ook niet meer hé andere stage plekbij Tui , dan houd het ook op volgens mij met al dat gefok op fok
![]()
![]()
opendag chicksquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over week naar zwolle..*boem*
aniek moet daar ook wel bij helpen
ff zwolle onveilig makenquote:
nee andere dingenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je dan hetzelfde doen als vorige keer ?
wel chicks geak !
ok, ik wacht afquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
nee andere dingenik zal het ff typen
ik heb zelf gezegd dat ik een ander stage plek wou hoarquote:
kan je lang wachten wat ik ga het niet typenquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zelf gezegd dat ik een ander stage plek wou hoarik wil op Hbo misschien niet meer door gaan met deze opleiding maar ik wil wel wat nuttigs doen
bel dan opquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je lang wachten wat ik ga het niet typen
Schapen fokken, schapen klonen... wat ga je doen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zelf gezegd dat ik een ander stage plek wou hoarik wil op Hbo misschien niet meer door gaan met deze opleiding maar ik wil wel wat nuttigs doen
klonenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schapen fokken, schapen klonen... wat ga je doen?
net als wat joran weer op betrapt is doe ik dan met schapenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Anaal vernederen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier ookquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Laptop is besteld!
Kan GVD echt niet wachten!
schapen smokkelen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:35 schreef Runx het volgende:
[..]
net als wat joran weer op betrapt is doe ik dan met schapen
kan stond laatst een artikel dat ze een 16 jaar dode muis hebben gekloont , en succes vol , ze denken dat ze in de toekomst in staat zijn om uitgestorven diersoorten te kunnen klonen , als ze dna van hebben natuurlijkquote:
runx de "inwendig stokslag gevende anale schapen neuker"?quote:
mijn schapen houden niet van anaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
runx de "inwendig stokslag gevende anale schapen neuker"?
Die ik toenstraks had gepostquote:
Met die vacht zie je het verschil toch niet volgens mijquote:
leuk, heb je van die achterlijke randdebielen die dinosaurussen tot leven gaan brengenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kan stond laatst een artikel dat ze een 16 jaar dode muis hebben gekloont , en succes vol , ze denken dat ze in de toekomst in staat zijn om uitgestorven diersoorten te kunnen klonen , als ze dna van hebben natuurlijk
En nu heb ik heeeulemaal geen zin meerquote:
Draakje!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:39 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer even
zo ga ik wel lekker slapen denk ik
Net als dat schaap zeker, die was toch ook binnen een paar jaar al dood ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leuk, heb je van die achterlijke randdebielen die dinosaurussen tot leven gaan brengen
straks komt hitler ook weer tot leven
ja, volgens mij ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net als dat schaap zeker, die was toch ook binnen een paar jaar al dood ofzo?
Jupsquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik heb best wel eens goede ideeenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakje!
Eigenlijk klinkt dat best als een goed idee
niet tot leven wekkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leuk, heb je van die achterlijke randdebielen die dinosaurussen tot leven gaan brengen
straks komt hitler ook weer tot leven
Gebruik dan ook lotus manquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yay ldap op zn muild >.< webmail op zn muil >.< kom maar kom maar kom maar
dan is het ook geen goede kloonquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:43 schreef Runx het volgende:
[..]
niet tot leven wekkenkonen karakter kan wel helemaal anders zijn bijv die van Hitler ,
nooit das helemaal bagger !!!quote:
neeuh niet die van mij als je goed verzorgd nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, leuk beestje blijft het ook hequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb best wel eens goede ideeen
eerst ronja weer rustig laten worden
die heeft net de tuin verbouwt en ik kwam niet meer bij
Hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu heb ik heeeulemaal geen zin meer
je kan iemand ze karakter toch niet klonen , dat heeft met de omgeving ,opvoeding etc te makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan is het ook geen goede kloon
hahahaha, waarom denk je dat die smile er achter staat.quote:
Maar dat hadden we sowieso al nietquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
je kan iemand ze karakter toch niet klonen , dat heeft met de omgeving ,opvoeding etc te maken
omdat jij het stiekem toch wel goed vind Eins 1223234121quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, waarom denk je dat die smile er achter staat.
What the fuckquote:
ok Einsteinquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je gaat klonen, doe het dan goed, niet van dat halve werk
Dat is een understatement waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat hadden we sowieso al niet
Jeweetschquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is een understatement waar je U tegen zegt
De nieuwe Rickrollquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the fuck![]()
stop hitting yes please![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat je "U" ging postenquote:
ja toch, ik houd niet van dat halve werk...quote:
No Uquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je "U" ging posten
ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je "U" ging posten
Godverquote:
Zou er bijna vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het blijft ook maar gewoon doorgaan
Doe mij dan ook ff wakker makenquote:
Bijnaquote:
Geweldig tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het blijft ook maar gewoon doorgaan
quote:
Detailquote:
Niet te veel op letten dusquote:
Aaahquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben het nu wel een beetje beu
toch maar afgezet
Het is je vergevenquote:
Wat een hoerenprog, serieus... alleen die kut installatie al... en het idee dat je moet inloggen met een ID file ipv gewoon een username en wachtwoord.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omdat jij het stiekem toch wel goed vind Eins 1223234121
Daar doen we het voorquote:
Dude... dat is lang geledenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
* Sgele mompelt iets met heul veul liefde en het topic
Haha niet erg tochquote:
Owquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan mn voeten anders behoorlijk zeer van doen!
topic van uitersten hè, soms zit het vol haatquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
* Sgele mompelt iets met heul veul liefde en het topic
Nostalgie!quote:
You haz it!quote:
vooral als jij er bent ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:13 schreef DonGuido het volgende:
[..]
topic van uitersten hè, soms zit het vol haat![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat een hoerenprog, serieus... alleen die kut installatie al... en het idee dat je moet inloggen met een ID file ipv gewoon een username en wachtwoord.
Toen je poep nog met een lange oe schreefquote:
pff gelukkigquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OwDan maar weer even rustig zitten
Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets ertegenaan kon zetten!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef
Die kon ik nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets ertegenaan kon zetten!
Over timing gesprokenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Even een berichtje van onze Tripack!
Op 7 November 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
Hey gasten
ff een lekker kopje koffie voor jullie!
http://www.de.nl/Pages/PureLuxe.aspx
klik op bekijk alle Latte Art!
post em ff in het topic
of ikkequote:
Toen water nog schoon was en sex vies?quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Even een berichtje van onze Tripack!
Op 7 November 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
Hey gasten
ff een lekker kopje koffie voor jullie!
http://www.de.nl/Pages/PureLuxe.aspx
klik op bekijk alle Latte Art!
post em ff in het topic
Deze wel natuurlijk, maar die van die mistquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen water nog schoon was en sex vies?
wij moeten ook altijd het zelfde posten he!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze wel natuurlijk, maar die van die mist
Grappig man
tri pack dank je wel!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
Mensen!
Een bakje koffie namens Tripack!
Ga's weg! Kloon!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wij moeten ook altijd het zelfde posten he!
Kloon, namaak pimp!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
eindelijk ff tijd om hier te zijn.. tvp..
hoeveel topics loop ik inmiddels achter?
Teveel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
eindelijk ff tijd om hier te zijn.. tvp..
hoeveel topics loop ik inmiddels achter?
Whehe ik moest lachenquote:
Thanks for the infoquote:
no problemquote:
Jij lacht om allesquote:
Dont 'hatin aightquote:
Moet je nagaan als hij alles goed kan lezen met 2 ogenquote:
Ik lees alles goed met 2 ogen! Ik heb 2 schermen staan..voor ieder oog 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet je nagaan als hij alles goed kan lezen met 2 ogen
Godsammequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik lees alles goed met 2 ogen! Ik heb 2 schermen staan..voor ieder oog 1
GAST!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik fap anders goed met 2 eikels! Ik heb 2 schermen staan..voor ieder eikel 1
quote:
Ik snap er werkelijk waar niks vanquote:
Zo, dan heb je nog wel even te gaan!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Crazy-p het volgende:
te veel klinkt zo ongeveer goed ja..
maar nog maar tot half 6 werken.. dan weekend!
Ik had er ook eigenlijk "swaffelen" van willen makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik snap er werkelijkwaar niks van
Godverquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had er ook eigenlijk "swaffelen" van willen maken
Weet ik het?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik snap er werkelijk waar niks van
Waar komt die 2e eikel nou vandaan
eerhm..quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouw belt 300 minuten met man voor eur 7.95
Pfffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
En nu?...quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouw belt 300 minuten met man voor eur 7.95
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En nu?...
Wat een info deel jij toch ook weer met ons, wat een eer!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ff naar de winkel, ff een nieuwe parkiet kopen....JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Flauwheid galore, we haz itquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ff naar de winkel, ff een nieuwe parkiet kopen....WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Mallerd!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik was gewoon gek aan het doen!
ha ha jij en gek doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik was gewoon gek aan het doen!
quote:
quote:
total insanityquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha jij en gek doen
heb je last van vrijdagmiddag?
het is hier echt druk..quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo, dan heb je nog wel even te gaan!
Is het daar nog steeds zo druk?
Godverdommequote:
Whahahaquote:
Damnquote:
Met uitjes, zout en peperquote:
*glop* alles over het beeldschermquote:
PWNDquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut... zit ik hier te editten, komt er zo'n collega die heeft het over een server die aan een andere gekoppeld was
"Ja die ene is kapot, maar z'n broertje doet het wel!"
- Wat zeg je nou, doe jij het met je broertje?
"Wtf"
zo kon je ook eindelijk je bed uit komen >.<quote:
dan doe ik altijd een faciallityquote:
Helleuwquote:
Tactischquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut... zit ik hier te editten, komt er zo'n collega die heeft het over een server die aan een andere gekoppeld was
"Ja die ene is kapot, maar z'n broertje doet het wel!"
- Wat zeg je nou, doe jij het met je broertje?
"Wtf"
Oww ik dacht een bestialityquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan doe ik altijd een faciallity
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |