Het gaat hem erom dat je met datzelfde argument ook andere drugs zou kunnen reguleren, en dat wil ie ,om wat voor redenen dan ook, niet. Wat die redenen zijn doet niet ter zaken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet... Misschien maak ik hier een denkfout, maar heroine, cocaine, nou ja... zo'n beetje alle drugs zijn door de overheid te reguleren (wat overigens weinig met paddos te maken heeft... coke & smack zijn bijzonder verslavende opiaten waar paddos dat niet zijn)... De enige reden waarom het niet gedaan word (die ik kan bedenken) is omdat niemand zich hier de vingers aan wilt branden (vanwege de potentiele negatieve gevolgen) en omdat er geen precedent voor is, maar het kan zeker...
Er is ook zat geestvernauwends verboden hoor: coke, hero, speed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik blijf het opvallend vinden.
Alles wat geestverruimend is wordt keihard verboden, ook al is er totaal geen reden toe.
De rest waarvan je uiteindelijk een zombie wordt mag blijven.
Maar Cannabis, Alcohol en allerlei sufmakende medicijnen niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Er is ook zat geestvernauwends verboden hoor: coke, hero, speed.
geestvernauwend?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Er is ook zat geestvernauwends verboden hoor: coke, hero, speed.
qft.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, als je ziet wat de farmaceutische industrie aan chemische rotzooi mag voorschrijven onder het mom van medicijnen ga je je toch echt afvragen waarom we ons nog druk maken om wat plantjes.
Precies, en hoeveel mensen kruipen er achter het stuur met dergelijke medicijnen op?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:45 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, als je ziet wat de farmaceutische industrie aan chemische rotzooi mag voorschrijven onder het mom van medicijnen ga je je toch echt afvragen waarom we ons nog druk maken om wat plantjes.
Ik zie de paddo's toch liever verkocht worden in een smartshop waar de verkoperquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het illegaal is kan er meer aan verdient worden!
Maar ik wil er niet aan verdienen, alleen gebruiken. Nu zal de prijs vast omhoog gaan en mis ik de zekerheid van de smartshop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.wapwinkel.nl/shop/product_info.php?products_id=52quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar ik wil er niet aan verdienen, alleen gebruiken. Nu zal de prijs vast omhoog gaan en mis ik de zekerheid van de smartshop.
je zal ze zelf moeten kweken. Daar gaan we naartoe, eigen wiet, eigen paddo's, eigen tabak, eigen alcoholstokerij, etc..quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar ik wil er niet aan verdienen, alleen gebruiken. Nu zal de prijs vast omhoog gaan en mis ik de zekerheid van de smartshop.
dat valt mee, aangezien paddo's niet verslavend werken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Politiek is ook verslavend.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik koop nog even een paar kweeksetjes!
Pisvlekken in dit kabinet.. Allemaal tegen de muur.. BAH BAH en nog eens BAH! Onderbuikpolitiek van de bovenste plank...
Tegen de muur dan met de politiek!quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politiek is ook verslavend.
Waarom ingewikkeld met experts en instituten doen als de Schrift reeds heeft gesproken? 'Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen. En onderwijst ons, dat wij, de goddeloosheid en de wereldse begeerlijkheden verzakende, matig en rechtvaardig, en godzalig leven zouden in deze tegenwoordige wereld.' (Titus 2:12)quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:40 schreef Iblis het volgende:
Ik hoop dat de Raad van State er nog tussen kan komen. Volgens mij is dat eerder gebeurd, maar het is eigenlijk schandelijk om te zien hoe Klink de meningen van alle experts, en nota bene het eigen onderzoeksinstituut, aan zijn laars lapt, en vervolgens, als men hem vraagt waarop hij zijn mening dan baseert, geen gehoor wil geven. Het is werkelijk te schunnig voor woorden dat een minister op een dergelijke wijze beleid maakt.
Ja, maar wat dat betreft voert hij een zeer inconsequent beleid door andere begeerlijkheden met veel meer doden en schade tot gevolg wel toe te laten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:19 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Waarom ingewikkeld met experts en instituten doen als de Schrift reeds heeft gesproken? 'Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen. En onderwijst ons, dat wij, de goddeloosheid en de wereldse begeerlijkheden verzakende, matig en rechtvaardig, en godzalig leven zouden in deze tegenwoordige wereld.' (Titus 2:12)
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |