abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63027297
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, dat is toch ook de eindconclusie die met mijn redenering eruit komt?
Ik zeg, laten we gewoon gelijk auto's verbieden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:27:27 #152
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63027327
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij rijdt alleen op de snelweg?
yep (minus die 2-300 meter die ik rijdt om op de snelweg te komen en een paar 100 meter om op het werk/vliegveld te komen)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 12:28:22 #153
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63027351
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef Monolith het volgende:
Dat hoeft niet persee. Je hoeft alleen maar het besturen van auto's te verbieden. Al die gevaren, denk aan de kinderen!
Carpe Libertatem
pi_63027397
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:59 schreef sigme het volgende:
De meeste mensen nemen geen deel aan verkeer zoals Schumacher, dat heet iets met appels en peren. Een F1-geval is wel een auto, een auto geen F1-bolide. En medeweggebruikers wel levensgevaarlijk, maar toch is het risico voor de gemiddelde weggebruiker van heel andere aard en soort dan dat van een Senna.
Ik denk dat een uitwijkmanoeuvre bij 80 km/u meer van de bestuurder vraagt dan 95% van racesituaties.

Natuurlijk niet één op één vergelijkbaar, maar als die tweede hand echt zo overbodig was, dan is het toch vreemd dat coureurs (in de diverse raceklassen) in de race steeds met twee handen aan het stuur zitten.

Echt, het is onzin dat je met één hand, of met anderhalve hand (peuk in de hand) net zo goed stuurt als met twee handen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63027419
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:01 schreef Chewie het volgende:

Gedaan en nu?
O, kennelijk zo talentloos dat het verschil bij jou geen post vat. Ook daarvoor moet je niet bij mij zijn...
pi_63027445
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef sigme het volgende:
Rokers mogen gewoon niet voortplanten - dan ben je vanzelf veruit de meeste rokende mensen in auto's met kinderen kwijt.
Kunnen we op roken niet de doodstraf zetten? Is meteen bewezen dat het schadelijk is voor de gezondheid...
pi_63027466
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Precies, er is niet bewezen dat meeroken schadelijk is.
Volhouden!
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:33:50 #158
94617 Ps2K
pi_63027480
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef DS4 het volgende:

Echt, het is onzin dat je met één hand, of met anderhalve hand (peuk in de hand) net zo goed stuurt als met twee handen.
Ik blijf me echt afvragen hoe je erbij komt dat als je een peuk on je hand hebt geen grip meer hebt... met een peuk in je hand kunt je nog prima een vuist maken en je stuur vasthouden. In het geval van nood (:')) knijp je je vuist iets strakker aan en verneuk je je peuk...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63027494
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:10 schreef santax het volgende:

Fijnstof van auto's daarentegen.. daar zijn de geleerden het over eens
Nee, daar wezen de test uit dat geen enkele schade waarneembaar is.
pi_63027523
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat bepleit ik niet, maar bewijstechnisch is het wel handig om roken in zijn geheel te verbieden in de auto, daar het bewijs daarvan vrij makkelijk te leveren is...
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, dat is toch ook de eindconclusie die met mijn redenering eruit komt?
Ergens ben ik je kwijt hoor. Je komt met andere argumenten en een ander pleidooi en volgens mij ook met een andere conclusie dan die mevrouw. Of wil je nu voor de eenvoudiger bewijslast alsnog een compleet rookverbod opleggen? (Ik stel uitbreidng van de wet Mulder voor, gijzeling, omgekeerde bewijslast, en liefst geen mogelijkheid tot toetsing door een rechter. Deal?)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63027546
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef Monolith het volgende:

Nee, zwaarder belasten. Ik denk aan het afschaffen van accijns op brandstof en een houderschapsbelasting van 2.000 euro per maand. Lekker rustig op de weg...
pi_63027559
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Ps2K het volgende:

yep
Dat is ook saai...
pi_63027608
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef Ps2K het volgende:

Ik blijf me echt afvragen hoe je erbij komt dat als je een peuk on je hand hebt geen grip meer hebt...
Min-der. En minder controle...

Het zal je misschien verbazen, maar de meeste verhoogde rijvaardigheidscursussen besteden aandacht aan zitpositie en stuur vasthouden. Dat is gewoon niet onbelangrijk.
pi_63027621
Wat is trouwens het standpunt van onze dominee's over het roken in een cabriolet? Of moeten die sowieso verboden worden omdat kinderen daar een loopneus van kunnen krijgen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63027695
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:35 schreef sigme het volgende:

Ergens ben ik je kwijt hoor. Je komt met andere argumenten en een ander pleidooi en volgens mij ook met een andere conclusie dan die mevrouw.
Andere argumenten: ja.

Ander pleidooi: ja.

Andere conclusie: nee.
quote:
Of wil je nu voor de eenvoudiger bewijslast alsnog een compleet rookverbod opleggen?
Nee.

(en voor wat het waard is: roken in een stilstaande auto, met toestemming van de inzittenden, geen kinderen in de auto moet wat mij betreft gewoon mogen, maar ik hou wel van een beetje stangen)
quote:
(Ik stel uitbreidng van de wet Mulder voor, gijzeling, omgekeerde bewijslast, en liefst geen mogelijkheid tot toetsing door een rechter. Deal?)
Wet Mulder moet sowieso afgeschaft worden.
pi_63027728
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat een uitwijkmanoeuvre bij 80 km/u meer van de bestuurder vraagt dan 95% van racesituaties.

Natuurlijk niet één op één vergelijkbaar, maar als die tweede hand echt zo overbodig was, dan is het toch vreemd dat coureurs (in de diverse raceklassen) in de race steeds met twee handen aan het stuur zitten.

Ik heb zelfs mensen gekend die maar 1 hand hadden en toch mochten autorijden!

Natuurlijk is het het allerallerallerveiligst als iedereen op en top alert met twee handen aan het stuur en de linkervoet zwevend boven het rempedaal zich geheel concentreert op de weg en de medeweggebruikers. Iemand met scherpe ogen, goed gehoor, getrainde reflexen en bovengemiddelde intelligentie.

Maar autorijden is niet bedoeld als een uitputtingsslag waaraan alleen topcoureurs mogen deelnemen. Mensen met brillen of contactlenzen mogen ook autorijden. Mensen met passagiers (zelfs als dat (eigen!) kinderen zijn). Moeie mensen. Notabene zelfs mensen met een slok op. Of een pilletje. Die mogen allemaal zich verplaatsen. Niet alleen lopend (waar ze ook een gevaar zijn voor zichzelf en anderen), maar zelfs in en of voertuigen, desnoods gemotoriseerd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63027774
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, daar wezen de test uit dat geen enkele schade waarneembaar is.
Goed, je weet niet waarover je lult. Is niet erg, hier heb je 2 linkjes waar ook weer de bronnen bij staan.
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o7227n36853.html
http://www.lenntech.com/schadelijke-stoffen/fijn-stof.htm
pi_63027784
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is trouwens het standpunt van onze dominee's over het roken in een cabriolet?
Zo lang de bestuurder het niet doet: geen probleem.

Met kap open is een cabrio gewoon "buitenlucht".
pi_63027869
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Andere argumenten: ja.

Ander pleidooi: ja.

Andere conclusie: nee.
[..]

Nee.
Dan vraag ik je nog eenmaal om mij uit te leggen hoe haar eindconclusie 'algemeen rookverbod in auto' gelijk is aan jouw conclusie dat algemeen rookverbod voor bestuurder verdedigbaar is.

Als jouw eindconclusie ook een algemeen rookverbod in auto is dan heb ik dat gemist. In de post waarin je je bestuurdersrookverbod bepleit zeg je geen algemeen verbod te bepleiten, je zegt hier het ook niet vanwege de eenvoudiger bewijslast te willen, dus ik mis het gelijk zijn van haar verbod op roken op de achterbank en het jouwe.
quote:
Wet Mulder moet sowieso afgeschaft worden.
Ik hou ook van stangen, en ik ken je liefde voor Lex .
pi_63027890
Het zal niet lang duren eer de normen en waardenpolizei uit zal rukken om er op toe te zien of u zich wel aan de regels houdt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_63027940
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef santax het volgende:

Goed, je weet niet waarover je lult. Is niet erg, hier heb je 2 linkjes waar ook weer de bronnen bij staan.
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o7227n36853.html
http://www.lenntech.com/schadelijke-stoffen/fijn-stof.htm
RIVM baseert zich op epidemiologisch onderzoek. Daaruit volgt eveneens dat meeroken schadelijk is.

Voor de duidelijkheid: als jij epidemiologisch onderzoek 100% betrouwbaar acht, dan moet je meeroken als bewezen schadelijk verklaren. Als jij alleen schadelijkheid wil aannemen als in de longfoto's schade blijkt, dan houdt het ook bij fijnstof op.

Thans neem je per onderwerp een andere stelling in. Beetje vreemd...
pi_63028014
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef sigme het volgende:

Dan vraag ik je nog eenmaal om mij uit te leggen hoe haar eindconclusie 'algemeen rookverbod in auto' gelijk is aan jouw conclusie dat algemeen rookverbod voor bestuurder verdedigbaar is.
Gelet op het feit dat de meeste mensen alleen in de auto zitten... Er zit licht tussen, maar ik kies ervoor om dat te negeren.
pi_63028027
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

RIVM baseert zich op epidemiologisch onderzoek. Daaruit volgt eveneens dat meeroken schadelijk is.

Voor de duidelijkheid: als jij epidemiologisch onderzoek 100% betrouwbaar acht, dan moet je meeroken als bewezen schadelijk verklaren. Als jij alleen schadelijkheid wil aannemen als in de longfoto's schade blijkt, dan houdt het ook bij fijnstof op.

Thans neem je per onderwerp een andere stelling in. Beetje vreemd...
En het toxologisch onderzoek dan?
Overigens zeg ik al de hele tijd dat het mij logisch lijkt dat meeroken niet gezond is. Echter is fijnstof zo te zien nog een stukje gevaarlijker en in tegenstelling tot het meeroken komt toch wel in heeeellll veeeellll onderzoeken naar voren dat fijnstof schadelijk is, waar men dat bij het meeroken niet voor elkaar lijkt te krijgen.

Maar als je op basis van dat iets 'slecht' is, iets wil verbieden, dan moet je het ook kunnen aantonen. Kun je dat niet aantonen, dan heeft die wet geen enkel bestaansrecht en het bijbehorende verbod al helemaal niet.
pi_63028048
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het onderzoek waaruit dat blijkt?
pi_63028296
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, kennelijk zo talentloos dat het verschil bij jou geen post vat. Ook daarvoor moet je niet bij mij zijn...
Ben toch beter van je gewend

Beetje jammer dat je het met trollen denkt te kunnen winnen en niet doorhebt dat je jezelf zo nogal buitenspel zet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 13:06:33 ]
pi_63028327
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef santax het volgende:

En het toxologisch onderzoek dan?
Toxicologisch bedoel je?

Ja, dat bepaalde stoffen toxisch zijn is duidelijk... Maar wat heeft dat ook alweer te maken met de grootte van de partikels?

Dat in sigarettenrook toxische stoffen zitten had je overigens mogen weten...
quote:
Echter is fijnstof zo te zien nog een stukje gevaarlijker
Niet dus.
quote:
en in tegenstelling tot het meeroken komt toch wel in heeeellll veeeellll onderzoeken naar voren dat fijnstof schadelijk is,
2. Twee. Dus het dubbele van één.

Daar is alles op gebaseerd.

Maar dat doet overigens niets af aan het feit dat jij twee verschillende benaderingen neemt afhankelijk van de (kennelijk) gewenste conclusie.
pi_63028341
Nederland als het zou ingevoerd worden begint dan langzaam op een, ik weet niet of ik het goed spel , science fiction te lijken.
Dat ze zich toch een druk beginnen te maaken over dingen die echt belangrijk zijn, over hetgeen dat ik eet bevoorbeeld wie zegt mij dat daar geen genetisch gemanipuleerd voedsel bij zit.
En als je bij een chemie fabriek woon wie zegt mij dat het grondwater daar in beste staat is, kunnnen ze daar niet heen kijken bevoorbeeld. En zo zijn er nog wel tal van dingen als ik me gal eens begon leeg te spuien
pi_63028391
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef Chewie het volgende:

Beetje jammer dat je het met trollen denkt te kunnen winnen en niet doorhebt dat je jezelf zo nogal buitenspel zet.
Met alle respect, maar als jij een verhoogde rijvaardigheidscursus hebt gehad, waarbij men niet de meerwaarde zag van twee handen aan het stuur (op de juiste positie ook nog), dan vraag ik mij af in welke uithoek van de wereld dat was...

Het lijkt mij nl. gewoon niet waar.
pi_63028392
Stel, meeroken is ondubbelzinnig schadelijk. Wil ik best aannemen.
Is het dat dan een reden om
a) mensen zonder passagiers te verbieden te roken
b) ouders toe te staan te roken in nabijheid van kinderen (tenzij in de auto)

Stel, autorijden met sigaret is ongelukskansvergrotend en schadevergrotend. Wil ik best aannemen.
Is dat dan reden om
a) passagiers verbieden te roken
b) bestuurders toe te staan nog veel gevaarlijker stokbroden ter hand te nemen
pi_63028440
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb je een linkje naar het onderzoek waaruit dat blijkt?
Linkjes negeer jij toch, dus ik bespaar mij de moeite.

Ik ken inmiddels jouw mening ter zake. Gaan wij niet uitkomen...
pi_63028468
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef john2406 het volgende:
wie zegt mij dat daar geen genetisch gemanipuleerd voedsel bij zit.
Wie zegt dat dat schadelijk is?
pi_63028505
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als jij een verhoogde rijvaardigheidscursus hebt gehad, waarbij men niet de meerwaarde zag van twee handen aan het stuur (op de juiste positie ook nog), dan vraag ik mij af in welke uithoek van de wereld dat was...

Het lijkt mij nl. gewoon niet waar.
Waar lees jij dat ik de meerwaarde van 2 handen aan het stuur niet zou zien?

Ik stel alleen maar dat je met 1 hand ook in een noodsituatie kunt reageren en dat je zelfs met een sigaret tussen je vingers in staat bent als het nodig is om met 2 handen aan het stuur te zitten.

Van een jurist had ik toch wel wat meer begrijpend leesvermogen verwacht

Je trolpoging is nogal infantiel te noemen, met alle respect overigens.
pi_63028525
In Noorwegen is het al verboden:
quote:
Verkeersvoorschriften
In Noorwegen heeft rechts altijd voorrang, tenzij anders aangegeven. Voorrangswegen worden aangeduid door een op een punt geplaatst, vierkant bord met een zwart wegnummer. Men is verplicht ook overdag met dimlicht te rijden (auto’s, motoren, brommers). Op parkeerplaatsen mag men niet overnachten. Pas op voor dieren op de snelweg in bosgebieden en bergen. Voetgangers die aangeven te willen oversteken op een zebrapad, moeten zonder meer de gelegenheid krijgen. Bezit en gebruik van anti-radarapparatuur is verboden. Alleen handsfree bellen is in de auto toegestaan. Wanneer u binnen de bebouwde kom rijdt is het niet toegestaan te roken.
Kliik
pi_63028530
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:08 schreef sigme het volgende:
Stel, meeroken is ondubbelzinnig schadelijk. Wil ik best aannemen.
Is het dat dan een reden om
a) mensen zonder passagiers te verbieden te roken
Zo lang ze niet rijden niet nee.
quote:
b) ouders toe te staan te roken in nabijheid van kinderen (tenzij in de auto)
Het lijkt mij niet redelijk om daar onderscheid tussen te maken, maar ik ga dan wel voor verbieden in beide gevallen.
quote:
Stel, autorijden met sigaret is ongelukskansvergrotend en schadevergrotend. Wil ik best aannemen.
Is dat dan reden om
a) passagiers verbieden te roken
Nee, natuurlijk niet.
quote:
b) bestuurders toe te staan nog veel gevaarlijker stokbroden ter hand te nemen
Absoluut niet, maar daar was ik al duidelijk over.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:14:02 #185
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_63028546
Stokbroodje met kip-kerry salade onder het rijden +
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63028584
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef Chewie het volgende:

Ik stel alleen maar dat je met 1 hand ook in een noodsituatie kunt reageren en dat je zelfs met een sigaret tussen je vingers in staat bent als het nodig is om met 2 handen aan het stuur te zitten.
O, dus jij bedoelde al die tijd dat het gaat om reageren en niet om de meeste kans hebben om goed te reageren?

Nee, dan heb je gelijk. Maar dan kan je zelfs zonder handen reageren. Uitwijken wordt dan lastig, maar reageren is reageren.

Over infantiel gesproken...
pi_63028608
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Stokbroodje met kip-kerry salade onder het rijden +
Kip-kerry salade moet ook verboden worden. Maar dat spreekt voor zich...
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:18:21 #188
94617 Ps2K
pi_63028664
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kip-kerry salade moet ook verboden worden. Maar dat spreekt voor zich...
Ik kan tijdens het rijden een Big Mac menu naar binnen werken

(zonder onder de shit te zitten na afloop)
pi_63028666
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, dus jij bedoelde al die tijd dat het gaat om reageren en niet om de meeste kans hebben om goed te reageren?

Nee, dan heb je gelijk. Maar dan kan je zelfs zonder handen reageren. Uitwijken wordt dan lastig, maar reageren is reageren.

Over infantiel gesproken...
Kom ik weet best dat je kunt lezen, je argumentatie is in dit topic wel van een bedroevend laag niveau en ook je weigering om enige vorm van onderbouwing (linkjes) te geven zegt genoeg.

Maar goed ik ga de A12,A27,A6 en A7 even teroriseren met een sigaret in de hand en cruise-control op 160
pi_63028686
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Linkjes negeer jij toch, dus ik bespaar mij de moeite.
Nee hoor. Linkjes naar een onderzoek niet, linkjes naar propaganda wel.
quote:
Ik ken inmiddels jouw mening ter zake. Gaan wij niet uitkomen...
Dat zou wel eens te maken kunnen hebben met het feit dat je maar wat lult. Jij stelt dat meeroken schadelijk is, prima, laat dan even het wetenschappelijk bewijs zien.
pi_63028710
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Ps2K het volgende:

Ik kan tijdens het rijden een Big Mac menu naar binnen werken

Ik heb daar in de mac al moeite mee eerlijk gezegd...
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:21:07 #192
94617 Ps2K
pi_63028730
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Chewie het volgende:

Maar goed ik ga de A12,A27,A6 en A7 even teroriseren met een sigaret in de hand en cruise-control op 160
A6 vanaf lelijkstad
A7
pi_63028749
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:18 schreef Chewie het volgende:

Kom ik weet best dat je kunt lezen, je argumentatie is in dit topic wel van een bedroevend laag niveau
Ik: het is veiliger om met twee handen aan het stuur te rijden.

Jij: nietus, want je kan ook reageren met één hand, het gaat alleen niet zo goed als met twee handen.

En dan heb ik een laag niveau...

Droom rustig verder.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:21:52 #194
94617 Ps2K
pi_63028753
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb daar in de mac al moeite mee eerlijk gezegd...
De truuk is dat je zo'n gratis krant meeneemt en die eerst op schoot legt
pi_63028826
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik: het is veiliger om met twee handen aan het stuur te rijden.

Jij: nietus, want je kan ook reageren met één hand, het gaat alleen niet zo goed als met twee handen.

En dan heb ik een laag niveau...

Droom rustig verder.
Wat val jij hier door de mand zeg

Maar wind je niet al teveel op hoor dat is slecht voor je hart
pi_63029009
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:

Linkjes naar een onderzoek niet, linkjes naar propaganda wel.
Het probleem is dat jij onderzoek wat jou niet uitkomt propaganda noemt.
quote:
Dat zou wel eens te maken kunnen hebben met het feit dat je maar wat lult.
Dat kan, maar meer waarschijnlijk is het dat jij per sé iets anders wenst te geloven...
quote:
Jij stelt dat meeroken schadelijk is, prima, laat dan even het wetenschappelijk bewijs zien.
Ik heb geen zin om het achterhoedegevecht wat een ander met jou al heeft gevoerd over te doen.

Hier heb je een link, ga maar weer ontkennen...
pi_63029029
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef Ps2K het volgende:

De truuk is dat je zo'n gratis krant meeneemt en die eerst op schoot legt
Ik heb het niet over knoeien, maar het door mijn strot krijgen.
pi_63029052
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:24 schreef Chewie het volgende:

Wat val jij hier door de mand zeg

Maar wind je niet al teveel op hoor dat is slecht voor je hart
Je lijkt een beetje op SCH nu...
pi_63029096
Ik ben overigens een groot voorstander van het verbieden van kinderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_63029158
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:34 schreef Monolith het volgende:
Ik ben overigens een groot voorstander van het verbieden van kinderen.
Neem ons ons genot maar weer af, .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')