Wel hoor want bijvoorbeeld John van den Heuvel had laatst ook een doorsnee loverboy te pakken genomen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef BB-boy het volgende:
Als het over een andere Nederlander ging die zich in Thailand met vrouwenhandel bezighield had je niemand gehoord.
Peter rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr in elk geval nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef BB-boy het volgende:
Als het over een andere Nederlander ging die zich in Thailand met vrouwenhandel bezighield had je niemand gehoord.
Bedoel je op FOK!?quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef BB-boy het volgende:
Je weet hoop ik dat bij zo'n beslissing hele andere normen gelden als bij de vraag of je iemand wel of niet gaat vervolgen/veroordelen?quote:Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef JohnDope het volgende:
Nederland had die uitlevering aan Amerika kunnen tegen houden.
Ik doelde vooral op SCH en Tarabass.quote:Op zondag 9 november 2008 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Bedoel je op FOK!?
Algemeen hoor je zoiets dan inderdaad niet met naam en toenaam, maar er valt genoeg over te lezen, denk ik.
Als Nederland wat had ondernomen dan had de zwarte cobra nooit naar de VS gegaan.quote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik dat bij zo'n beslissing hele andere normen gelden als bij de vraag of je iemand wel of niet gaat vervolgen/veroordelen?
Dan had Peter er geen uitzending aan gewijd bedoel je.quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik probeer jou dus duidelijk te maken dat je hier appels met peren aan het vergelijken bent...quote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef JohnDope het volgende:
Als Nederland wat had ondernomen dan had de zwarte cobra nooit naar de VS gegaan.
En waarom denk je dat? De Vries heeft zoveel van dit soort zaken behandelt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan had Peter er geen uitzending aan gewijd bedoel je.
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het materiaal, maar dit is precies waar ik voor vreesde.quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef Stali het volgende:
Verdomme...
Nu zit ik toch te kijken naar die ijdele DAdrogisterijkop.
Herhaling, herhaling...
Dat doe je toch echt zelf. Ik hoor wel hoe erg het tegenviel en wat voor nonsens er nu weer naar boven komenquote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef Stali het volgende:
Verdomme...
Nu zit ik toch te kijken naar die ijdele DAdrogisterijkop.
Herhaling, herhaling...
En in het laatste kwartier krijgen we wel nieuws en dat wordt onderbroken door drie reclameblokken.quote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het materiaal, maar dit is precies waar ik voor vreesde.
Herhaling, herhaling...
Afgewisseld met borstklopperij. Oh, maar dat is ook niets nieuws.
Ow nog maar 5 reclameblokken te gaan tot het einde.quote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, we gaan zo naar de hoeren
Nu reclame
Nou de vorige keer had ik ook heel wat verwacht, pfff de hele tijd een beetje Joran Joran waarom heb je het gedaan Joran gelul...quote:Op zondag 9 november 2008 21:59 schreef agter het volgende:
Tot nu toe vind ik de uitzending van Peter R een beetje tegenvallen...
Maar misschien komt het nog?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt tijd dat De Vries Joran met bewijzen achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
Het wordt tijd dat Joran Peter achter de tralies krijgt wegens smaad. Dat zou ik echt vet vinden, wat niet weg neemt dat ook ik die Joran een mongool vind met zijn praatjes.quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
Omg, jij lijdt net zoals de justitie aan tunnelvisie. Je zal en moet je gelijk halen. Ook al is daar helemaal geen reden voor.quote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef JohnDope het volgende:
Ok dan, de experts hebben gesproken, dus al die Joran-knuffelaars (en dan met name op Fok) zijn in 1 keer uitgeluld!
Als iemand drie keer tegen jou zegt dat het gras blauw is, ga je dat dan ook gelovenquote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef JohnDope het volgende:
Top dit mensen, zoals ik al vaak heb gezegd, zijn vader is er gewoon bij betrokken.
Jij bent echt een smeerlap.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Pffff, labiel breezersletje als getuige
Heeft ie d'r gedumpt, loopt ze naar Peter R. En die wil ook al niet neuken. Behalve als ze haar verhaal op camera vertelt.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Pffff, labiel breezersletje als getuige
quote:Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Steve Stifler haha American Pie op dat kaartje
Naatuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Joran is de nederlandse taal niet echt machtig...of is dit MSN taal
Wie verdedigt die malloot dan?quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef JohnDope het volgende:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen zijn ook erg afschuwelijk.
Iddquote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef JohnDope het volgende:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen zijn ook erg afschuwelijk.
SCH is een soort Freek de Jonge, maar dan op Fokquote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie verdedigt die malloot dan?
Ik vind hem wel een beetje op jou lijken eigenlijk.
Treffend, net zo'n autist.quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind hem wel een beetje op jou lijken eigenlijk.
Er verdedigd hier niemand Joran. Hier wordt enkel de Nederlandse rechtstaat verdedigd. En in die rechtstaat dien je schuldig bevonden te worden door een rechter, en niet door aannames of een journalist. Alles daarvoor heet smaad, volgens die door jou afgewezen rechtstaat dan. Eigen rechter spelen kunnen we allemaalquote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef JohnDope het volgende:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen en of de boel proberen te bagatelliseren zijn ook erg afschuwelijk.
Met alle respect, maar het zijn de autisten die de Joran-kwestie lopen te verdedigen en te bagatelliseren.quote:
Dit is er dus eentje Xenomaniacquote:Op zondag 9 november 2008 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon een jonge entrepreneur, niets mis mee..
Aan spieren.quote:
Belangrijke informatie ja. Maar hij moet zijn programma ergens mee vullen he.quote:
Het feit dat je deze opmerking maakt geeft alleen maar aan wie de echte autist is hoor....quote:
7 miljoen mensen kijken naar de uitzending, zij kent Joran persoonlijk en kijkt niet... maar ziet het later op tv of... eh ziet later de uitzending. Right, weg geloofwaardigheid.quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
\
Jij vind Celeste een betrouwbare getuige![]()
Het kost i.v.m. de huizenprijzen in bv. Nederland echt geen drol.quote:
Met 1 seconde extra informatie vul je niks op.quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Belangrijke informatie ja. Maar hij moet zijn programma ergens mee vullen he.
Ik moet mijn eerdere mening herzien. Joran is een crimineeltje van niets en dit gaat nergens over.quote:Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef henkway het volgende:
Toch een lul hoor dattie overal intuint
Zeker wel, vergeleken met deze uitzending is een hologram gebruiken natuurlijk kinderspel, zoals CNN dinsdag deed.quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef dronkeykong het volgende:
w00t...vet gemaakt...PRdV in Hilversum en beveiliger in Bangkok! En dat samen in beeld
Wat moet die dude in Nederland. Hij wordt overal herkend en kan niet normaal over straat. En daar ie zich ook niet met zulke zaakjes bezig houden hèquote:Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef henkway het volgende:
Die Joran heeft zijn thuisland gevonden die komt net meer naar Nederland vrijwillig
Zoveel is wel zeker inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef henkway het volgende:
Toch een lul hoor dattie overal intuint
It's all about the money, wat blijft die nog lang aan de telefoon. Meneer de Vriesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |