Ik heb volgens mij nog nooit pepernoten gehadquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Pepernoten zijn smakeloos volgens menig kind en die kruidnootjes vreten ze hele handen van leeg, dat is het verschil.
Maar het plaatje klopt.
Ik wel dat soort taai-taai alleen dan inplaats van poppetjes, krijg je droge flupjes deeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit pepernoten gehad
Doet bijna iedereen tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik noem kruidnoten gewoon pepernoten
Ik ken ook alleen maar de poppetjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wel dat soort taai-taai alleen dan inplaats van poppetjes, krijg je droge flupjes deeg.
Ik noem denneboom een pepernotenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet bijna iedereen tochnet als denneboom
Jah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet bijna iedereen tochnet als denneboom
Speculaas, dat is juist het lekkerstquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef Capa het volgende:
friese kruidnoten zijn t lekkerst.die zijn een stukkie groter en smaken minder naar speculaas.
Dit dus, opgelostquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletje snap het wel zeg maar
lekker, maar hoe noem je ze dan? chocolade pepernoten of chocolade kruidnoten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij maar chocolade.
[ afbeelding ]
Hoe Albert Heijn ze dit jaar noemt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
lekker, maar hoe noem je ze dan? chocolade pepernoten of chocolade kruidnoten?
Dat zijn geen eens chocoladekruidnoten: dat zijn chocoladerozijntjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij maar chocolade.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat zijn geen eens chocoladekruidnoten: dat zijn chocoladerozijntjes
Dat is dan makkelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
AH noemt ze bij de juiste naam!
Waar koop je die? (en hoe smaakt het)quote:[b]Op vrijdag 7 november 2008 11:28 schreef Adelante het volgende:[knip]
zowel de goed te eten kruisnoten
[knip]
Terwijl je weet dat de meeste kruidnoten bedoelen, tof hoor!quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je bij mij om pepernoten vraagt krijg je ook pepernoten, lust je ze niet dan heb je pech...
[/mopper]
Als je één van de twee niet lust heb je des te meer reden om te onthouden wat de juiste benaming is.quote:Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Terwijl je weet dat de meeste kruidnoten bedoelen, tof hoor!
Krokante taai taai?quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan het onthouden van het verschil tussen pepernoten en kruidnoten? Je weet toch ook wat het verschil is tussen taai taai en speculaas (hoewel de bakkers van AH daar dit jaar schijnbaar wel moeite mee hadden aangezien ik laatst een zak krokante taai taai had).
Als je bij mij om pepernoten vraagt krijg je ook pepernoten, lust je ze niet dan heb je pech...
[/mopper]
[..]
Waar koop je die? (en hoe smaakt het)
quote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je één van de twee niet lust heb je des te meer reden om te onthouden wat de juiste benaming is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |