Ik heb volgens mij nog nooit pepernoten gehadquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Pepernoten zijn smakeloos volgens menig kind en die kruidnootjes vreten ze hele handen van leeg, dat is het verschil.
Maar het plaatje klopt.
Ik wel dat soort taai-taai alleen dan inplaats van poppetjes, krijg je droge flupjes deeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit pepernoten gehad
Doet bijna iedereen tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik noem kruidnoten gewoon pepernoten
Ik ken ook alleen maar de poppetjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wel dat soort taai-taai alleen dan inplaats van poppetjes, krijg je droge flupjes deeg.
Ik noem denneboom een pepernotenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet bijna iedereen tochnet als denneboom
Jah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet bijna iedereen tochnet als denneboom
Speculaas, dat is juist het lekkerstquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef Capa het volgende:
friese kruidnoten zijn t lekkerst.die zijn een stukkie groter en smaken minder naar speculaas.
Dit dus, opgelostquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletje snap het wel zeg maar
lekker, maar hoe noem je ze dan? chocolade pepernoten of chocolade kruidnoten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij maar chocolade.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |