SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik moest lachen door de paint photoshops.Cool story, Hansel.
met een t ja?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:47 schreef nsfw het volgende:
Eens met TS!
Ik wordt er ook heel erg ziek van!
Kaste 1? Word ik hier gerankt? Waar zijn die lijstenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef NelisZ het volgende:
Kwaliteitstopic![]()
En eindelijk een keer echt goede paints photoshop
Ga zo door TS en wellicht sta je volgende maand in kaste 1
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Kaste 1? Word ik hier gerankt? Waar zijn die lijsten
Je bedoelt dit tafereel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef James1988 het volgende:
Heel gegronde klacht, dit is zo irritant.
SBS 6 heeft er ook een handje van, zit je House te kijken, komt Joling met z'n rotkop ervoorMaarja, Veronica = SBS. Jammergenoeg doet RTL dit nu ook al
Heb het eigenlijk nog nooit zo erg gezien als de laatste tijd op de SBS zenders. Ik kijk gvd naar een programma, niet naar reclame voor een ander kutprogramma.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef James1988 het volgende:
Heel gegronde klacht, dit is zo irritant.
SBS 6 heeft er ook een handje van, zit je House te kijken, komt Joling met z'n rotkop ervoorMaarja, Veronica = SBS. Jammergenoeg doet RTL dit nu ook al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |