1 2 3 4 5 6 7 | Geboortedatum: 13 februari 1987 Geboorteplaats: Voorburg, Nederland Been: Rechts Rugnummer: 15 Positie: Aanvaller / Vleugelspeler Contract tot: 2010 |
Ja joh, foei zegquote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef Fortitudo het volgende:
hij heeft alleen een tattoo in zn nek, dat is minder
Zolang er maar geen gelimiteerde transfersom word opgenomen in zijn contract.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Blawh het volgende:
Hij was destijds transfervrij toch? Dan kan het een lekkere klapper worden. Joop zei dat hij goede hoop had dat FC Twente deze week nog rond zou komen met Elia, ik hoop voor ze dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Hij ligt nu nog tot 2010 vast, maar een verlenging tot 2012 zou nog wat lekkerder cashen zijn.
Joop had toch beloofd niet meer met gelimiteerde clausules te werken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zolang er maar geen gelimiteerde transfersom word opgenomen in zijn contract.
Nee..En exacte bedragen weet je dus niet..Maar volgens de geruchten had een Luke dat ook..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joop had toch beloofd niet meer met gelimiteerde clausules te werken?
Dit gaat wel erg ver.quote:Volgens AS deed de linkerspits ‘bij vlagen denken aan Thierry Henry’
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver.![]()
Desondanks ik 'm kan uitkotsen is ie tot dusver wel lekker op dreef ja. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Rajcomar is nu wel held in IJlandquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Oranje komt er zeker een keer aan. Wat Blawh zegt had ik ook, ik heb deze potentie niet gezien. Toen PSV interesse had dacht ik: huh, die gast van Den Haag is maar matig. Ik vond hem toen een gevalletje Rajcomar en dat is niet positief.
quote:Elia maakt indruk in Engeland
Manchester - Eljero Elia heeft donderdagavond indruk gemaakt in het duel tussen zijn ploeg FC Twente en Manchester City. De vleugelaanvaller is op de website van de BBC de best gewaarde Twente-speler, en moet bij de Engelsen alleen de Braziliaanse ster Robinho voor laten gaan.
Elia maakte de 1-1 in het met 3-2 verloren duel. Volgens de stemmers op de site van de Britse omroep was zijn spel goed voor een ruime acht (8.16). Robbie Wielaert, de andere doelpuntenmaker namens de Tukkers volgt op ruime afstand als tweede (7.08).
Robinho was de man van de wedstrijd met een 8.36. Hij zorgde met een prachtige treffer voor de 2-1.
Misschien al een keer in kans geven i.p.v. Babel die toch niet echt in vorm is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Geweldige speler. Zijn acties, zijn snelheid, echt een heerlijke buitenspeler.
Als Robben niet speelt, weten we wie de stand-in moet zijn.
Nu Robben er zes weken uit ligt, zou ik Elia inderdaad een kans geven. Binnenkort namelijk weer een oefeninterland.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien al een keer in kans geven i.p.v. Babel die toch niet echt in vorm is.
Dat wist ik nog niet eens... maar hoe voorspelbaar.quote:
Die van Elia zat er ook wel erg strak inquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijke speler zeg, wat was ie goed tegen City, je zag het verschil tussen hem en Robinho bijna niet.
Alleen die goal van Robinho Dat deed Elia nog niet
min. 42 miljoenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:31 schreef Spaulding het volgende:
Na dit seizoen weg naar Arsenal denk ik. Wenger had al interesse in hem. Speelt dit jaar echt ijzersterk.
Natuurlijkquote:
of zie je geen relatie met me nickquote:
16 miljoenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:21 schreef Rikketik het volgende:
Hoeveel zou Twente eigenlijk voor hem kunnen vragen nu? Miljoentje of vijf?
Ah zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
of zie je geen relatie met me nick![]()
En die is pas 19 jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:17 schreef Chadi het volgende:
Hij is goed maar het is geen Sulejmani
Elia lijkt een stuk minder blessuregevoelig inderdaad...quote:
Ja, Nordin Amrabat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Als Robben niet speelt, weten we wie de stand-in moet zijn.
En voetballend een stuk minder.. ook een stuk minder gevaarlijk in bal bezit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Elia lijkt een stuk minder blessuregevoelig inderdaad...
In Volendam bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijke speler
Als Jan Smit nu effe 10 van zijn 68 miljoen vermogen besteedt, dan speelt hij volgend seizoen in Almelo![]()
Eredivisie Live...quote:Op zondag 9 november 2008 17:49 schreef Moody het volgende:
Knap al die meningen na het zien van samenvattingen
voorlopig heeft sulejmani dit seizoen nog amper wat laten zien, terwijl elia wekelijks uitblinkt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
En voetballend een stuk minder.. ook een stuk minder gevaarlijk in bal bezit.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
voorlopig heeft sulejmani dit seizoen nog amper wat laten zien,
Dat zei je zelfs over C. Ronaldo.quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef GGMM het volgende:
Elia is gewoon een hele beperkte mooiweervoetballer.
2 miljoen pond, dat word m niet.quote:The Daily Mirror
Hull line-up £2m bid for FC Twente's Dutch winger Eljero Elia
By Football Spy 11/11/2008
Hull City boss Phil Brown is trying to sign speedy Dutch winger Eljero Elia from Steve McClaren's FC Twente in a shock £2million move.
Brown has inquired about the 21-year-old, who caught the eye against Man City in the UEFA Cup clash last week.
The Holland under-21 star would be a perfect fit for Hull's attacking style.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
2 miljoen pond, dat word m niet.
D'r is morgen nog beker, dus het kan nog steedsquote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sulejmani heeft in een seizoenshelft al meer goeds laten zien dan dat Elia ooit zal doen. Dat hij dat nu nog niet bij Ajax heeft laten zien is niet zo gek natuurlijk al je twee maanden buitenspel staat.
En Elia blinkt wekelijks uit? Nou niet gaan overdrijven. Was vandaag in ieder geval onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
2 miljoen pond, dat word m niet.
quote:in a shock £2million move.
ja zoiets.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat Elia toch wel een miljoentje of 8 kan opleveren...
Nee man. Nederlandse clubs moeten eens hoger in gaan zetten. Anders blijven we echt een 'koopjesland'.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat Elia toch wel een miljoentje of 8 kan opleveren...
Dat blijven we toch wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee man. Nederlandse clubs moeten eens hoger in gaan zetten. Anders blijven we echt een 'koopjesland'.
Mwah... wie bepaalt dat? Als je ziet wat Engelse clubs vaak voor spelers uit de Portugese competitie betalen, veel meer dan spelers uit de Eredivisie. En onze competitie is kwaliteit niet minder dan de Portugese lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat blijven we toch wel.
En Elia heeft vooralsnog niet dusdanig veel laten zien dat hij 15 miljoen waard is ofzo...
Zolang de lonen in het buitenland zoveel hoger liggen dan in Nederland zullen spelers altijd relatief goedkoper zijn in Nederland. 'Zelfs' landen als Rusland en Turkije zijn ons wat dat betreft al voorbij gestreefd. En wat betreft die Portugese spelers, daar gaat het ook vaak om uitzonderlijke talenten. Maar dat soort bedragen zijn er ook betaald voor Nederlandse spelers lijkt me (Sneijder, Babel, Drenthe).quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... wie bepaalt dat? Als je ziet wat Engelse clubs vaak voor spelers uit de Portugese competitie betalen, veel meer dan spelers uit de Eredivisie. En onze competitie is kwaliteit niet minder dan de Portugese lijkt mij.
8 tot 10 miljoen lijkt mij gewoon een reëel bod op dit moment, wat heeft die Elia nou laten zien? Een goede wedstrijd tegen City, in de competitie doet hij het wel aardig. Dat is niet genoeg voor scouts en beleidsbepalers die de eredivisie even hoog hebben zitten als the championship in Engeland.quote:Twente heeft er niks aan om Elia te verkopen voor 8 miljoen. Je haalt niet snel een even talentvolle speler voor dat bedrag.
Komt zo'n clausule weleens voor dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:17 schreef Emimich het volgende:
Contract nog maar 2010, dus veel kunnen ze niet voor hem vragen. Als Elia slim is dan tekent hij tot 2012 met een clausule dat hij de helft van alle bedragen boven de 7.5 miljoen krijgt. Dan zijn beide partijen spekkoper bij een mogelijke transfer.
Babel had er een (boven de 15) en volgens mij heeft Afellay er ook een (boven de 15).quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Komt zo'n clausule weleens voor dan?
quote:in a shock £2million move.
Het is niet meer de Elia uit zijn ADO periode.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Reddiablo het volgende:
2 a 3 miljoen voor zo'n speler en je mag in je handen wrijven!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Reddiablo het volgende:
2 a 3 miljoen voor zo'n speler en je mag in je handen wrijven!!!
Het gaat over een aankoop vanuit Engeland hè. Je weet wel, waar de clubs miljarden begroten..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:15 schreef Reddiablo het volgende:
ja, da's natuurlijk een belachelijk aankoop
En dan ook wel weer een Granqvist, of een Zuiverloon...
Over de aanvallers gesproken:quote:Op woensdag 12 november 2008 12:02 schreef Reddiablo het volgende:
transfers van afgelopen seizoen
27 Brett Holman NEC AZ ¤ 1.200.000
25 Nourdin Boukhari Sparta Al-Ittihad (SAR) ¤ 1.450.000
23 Nordin Amrabat VVV-Venlo PSV ¤ 1.700.000
15 Tarik Elyounoussi Frederikstad FK Heerenveen ¤ 2.750.000
10 Marvin Emnes Sparta Middlesbrough ¤ 3.975.000
8 Stefan Nijland FC Groningen PSV ¤ 4.000.000
5 Dario Cvitanovich Banfield Ajax ¤ 7.500.000
3 Jefferson Farfan PSV Schalke ¤ 10.000.000
1 Miralem Sulejmani Heerenveen Ajax ¤ 16.250.000
ja, dan vind ik 2 a 3 miljoen een KEURIG bedrag!
die transfers van groningen en heerenveen vind ik weer opzienbarend goed. Nijland voor een veel te hoog bedrag verkocht aan PSV en sulejmani aan ajax en allemaal groeibriljantjes voor een mooi bedrag weten te strikkenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:02 schreef Reddiablo het volgende:
transfers van afgelopen seizoen
29 Jonas Olsson NEC WBA ¤ 1.000.000 goede deal
28 Andreas Granqvist Wigan FC Groningen ¤ 1.000.000 zeer goede deal
27 Brett Holman NEC AZ ¤ 1.200.000 goede deal
26 Evander Sno Celtic Ajax ¤ 1.250.000 afwachten
25 Nourdin Boukhari Sparta Al-Ittihad (SAR) ¤ 1.450.000 goede deal voor sparta als ze het geld nog een keer lrijgen
24 Theo Janssen Vitesse FC Twente ¤ 1.500.000 nog weinig over te zeggen
23 Nordin Amrabat VVV-Venlo PSV ¤ 1.700.000 zeer goede deal
22 Luke Wilkshire FC Twente Dinamo Moscow ¤ 2.200.000 te weinig
21 Cheik Tiote Anderlecht FC Twente ¤ 2.500.000 nog moeilijk in te scahtten
20 Kenny Steppe GBA Heerenveen ¤ 2.500.000 veel geld voor een talent
19 Ronnie Stam NAC Breda FC Twente ¤ 2.500.000 volgens mij al redelijk op leeftijd, deze middelmatige speler
18 Andreas Isaksson Manchester City PSV ¤ 2.500.000 veel te veel geld
17 Michael Bradley Heerenveen Gladbach ¤ 2.500.000 haha nu gaat die bradley degraderen
16 Ismael Aissati PSV Ajax ¤ 2.500.000 koopje
15 Tarik Elyounoussi Frederikstad FK Heerenveen ¤ 2.750.000 voor de toekomst,
14 Oleguer Barcelona Ajax ¤ 3.000.000 miskoop
13 Francisco Rodriguez Chivas PSV ¤ 3.200.000 afwachten
12 Oluwafemi Ajilore FC Midtjylland FC Groningen ¤ 3.300.000 talentje
11 Erik Pieters FC Utrecht PSV ¤ 3.500.000 tot nu toe te veel
10 Marvin Emnes Sparta Middlesbrough ¤ 3.975.000 haha goede deal van sparta
9 Gianni Zuiverloon Heerenveen WBA ¤ 4.000.000 bewijst nu in engeland dat hij zn geld waard is.
8 Stefan Nijland FC Groningen PSV ¤ 4.000.000
7 Karim El Ahmadi FC Twente Feyenoord ¤ 4.800.000 veel geld
6 Orlando Engelaar FC Twente Schalke ¤ 6.000.000 goede deal van beide kanten
5 Dario Cvitanovich Banfield Ajax ¤ 7.500.000 afwachten, op het oog best veel geld
4 Gomes PSV Tottenham ¤ 9.000.000 goede deal
3 Jefferson Farfan PSV Schalke ¤ 10.000.000 zeer goede deal voor PSV
2 John Heitinga Ajax Atletico Madrid ¤ 10.000.000 goede deal voor een middelmatige voetballer
1 Miralem Sulejmani Heerenveen Ajax ¤ 16.250.000 wel erg veel geld voor een blessuregevoelige jongen, die je een seizoen ervoor voor 425k had kunnen kopen
ja, dan vind ik 2 a 3 miljoen een KEURIG bedrag!
quote:English eyes on Elia
Dutch winger could be Premier bound
A clutch of Premier League clubs are ready to bid for Dutch winger Eljero Elia in January, skysports.com understands.
The 21-year-old is currently starring for Steve McClaren's FC Twente in the Eredivisie.
A host of English clubs took the opportunity to check on Elia last week when he travelled to England to play in the Uefa Cup game at Manchester City.
The left winger did not disappoint as he scored the opening goal, although he ended up on the losing side as City claimed a 3-2 win.
Elia, who can play as a forward but is normally found out wide, is now attracting keen interest from England - which is where the player himself is known to desire a move to.
Indeed when Valencia came calling in the summer, it is believed the player himself stated he would rather move to England.
Now skysports.com understand that Hull, Blackburn, Everton and also Manchester City - who were very impressed by Elia's display against them, are keeping tabs on him.
A January move is now being closely looked at and although Elia has over two years left on his current deal - it is not believed that Twente would price him out of a transfer.
http://www.skysports.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |