De koffie is hier al op.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies maar ze zijn nu op en dat is toch een vervelend momentje. Ik zat net lekker in het ritme van, een slok koffie en koekje. Ik ga zo maar over op de prince ministars.
[ afbeelding ]
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zelf een beetje onzeker of die vogel wel het goede liedje voorgezongen heeft gekregen ...
Daarom! Ik zal ze leren!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef Desii het volgende:
Gelukkig hebben wij nog een paar katten die wel raad weten met vals gebekte vogeltjes![]()
Het is een rijmraadseltje. Hint:quote:
WTF!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een rijmraadseltje. Hint:
[ afbeelding ]
Die man was al zo lang ziek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Wik Jongsma ('Meneer Harmsen') overleden
Voor thuis zijn ze zo lekker!quote:
Ik loop op blote voeten thuis.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor thuis zijn ze zo lekker!![]()
Joh, koop ze. Warme chocolademelk, haard aan en Gooische vrouwen op tv.
It's amazing!
Dan moet ik elke dag dweilen én voor het slapen gaan mijn voeten wassen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik loop op blote voeten thuis.
Principekwestie.
Kortom een schone vloer en voor het slapen even douchen/badderen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet ik elke dag dweilen én voor het slapen gaan mijn voeten wassen.
Dat is werk. Ben geen arbeider!
Je vergeet dat Dementor (nog) geen zandverstuivende, modderschoenlopende hagelslagstrooiende homewreckers heeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet ik elke dag dweilen én voor het slapen gaan mijn voeten wassen.
Dat is werk. Ben geen arbeider!
Toen het leven nog leuk was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je vergeet dat Dementor (nog) geen zandverstuivende, modderschoenlopende hagelslagstrooiende homewreckers heeft![]()
Vroeger, toen wij nog op blote voeten konden lopen![]()
Toen was het óók leuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen was het óók leuk.![]()
Nee joh, voor de lol dat ik van die drie stuiters heb veeg ik met liefde nog een keer de stofzuiger door de keet trek ik met liefde schoenen aan.
En dat noemt zich "journalist".quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
noek! Weet jij of de Nederlandse Project Catwalk nou door Django was gewonnen?
Ik moet hem nl even bellen over de jurk voor Miss World Netherlands en dan is het zo lullig als ik hem een winnaar noem, terwijl ie eigenlijk een Brian is.
Ah daar is-ie weer.quote:
Shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Gert het volgende:
En dat noemt zich "journalist".
Ja hij heeft gewonnen.
Of wou je alleen maar even pimpen dat je een semi BN-er mag bellen?
Ja, dat moederneukende ettertje had gewonnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
noek! Weet jij of de Nederlandse Project Catwalk nou door Django was gewonnen?
Ik moet hem nl even bellen over de jurk voor Miss World Netherlands en dan is het zo lullig als ik hem een winnaar noem, terwijl ie eigenlijk een Brian is.
Nee, toen deed ik dat nog zelf. Ik kan het beter dan die twee mietjes hier. Nog steeds!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je vergeet dat Dementor (nog) geen zandverstuivende, modderschoenlopende hagelslagstrooiende homewreckers heeft![]()
Vroeger, toen wij nog op blote voeten konden lopen![]()
Zal ik doen! Ik vind Joshua sowieso veel verrassender en hipper. Django home!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Oh, spuit elf. Maar zeg maar dat hij een moederneukend ettertje is.
Ik ben geflatst!
Hij moest toen lachen toen dat meiske een peuk in haar oog kreeg. Vond ik zo gemeen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik doen! Ik vind Joshua sowieso veel verrassender en hipper. Django home!
Hoeveel reed je te hard?
Oh, ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, toen deed ik dat nog zelf. Ik kan het beter dan die twee mietjes hier. Nog steeds!![]()
Standaard gooi ik elke dag nog koffie om of kruimel ik met bitterkoekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |