Toen het leven nog leuk was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je vergeet dat Dementor (nog) geen zandverstuivende, modderschoenlopende hagelslagstrooiende homewreckers heeft![]()
Vroeger, toen wij nog op blote voeten konden lopen![]()
Toen was het óók leuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen was het óók leuk.![]()
Nee joh, voor de lol dat ik van die drie stuiters heb veeg ik met liefde nog een keer de stofzuiger door de keet trek ik met liefde schoenen aan.
En dat noemt zich "journalist".quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
noek! Weet jij of de Nederlandse Project Catwalk nou door Django was gewonnen?
Ik moet hem nl even bellen over de jurk voor Miss World Netherlands en dan is het zo lullig als ik hem een winnaar noem, terwijl ie eigenlijk een Brian is.
Ah daar is-ie weer.quote:
Shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Gert het volgende:
En dat noemt zich "journalist".
Ja hij heeft gewonnen.
Of wou je alleen maar even pimpen dat je een semi BN-er mag bellen?
Ja, dat moederneukende ettertje had gewonnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
noek! Weet jij of de Nederlandse Project Catwalk nou door Django was gewonnen?
Ik moet hem nl even bellen over de jurk voor Miss World Netherlands en dan is het zo lullig als ik hem een winnaar noem, terwijl ie eigenlijk een Brian is.
Nee, toen deed ik dat nog zelf. Ik kan het beter dan die twee mietjes hier. Nog steeds!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je vergeet dat Dementor (nog) geen zandverstuivende, modderschoenlopende hagelslagstrooiende homewreckers heeft![]()
Vroeger, toen wij nog op blote voeten konden lopen![]()
Zal ik doen! Ik vind Joshua sowieso veel verrassender en hipper. Django home!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Oh, spuit elf. Maar zeg maar dat hij een moederneukend ettertje is.
Ik ben geflatst!
Hij moest toen lachen toen dat meiske een peuk in haar oog kreeg. Vond ik zo gemeen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik doen! Ik vind Joshua sowieso veel verrassender en hipper. Django home!
Hoeveel reed je te hard?
Oh, ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, toen deed ik dat nog zelf. Ik kan het beter dan die twee mietjes hier. Nog steeds!![]()
Standaard gooi ik elke dag nog koffie om of kruimel ik met bitterkoekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |