quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Truequote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Meet? Nee. Ik zou met driekwart niet kunnen opschieten.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja, omdat het moet dan maar!
Daarom ben ik er ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom moet een FA hier tvp'en?quote:
Ik zou alleen smachtend naar Bt kijken en enkel naar jou luisteren.quote:
HIJ! BT heeft een piemel Remlove.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou smachtend naar Bt kijken en enkel naar jou luisteren.
(En niet andersom.Dat ik Bt de hele tijd moet aanhoren en naar jou zit te staren.
)
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef Rhythm het volgende:
Jos vindt tenminste mijn muziek wel leuk(denk ik).
Namen willen we horen !quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, die TTquote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja, omdat het moet dan maar!
Neen, ik deed enkel markvanrinsum naquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je wilt me wel zien en een handtekening vragen.
jwzquote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Rhythm het volgende:
Jordeeh is top.
Iedereen die hem verbaal durft aan te vallen krijgt de wind van voren.
HIJ WAS MAAR EEN CLOWN
IIN HET WIT EN HET ROOD
HIJ WAS MAAR EEN CLOWN
MAAR NU IS HIJ DOOD
HIJ LACHTE EN SPRONG
IN HET FELGELE LICHT
MAAR ONDER DIE LACH
ZAT EEN DROEVIG GEZICHT
DE HERINNERING BLIJFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT
Hoi.quote:
Preciesquote:
Zoniet, gewoon zeggen van wel hoor, dat doet BT ook.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De buurvrouw met ongeveer 10 katten op een 3 kamerappartement is bezig met grof vuil buiten te zetten, komt er een zwerver langs, graait wat spullen bij elkaar en loopt weg![]()
Ik zeg: GO RECYCLE !!
Ja precies, het werkt nog ook!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zoniet, gewoon zeggen van wel hoor, dat doet BT ook.
Heb jij m nog wat bammetjes gegeven?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De buurvrouw met ongeveer 10 katten op een 3 kamerappartement is bezig met grof vuil buiten te zetten, komt er een zwerver langs, graait wat spullen bij elkaar en loopt weg![]()
Ik zeg: GO RECYCLE !!
Waarom nou weer een 'hard-remix'quote:
Omdat je op deze nog beter kan losgaanquote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom nou weer een 'hard-remix'
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
IQM is een mierenneuker he. Die gaat bitchen als hij een geen twee maar drievingerige schuimlaag heeft op zijn biertje.
Zwervers willen meestal niets te eten hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb jij m nog wat bammetjes gegeven?
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
*namen scandeert achter z'n pc'tje*
En? Kon je het horen?
True, is/eens foutenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]!
Nee, hoor. Ik val best mee.Maar iedereen moet wel gewoon Nederlands praten/typen.
![]()
![]()
![]()
Geef m een kogelquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwervers willen meestal niets te eten hebben![]()
Behalve op tweede kerstdag, toen heb ik een zwerver overladen met snoepgoed en etenswarenDe enige zwerver die wel etenswaren wilde hebben...
Vertel? Namen wil ik zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar ik heb ergens wel zo'n vermoeden.
Wajoooo ! Bij station HS staat er altijd zo'n vet enge zwerver met een leeg koffiebekertje te bedelen...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
idd, zwervers voelen zich daar te goed voor
Moet je er koffie in gietenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajoooo ! Bij station HS staat er altijd zo'n vet enge zwerver met een leeg koffiebekertje te bedelen...
Ja, maar ...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef m een kogel
In z'n hoofd ofzo, gewoon, voor de gein
Inderdaad, dat zijn de ergstenquote:
Ik heb CSI gekeken, ik weet hoe je dat kunt voorkomen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ...
maar...
Strafblad enzo...
Note to myself...quote:
Ja we zullen zien...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien tot later!
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
Of mensen die keihard falen met een Engelse TT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~!!1!!!
Nee, nu even niet, sorry.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
Heeft iemand een boormachine te leen die vies mag worden?
Ze noemen mij wel eens De Boormachine.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
Enkel met vaginavocht en speeksel, maar dat is denk k niet de boormachine die je zoektquote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
Deze moet in de OPquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat Daft Punk beter is?
True, dat jordeeeh aan de dunne is?
True, dat Ronald Jenkees koning is?
Leer quoten, newb.
Of was het nou The Bonemachine?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze noemen mij wel eens De Boormachine.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze noemen mij wel eens De Boormachine.
Nee, hij wordt gelanceerd als spektakel zijnde, en aan het einde van de rit ontploft hij.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt een topje van chocola? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Doe een suggestie, dan denk ik erover na.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ik zelf kiezen op welke manier?
Als (...) zijnde. Contaminatie.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gelanceerd als spektakel zijnde, en aan het einde van de rit ontploft hij.
Vierendelen mbv vier tractoren.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doe een suggestie, dan denk ik erover na.
Wat ben je in een creatieve bui Juupquote:
kan ik wel wat op verzinnenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je in een creatieve bui Juup. Hoe zou je mij doden
?
Du hast rechtquote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Als (...) zijnde. Contaminatie.
[/mierenneuk-modus]
Ik las serieus 'doen' in plaats van 'doden'.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
?
Samequote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las serieus 'doen' in plaats van 'doden'.
Nee, sorry ik zat er naast.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
HIJ! BT heeft een piemel Remlove.
I second that.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan kom je mij tegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Du hast recht.
Ik ben ook altijd tegenover m'n matties bezig over pleonasmen, contradictio in termis terminis, tautologie en andere stijlfiguren.
Dat zou ik toch nooit zeggenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry ik zat er naast.
Bij deze mijn excuses aan Breathtaking, ik dacht even dat ze iemand anders was dan als wie ze zich voordeed. Ik zat ernaast. Maar we hebben rare dingen meegemaakt op FOK!, vandaar dat ik snel achterdochtig wordt bij bepaalde resultaten van de kloonscan.
Nogmaals mijn excuses BT
Dat is een typfoutquote:
Het spijt me om te zeggen, maar het is 'typefout' in plaats van 'typfout'.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat is een typfout![]()
. Ik wist het wel.
Kut ik ga af.
In de kelder zekerquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets meer.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen, maar het is 'typefout' in plaats van 'typfout'.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
Oké, nu houd ik op. Jullie zijn geen partij voor mij.
Dat kan ik hier beter niet plaatsen, is te grof.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
?
Danku dankuquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry ik zat er naast.
Bij deze mijn excuses aan Breathtaking, ik dacht even dat ze iemand anders was dan als wie ze zich voordeed. Ik zat ernaast. Maar we hebben rare dingen meegemaakt op FOK!, vandaar dat ik snel achterdochtig word bij bepaalde resultaten van de kloonscan.
Nogmaals mijn excuses BT
Met een voorbinddildo.quote:
Ben jij principieel (IQM verbeter me indien ik het fout schrijf) tegen zakken over je hoofd? En dan wel van plastic, en niet van huid?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een voorbinddildo.
Of bedoelde je doden![]()
?
Goede typo-edit.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ben jij principieel (IQM verbeter me indien ik het fout schrijf) tegen zakken over je hoofd? En dan wel van plastic, en niet van huid?
Jordeeeh en ik doen GMTAquote:
Het is dan wel weer 'ik typ' in plaats van 'ik type'.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Snel hé?
Ik type te snel in deze SC.
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
Oké, nu houd ik op. Jullie zijn geen partij voor mij.
Je denkt dat je alleen bent, maar onder je bed lig ik met mijn Whitezilla, omhuld door glow-in-the-dark condoom.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart, en een geruste vagina, gaan slapen.
Welterusten
Slaap lekker, vagina van Breath.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart, en een geruste vagina, gaan slapen.
Welterusten
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ben jij principieel (IQM verbeter me indien ik het fout schrijf) tegen zakken over je hoofd? En dan wel van plastic, en niet van huid?
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dan wel weer 'ik typ' in plaats van 'ik type'.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen bent, maar onder je bed lig ik met mijn Whitezilla, omhuld door glow-in-the-dark condoom.
Ik verslikte me bijna in mn pen...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen bent, maar onder je bed lig ik met mijn Whitezilla, omhuld door glow-in-the-dark condoom.
Die zuigt. Tbh.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is coole film opCabin fever
jordypordy.quote:
Vrijdag café, zaterdag discotheek.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Nog plannen dit weekend, mensen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:![]()
Nog plannen dit weekend, mensen?
Wat ga je in Groningen doen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Morgen naar Groningen, zaterdag en zondag knetterhard leren...
De Martinitoren beklimmenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ga je in Groningen doen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb morgen stage, dan ga ik naar m'n vriendin waar ik die avond een fissa heb. Zaterdag ga ik een broek kopen in Eindhoven. In de avond gaan we wss uit. En zondag ga ik voetbal kijken en lammen
Feestje.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een fissa ?
Ik lijk trouwens wel een n00b...
Zoiets dacht ik eigenlijk wel...quote:
Serieusquote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Martinitoren beklimmen
Ja, ben ik nog nooit geweestquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben ik nog nooit geweest![]()
Ben sowieso maar 1 keer in Groningen geweest.
Okequote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben ik nog nooit geweest![]()
Ben sowieso maar 1 keer in Groningen geweest.
Ja leuk... ik ga van Den Haag naar Groningen, wat voor gevoel moet me dat geven?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb altijd 't gevoel als ik in de trein naar Groningen zit dat ik van de bewoonde wereld weg ga.
Groningen is wel leuk.
Omdat ik, net als Jos, ook faal?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat niet geloven![]()
Je lijkt me best een garpige gozert![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet altijd met de trein naar Eindhoven, geeft me een mooi gevoel, alsof ik naar een stuk gezelligheid ga.
NOOIT. Jos faalt niet, NEVER.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik, net als Jos, ook faal?![]()
K zie dat maar als compliment
Hehe denk ook wel zoietsquote:Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk... ik ga van Den Haag naar Groningen, wat voor gevoel moet me dat geven?
Uhuh, dat doet ie inderdaad FOK gelovenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOOIT. Jos faalt niet, NEVER.
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja joh? Ik vind hem best lekker, dus.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Jos is ook maar een normaal mens die gezellig is om een biertje mee te drinken.
Dat zei de grootmeester in het hosselen tegen mij hier op Fok!.
Ik heb 5 blikjes Red Bull " geleent " van Mirrequote:
As long as you clean it up yourselfquote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef IQM het volgende:
Sometimes you want to go
Where everybody knows your name,
and they're always glad you came.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef dagdag het volgende:
Non mollare mai non mollare mai
forza inter ale forza inter ale
non mollare mai non mollare mai
en nu ga ik
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik lust geen bierKan ik nog wel gezellig meedoen dan?
pquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
NG .. Je leek zon toffe kerel.
Maar geen bier?
Je drinkt toch geen wijn he ?
Oftewel, jij drinkt mee cola-berenburg op de meet?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Voor de rest zuip ik alles
Ja, hoezoquote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oftewel, jij drinkt mee cola-berenburg op de meet?
dan is het goedquote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb 5 blikjes Red Bull " geleent " van Mirre
* Noorsbloed veegt zijn voorhuidhoofd af.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Voor de rest zuip ik alles
Ik begin altijd met bier (Zwolle dus) en drink vervolgens altijd Berenburg :pquote:
En hoe is het met Gers ?quote:
Ze heeft 4 cijfers terug nu.quote:
Ja, 3 uur en 16 minuten heen...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe denk ook wel zoiets. Dat is toch een pokke eind of niet?
Misschien stap ik ook wel in Zwolle op.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik begin altijd met bier (Zwolle dus) en drink vervolgens altijd Berenburg :p
Deal.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien stap ik ook wel in Zwolle op.
Timeless eerst.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik wél kom kan ik jullie wel meeten in Zwolle!
Antropologiequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Computer gaat nu uit en ik gaat bij vriendin liggen in bed.
Zozo, hoop dat 't d'r luktquote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Antropologie![]()
Ze wilt de Noorse bloedlijnen in kaart brengen.
En ooit aantonen dat de Noren eerder in het huidige Amerika waren dan Columbus.
dat is al aangetoond.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
En ooit aantonen dat de Noren eerder in het huidige Amerika waren dan Columbus.
Nah niet echt vaak. Voorheen vakerquote:
Tof hoor dat je de hele toekomstdroom van Mirre met slechts 4 woorden kapotkankert.quote:
Ze is al een stukje op weg.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zozo, hoop dat 't d'r lukt
Vind ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef jordeeeh het volgende:
Toffe stad though.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tof hoor dat je de hele toekomstdroom van Mirre met slechts 4 woorden kapotkankert.
Jeps.quote:
quote:The latest evidence confirms that Scandinavians reached the North American continent almost 500 years before Columbus. Find out where they came from, how they traveled, what they did in America and how long they stayed.
Iddquote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah niet echt vaak. Voorheen vakerToffe stad though.
Oke, wel tof.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps.
Maar niet in zijn totaliteit.
En niet het hoe en waarom.
En niet alle nederzettingen en dergelijke
Dat is ze zeker.quote:
Ja !quote:
Maar indianen en pioniers vind ik veel toffer dan Vikingenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is ze zeker.
[..]
Ja !
Het schijnt dat er zelfs bij oude indianen stammen van die tijd nog sporen terug te vinden waren.
Ja nou !quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar indianen en pioniers vind ik veel toffer dan Vikingen
Laatste nachtje !quote:
Ik ben de snelste steiger.quote:
van wiequote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Laatste nachtje !![]()
Morgen zuipen denk ik
Zaterdag concert !
Zondag uitbrakken
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
Kanker toch eens op met die kankerkaste
ik zie niksquote:
Soilworkquote:
ken ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Soilwork![]()
![]()
Moar ik ga aan het werk![]()
Dag mensen !
Dadelijk is het Dagdagquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Het zou verdomme wat zijn als remlof een kloon was
Niet onaardig.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn toekomstige woonplaats:
[ afbeelding ]
Tof...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet onaardig.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe sign?
Ah, gelukkig heeft Ajax gewonnen!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
hij is naar ajax vanavond
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben moe, derhalve ga ik slapen. Doei![]()
Kakquote:Op donderdag 6 november 2008 23:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet onaardig.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe sign?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben moe, derhalve ga ik slapen. Doei![]()
Allebei prutquote:
Hoe lang zal deze naam het uithouden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Baas_der_KLB_SC het volgende:
[..]
Remlof had m'n andere account verkracht naar faalbaas.
Lang genoeg want net als mijn naam al doet denken ben ik baas.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe lang zal deze naam het uithouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |