Nog nooit laser lampen van een discotheek gezien?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Meki het volgende:
Ik ben bang
ik ben de enige die het ziet
AT5 meldt nog niks
En ze worden steeds feller.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Falco het volgende:
Je ziet de blauwe lichten van politieauto's?
Zeker weten. Straks jatten ze je auto weer. Je weet hoe dat gaat met dat buitenaardse tuig.quote:
Voordat je het weet zijn het van die marrokaanse aliens, dan is je auto weg, hond verkracht, handtas van vriendin gestolen en gaan ze op hun achterwiel er weer vandoorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zeker weten. Straks jatten ze je auto weer. Je weet hoe dat gaat met dat buitenaardse tuig.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:35 schreef Antal het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN ?
Epic F***quote:Op donderdag 6 november 2008 21:35 schreef Meki het volgende:
Beste Journalisten van ANP ( redactie@anp.nl)
U heeft een primeur als u deze nieuwsbericht plaatst
In Amsterdam west zwerven op dit moment enkele ufo's boven de lucht. de bewoners zien niks en lopen gewoon door. Maar ik heb ze zelf gezien. toen ik reed naar huis zag ik blauwe lichten in de lucht.. ze bewegen de hele tijd.
Mogelijk gaat het om ufo's. Als u dit verspreidt meldt dat het gezien is door Meki als bronvermelding.
Bovendien krijgt ANP de primeur als u dit plaatst
Met vriendelijke groeten,
Meki
Als kantoorslaaf kan ik je vertellen dat het wel juist dat soort mailtjes zijn die je door de dag brengenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef Meki het volgende:
heb ik onbekende waarnemingen gezien
Op dit moment zie ik hem nog steeds.
dit kan niet waar zijn...
dit is geen grapje ik zie ze echt
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:35 schreef Antal het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN ?
Blijft leukquote:Op donderdag 6 november 2008 21:35 schreef Antal het volgende:
Meki ziet ze vliegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef Meki het volgende:
Beste mensen
10 minuten geleden heb ik onbekende waarnemingen gezien boven de wolken in het gebied Amsterdam West A10 Bos en lommer. daar zag ik blauwe lichten die de hele tijd bewegen.
Op dit moment zie ik hem nog steeds.
dit kan niet waar zijn...
dit is geen grapje ik zie ze echt
That sounds too good to be true.quote:
Inderdaad, hij is wel heel grappig hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |