Mja en de eerlijke mens moet werken voor zijn geld ipv stelenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Waarom zouden ze? Diegene die hun xbox laten modden hebben alleen maar hun zelf mee te pakken.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Cyb hij heeft toch gelijk?
Waarom zit MS er niet meer achteraan?
True!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:01 schreef Devz het volgende:
Met een omgebouwde Xbox zijn games niet half zo leuk.
Jullie avatars lijken best veel op elkaar jaquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Wessiej het volgende:
En stel ze doen weer zo'n update net zoals de Halo 3 beta, ben je en je Live abbo kwijt, voor altijd, en je hebt geen garantie meer op je 360. Ja daar doe je het voor
En wat Devz zegt.
Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaarquote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jullie avatars lijken best veel op elkaar jaIk dacht dat je tegen jezelf aan het praten was.
Valt best mee, maar omdat je alleen maar hun neus ziet kan je niet goed vergelijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het zijn net joden, die lijken ook allemaal op elkaar
Ja wij willen het CENTPAAL plaatjequote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef Reintji het volgende:
Ej Sala, waar is het rontgen frontpage plaatje
http://farm4.static.flickr.com/3072/2992927059_ca97675c7b.jpg?v=0quote:Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
doe eens linken dan zet ik hem in de OP
Moet contact Harvest nog steeds lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef DooD het volgende:
Halo Wars in Feb 09. Dat is een extreem mooie maand, aangezien er dan toch geen drol uitkomt. Er komt een normale en ook special edition.
Inhoud van de SE:
Here's a full breakdown of what the Limited Edition will contain:
Three New "Halo 3" Multiplayer Maps – Be one of the first to experience the Mythic Map Pack from Bungie which includes three new maps, "Assembly," "Orbital" and "Sandbox"
Halo Wars: Genesis – a beautiful graphic novel by Phil Noto, Graeme Devine and Eric Nylund chronicling the first military campaign against the Covenant. The novel centers around the Sprit of Fire on a mission to discover why the Covenant are so interested in the world of Harvest
Unique In-game Vehicle – "Honor Guard" Wraith
Six Leader Cards – Leaders possess elite skills which can turn the tides of battle
Spirit of Fire Patch – Start the journey as an official Spirit of Fire crew member
Gamers who pre-order Halo Wars will also get a card with a code to download an in-game Warthog vehicle with flame decals.
Ik koop de SE alleen al voor Halo wars Genesis, aangezien die zo te zien gelijk inhaakt op Halo Contact Harvest. Die nieuwe mappen voor Halo 3 en die gevlamde warthog kunnen mij gestolen worden.
zekersquote:Op donderdag 6 november 2008 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
Is Kameo de twee tientjes eigenlijk waard?
absoluutquote:Op donderdag 6 november 2008 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
10,- op ebay!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
En 2de hands op Xboxworld 7,50 euro!quote:
Hmm dat kan ik niet vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En 2de hands op Xboxworld 7,50 euro!
ARGENT? zegt me nix ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Reclame op Time Square.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, kaartjes bij de MM(en andere winkels) kloppen wel vaker niet. Die live gold trail krijg je gewoon wanneer je een profiel op je 360 aanmaakt (online). Controleer gewoon op de doos wat erin zit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 03:09 schreef Kriegel het volgende:
Ik zag toevallig bij de MM dat zowel de Premium als de Elite versies een aardige prijsverlaging hebben gekregen. Echter, bij de features op het prijskaartje ontbraken tegelijk ineens de headset en de Live Gold trial die er voorheen altijd bij stonden. Zitten die er in de doos nog steeds bij of is dit een vervelende consequentie van de gedaalde prijs?
Dacht ik ook, 1 week later acceptgiro binnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Rkatier het volgende:
Far cry 2 en fable 2 zijn nu binnen zonder enig probleem met duaneook geen acceptgiro of wat dan ook
het kan ook goed gaan
nog steeds
Ik kreeg er een pistool vol Tequilla bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:28 schreef Reintji het volgende:
Stap op de fiets, naar de winkel, sla je spaarvarken stuk, tel je centjes, betaal die vervelende man/vrouw achter de balie, fiets naar huis, "open tray",...
Die limited versie met die 'gouden' pistola en ditto usb kogeltje zijn echt te fout.
link , ik wil hem .quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En 2de hands op Xboxworld 7,50 euro!
Ik heb hem 2de hands gekocht en hij zou vandaag of morgen er moeten zijn maar zal wel morgen wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:28 schreef Reintji het volgende:
Stap op de fiets, naar de winkel, sla je spaarvarken stuk, tel je centjes, betaal die vervelende man/vrouw achter de balie, fiets naar huis, "open tray",...
Die limited versie met die 'gouden' pistola en ditto usb kogeltje zijn echt te fout.
Ik loogquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
link , ik wil hem .
als die niet leuk is kan die altijd nog mijn kast versieren
mocht iemand er geen kunnen vindenquote:Nu al verkrijgbaar, de game van 2008 !!
Haast je nu naar jouw Nedgame winkel, genoeg voorraad !!
(Eurogamer)quote:A source close to Canadian developer Blue Castle Games has told Eurogamer that the studio is making a sequel to Dead Rising.
Rumours that the Vancouver-based outfit was working on the zombie project first emerged last year, but neither the developer nor publisher Capcom has confirmed anything on the record. But while Eurogamer was on a secret mission in Vancouver last week, we were told by a source familiar with the project that Capcom has indeed farmed out development to the Western team.
The source said: "Everyone's really excited; the team has obviously seen the rumours and it's been hard to keep quiet, but they can't wait to show off the game."
Unfortunately, they wouldn't give us any details on the title or when we're likely to see it. Boo.
Blue Castle has so far released two baseball titles with 2K Games, including The Bigs, and announced MLB Front Office Manager earlier this month.
The company describes itself on its website as "a full-service, multi-project and multi-platform 3rd party developer located in Vancouver, Canada", where: "We are well underway on three new projects - an unannounced Action title and two Sports titles one of which was just announced."
Our source confirmed that the action title is a sequel to the deliciously enjoyable zombie romp, which released on 360 in 2006. The studio is currently hiring for its action project, with one job listing stating: "It's getting around - there is something amazing being built here at Blue Castle behind locked doors."
A spokesperson for Capcom Europe refused to comment on the matter.
Ow hell yeah!quote:
Ik dacht al, fallout is toch sowieso al overal te krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mocht iemand er geen kunnen vinden
kut daar moest nog bijstaan dat het voor gears2 was![]()
Had cliffy toch gelijk, its so awesome it will make your xbox explodequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit kun je toch niet FUCKING MENEN! Doe net mijn gears2 in mijn xbox download mijn gouden lancer kijk de voorfilmpjes en opeens mijn xbox freezed gewoon!!!!!!!!!!!!
heb nu een fucking rrod!!!!!
NIET eens gespeeld!!!!
mijn xbox begaf het gelijk nadat ik mijn message naar jou had gestuurd reintji
fable2 wordt toch gotyquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik dacht al, fallout is toch sowieso al overal te krijgen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit kun je toch niet FUCKING MENEN! Doe net mijn gears2 in mijn xbox download mijn gouden lancer kijk de voorfilmpjes en opeens mijn xbox freezed gewoon!!!!!!!!!!!!
NIET eens gespeeld!!!!
co-op zombies hakken in Dead Rising is mijn grootste game-wensquote:
Als ik hem even uit laat en daarna opstart dan doet hij het even tot aan de voorfilmpjes van GoW2 en tijdens 2e voorfilmpje loopt hij vast.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]Dat is mijn grootste games-angst
Istie nog steeds kapot? Kan eenmalig geweest zijn...
vast lopen alsing echt een RROD?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik hem even uit laat en daarna opstart dan doet hij het even tot aan de voorfilmpjes van GoW2 en tijdens 2e voorfilmpje loopt hij vast.
IK HEB NIET EENS FUCKING GESPEELD VERDOMME!!!!!!!!
Hij loopt eerst vast, ik doe hem uit en doe weer aan dan krijg ik RROD. Ik laat hem iets van 20 min afkoelen en doe hem weer aan dan doet hij het iets van 5 min loopt hij weer vastquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
vast lopen alsing echt een RROD?
Dan misschien langer laten afkoelen, anders toch maar MS bellen
Gek genoeg gebeurd het helaas vaak bij top-games die je echt wilt spelen. Zal je altijd zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET eens gespeeld!!!!
Dat is mucho naatje manquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
quote:
Als Capcom hem zou maken wel ja! Maak me eigenlijk nu alleen maar zorgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking goed nieuws
Er kan denk ik niet veel mis aan gaan? Deel 1 was tof door die horde's zombie's voor de rest was het ook niet echt briljant ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als Capcom hem zou maken wel ja! Maak me eigenlijk nu alleen maar zorgen.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er kan denk ik niet veel mis aan gaan? Deel 1 was tof door die horde's zombie's voor de rest was het ook niet echt briljant ofzo
Niet iedereen beseft hoe geniaal deze inmiddels cultgame is,... en ja,.. ze kunnen het spel zeer zeker verneuken!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er kan denk ik niet veel mis aan gaan? Deel 1 was tof door die horde's zombie's voor de rest was het ook niet echt briljant ofzo
zolang er co-op in zit vind ik het wel goedquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet iedereen beseft hoe geniaal deze inmiddels cultgame is,... en ja,.. ze kunnen het spel zeer zeker verneuken!
Het blijft persoonlijk,... de een vond hem geweldig,.... de ander niks. Ik vond het echt spannend en een geniaal save systeem. Ouderwetse pittige gameplay,.... overleven,.... zo genoten,.. echt uren op de teller staan hoor met dit spel. Heb de tinbox versie,... en die doe ik echt niet wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang er co-op in zit vind ik het wel goed
Maar het verhaal was niet heel tof en er was niet echt veel vrijheid en je had dat systeem met de tijd enzo dat als je iets te laat was de hele story lijn ophield.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Zolang ze maar van het save-systeem afblijven! Zal je zien dat dit weer veranderd gaat worden omdat veel mensen hier onterecht over zeuren. Het is namelijk een geniaal save-systeem, maar niet iedereen ziet dit
quote:A source close to Canadian developer Blue Castle Games has told Eurogamer that the studio is making a sequel to Dead Rising.
Rumours that the Vancouver-based outfit was working on the zombie project first emerged last year, but neither the developer nor publisher Capcom has confirmed anything on the record. But while Eurogamer was on a secret mission in Vancouver last week, we were told by a source familiar with the project that Capcom has indeed farmed out development to the Western team.
The source said: "Everyone's really excited; the team has obviously seen the rumours and it's been hard to keep quiet, but they can't wait to show off the game."
Unfortunately, they wouldn't give us any details on the title or when we're likely to see it. Boo.
Blue Castle has so far released two baseball titles with 2K Games, including The Bigs, and announced MLB Front Office Manager earlier this month.
The company describes itself on its website as "a full-service, multi-project and multi-platform 3rd party developer located in Vancouver, Canada", where: "We are well underway on three new projects - an unannounced Action title and two Sports titles one of which was just announced."
Our source confirmed that the action title is a sequel to the deliciously enjoyable zombie romp, which released on 360 in 2006. The studio is currently hiring for its action project, with one job listing stating: "It's getting around - there is something amazing being built here at Blue Castle behind locked doors."
A spokesperson for Capcom Europe refused to comment on the matter.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285199
WTF een Dead Rising 2quote:
quote:Activision komt met enorme line-up in 2009
Activision timmert hard aan de weg met grote succesvolle franchises als Guitar Hero en Call of Duty. Dacht je echter dat ze dit jaar een sterke line-up hadden, dan zou je volgend jaar wel eens voor een verrassing kunnen komen te staan. De line-up voor 2009 is volgens geruchten namelijk 'frigging huge'.
Tijdens een recente bijeenkomst van Activision Blizzard zijn de nodige nieuwe titels uit de doeken gedaan, die voor ons helaas nog even geheim blijven. Maar het aantal releases zou volgend jaar met 40% toenemen ten opzichte van 2008, waarin we ons toch al niet achtergesteld hoefden te voelen.
Weinig verrassend is dat er in ieder geval een nieuwe Call of Duty game verschijnt. Ook zullen er meerdere nieuwe games in de Guitar Hero franchise gelanceerd worden.
Daarnaast heeft het bedrijf plannen voor games gebaseerd op films, waaronder Monsters vs Aliens, Ice Age, Transformers en Wolverine. Daarnaast kunnen we een Marvel: Ultimate Alliance 2 verwachten, een nieuwe Tony Hawk-game, Wolfenstein, en een nieuwe James Bond game die niet gerelateerd aan een film is.
Tot slot kunnen we ook ons borst natmaken voor een aantal nieuwe brands, waaronder Singularity, Prototype, een racegame van Bizarre Creations, een onbekende Sierra titel en nog enkele games die tot op heden nog niet zijn aangekondigd. Dat wordt dus weer smullen volgend jaar!
57euro bij de mediamarkt als het goed is, is de nationale prijs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er dan niemand die weet hoeveel GoW2 kost bij de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium of Saturn Zuidplein?
Oh daar ook al dus, ik zou het gewoon proberen johquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij MM Rotterdam Centrum is hij in ieder geval ¤ 49,- maar dat is zo rot te bereiken met de auto.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het blijft persoonlijk,... de een vond hem geweldig,.... de ander niks. Ik vond het echt spannend en een geniaal save systeem. Ouderwetse pittige gameplay,.... overleven,.... zo genoten,.. echt uren op de teller staan hoor met dit spel. Heb de tinbox versie,... en die doe ik echt niet weg
Maak je je zorgen dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met omgebouwde consoles als ze die nieuwe Dash gaan installeren.
Zijn er al gevallen bekend van geblokte xboxen ofzo?
PoP is regio vrij , ubisoft games zijn altijd regio vrij .quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:50 schreef christvs het volgende:
Ik ben nu aan het kijken bij videogamesplus.ca.
Ik zit er over te denken om prince of persia en banjo-kazooie daar te bestellen.
Vraag 1.
Kan iemand iets zeggen of ze regio vrij zullen zijn? Alle MS games dit jaar zijn tot nu toe regio vrij, en alle ubi games ook. Zullen deze dat ook zijn?
Vraag 2.
Als ik ze in een keer bestel sturen ze hem dan pas als PoP uitkomt? Zo niet, hoe hoog zijn de pakkansen bij vgp?
Alvast bedankt.
Misschien moet je naar het bed(hangmatquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik kan niet meer wachten op Mirror's Edge, ik wil hem NU verdomme!![]()
Vorige week Fable 2 en Far Cry 2 binnen gekregen, 2 mooie spellen, vermaak mezelf nu vooral met Far Cry 2. Zit alleen met een missie probleempje, ik moet een aantal documenten voor een map (die in een windmill shop woont) naar een andere man brengen. Als ik er ben (op de radar wordt het met een geel punt aangegeven) staat de man inderdaad in de winkel, hij vraagt om de documenten, maar ik kan ze niet geven. Als ik ervoor sta, komt er geen Y te staan, iemand dit probleem ook gehad?
GH is altijd over 7 dagen, tenzij je schip vergaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef YOgamerYO het volgende:
Gears 2 verzonden nu maar hopen dat er binnen 7 dagen is![]()
[..]
Misschien moet je naar het bed(hangmat) gaan en dan naar rechts kijken
(tenzij je een andere missie bedoelt
![]()
Maar is Fable 2 nou echt leuk? want ik vraag me af of het ook leuk is in offline coöp want dat is hoofdreden voor deze mogelijke aankoop
Ok dan!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
PoP is regio vrij , ubisoft games zijn altijd regio vrij .
banjo is van MS studios toch ? (uitgever ) die zijn namelijk ook altijd regio vrij .
ze zetten een andere waarde op de envelop bij vgp dus voor de douane hoef je geen zorgen te maken.
als je standaard verzending doet komt die binnen 5 dagen aan
Gears of War 2, Horde mode.. dat is pas survivenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:Left 4 Dead
![]()
Zo wat is de co-op mode geweldig zegHet gevoel van surviven is hierin echt zo sterk aanwezig, alsof je in 28 days later bent beland. De spanning zit er goed in en zelfs op deze 2 maps voelt het al telkens nieuw en anders aan door andere locaties van de weapon drops en de mate waarin de Infected wel of niet op komen dagen. Dit maakt de ervaring zo uniek.
In tijden niet zo'n goede co-op mode gespeeld in het genre.
Vind je? Ik vind het enorm standaard Square-Enixquote:Op zaterdag 8 november 2008 07:51 schreef MasGhibli het volgende:
Star ocean ziet er verdomd lekker uit
... en VGPquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
GH is altijd over 7 dagen, tenzij je schip vergaat
[TK/TR] Army of 2, Bioshock, Conan, Dark Sector, FIFA, Legoquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef koen_pijl het volgende:
Paar dagen terug Fable 2 gekocht, wil nog Far Cry 2 en Fallout 3 halen als ze wat goedkoper zijn.
Binnekort Bioshock halen
als je Gears of War al vet vind, dan moet je ZEKER deel 2 kopen, die game is echt te focking vet:Dquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:26 schreef Spaulding het volgende:
Zo Gears of War is echt vet. Had het niet verwacht aangezien ik een hekel aan TPS heb, maar hier werkt het echt goed. Bioshock viel toch erg tegen en deze erg mee, had het juist andersom verwacht. Zeker deel 2 kopen.
Is ie nog beter dan? Ik dacht meer van hetzelfde, wat ook uitstekend is hoor. Ik heb niks gezien of gelezen dus weet niet welke vernieuwingen er zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef Kamiraqua het volgende:
[..]
als je Gears of War al vet vind, dan moet je ZEKER deel 2 kopen, die game is echt te focking vet:D
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Plof was het net 5 min geleden,
Daar kwam NBA 2k9 van Ebay, goedkoper dan Gamehubs
Savegames overzetten is onmogelijk. Uberhaubt niet handig dat je twee profielen hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef JedaiNait het volgende:
Kan ik mijn save games op de een of andere manier overzetten van het profiel A naar profiel B. Ik heb nu een offline account en een online account, wat op zich natuurlijk niet heel handig is. Maar ik heb ook geen zin om bij alle games helemaal opnieuw te moeten beginnen als ik mijn offline account weg mik...
Tevens: is het mogelijk om op een goedkopere manier points te kopen dan via de marktplaats?
Nee dat klopt... Maar ik heb mijn xbox pas later verbonden met internet en toen bleek mijn lokale naam al te bestaan. Denk dat ie daarom een 2e heeft aangemaakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Savegames overzetten is onmogelijk. Uberhaubt niet handig dat je twee profielen hebt.
gisteren kwamen er 2 games binnen zonder boete van gamehubs.. Zo wat is je punt?quote:
Dat het nog steeds iemand is met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
gisteren kwamen er 2 games binnen zonder boete van gamehubs.. Zo wat is je punt?
Stamt al uit begin 2006, toen jij nog niet op fok zat, en jorien het enige minpunt was aan het 360 topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Nog steeds die haat tegen Jorien omdat geen van jullie hem toen met Fifa kon verslaan?
Er zijn dus tegenwoordig meer minpunten als ik je goed begrijp?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Stamt al uit begin 2006, toen jij nog niet op fok zat, en jorien het enige minpunt was aan het 360 topic.
heb hem nooit gemogen en ik speel geen eens fifaquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn dus tegenwoordig meer minpunten als ik je goed begrijp?
hell yeahquote:Op zondag 9 november 2008 01:47 schreef Gamedemon het volgende:
Gears 2
Wat een Fantastische game
Hij overtreft zijn voorganger op alle fronten!
ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vet zeg![]()
Wie halen er vrijdag nog COD 5 ?
Ik wel
kappen nu eens met Gears 2 hypen, dadelijk moet ik hem ook kopenquote:Op zondag 9 november 2008 01:47 schreef Gamedemon het volgende:
Gears 2
Wat een Fantastische game
Hij overtreft zijn voorganger op alle fronten!
Fixed, en de mijne is onderwegquote:Op zondag 9 november 2008 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
kappen nu eens met Gears 2 hypen, dadelijk moet ik hadhem allang moetenook kopen
Het is een Rollercoaster ride man!quote:Op zondag 9 november 2008 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
kappen nu eens met Gears 2 hypen, dadelijk moet ik hem ook kopen
quote:Op zondag 9 november 2008 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is een Rollercoaster ride man!
Van begin tot einde boeiend!
Nergens gaat het vervelen..
Denk je net dat je een super over the top stukje hebt gehad, komt er nog iets veel vetters achteraan!
Pff, hij is verstuurd vanuit Gamehubs, kan 7-24 werk dagen duren, sta bijna op het punt om hem morgen op te pikken en de gamehubs versie te verkopenquote:Op zondag 9 november 2008 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is een Rollercoaster ride man!
Van begin tot einde boeiend!
Nergens gaat het vervelen..
Denk je net dat je een super over the top stukje hebt gehad, komt er nog iets veel vetters achteraan!
ik bied 30 euroquote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff, hij is verstuurd vanuit Gamehubs, kan 7-24 werk dagen duren, sta bijna op het punt om hem morgen op te pikken en de gamehubs versie te verkopen
Jemig jongens, vanwaar die haast. Doe gewoon relaxed en wacht af. Ik krijg Fable 2 pas met de kerstquote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff, hij is verstuurd vanuit Gamehubs, kan 7-24 werk dagen duren, sta bijna op het punt om hem morgen op te pikken en de gamehubs versie te verkopen
Ja maar dat is Wessiej die moet alles gewoon hebben en snel graag!quote:Op zondag 9 november 2008 12:53 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Jemig jongens, vanwaar die haast. Doe gewoon relaxed en wacht af. Ik krijg Fable 2 pas met de kerstMaakt het allemaal uit, zat andere dingen te doen.
Ga jij Fable II nog halen dan?quote:Op zondag 9 november 2008 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is Wessiej die moet alles gewoon hebben en snel graag!
Ik wil die gaan spelen tijdens de kerstvakantie!quote:
Dit miste ik, ik was helemaal vergeten om de Gamekings op mijn bladwijzerwerkbalk van Firefox te doen!quote:
Dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil die gaan spelen tijdens de kerstvakantie!
Huh? Je hebt je vga input, dat is in elk geval voor je beeld, ik zie op je foto geen enkele ingang voor geluid.quote:Op zondag 9 november 2008 16:15 schreef emokid het volgende:
Gegroet fokkers,
Na bij mijn broer de 360 op HD gezien te hebben wil ik eignelijk niets anders meer, en sinds ik in het bezit ben van een mooie 24" Dell Ultrasharp monitor dacht ik, hey ik kan ook wel HD gamen met een VGA kabel. Eenmaal gekocht, blijkt dat mijn stereo geen input heeft voor de rode en witte kabel.
Enkel een input, met een kop met twee "schroeven" eraan. Dus zo een die ook in je monitor gaat, alleen dan heb ik in mijn stereo ook zoiets. Bestaat er een kopje, waar ik de rode en witte geluidsnoeren in kan pluggen, en dus geluid kan krijgen?
Zo ziet dat kopje in mijn subwoofer eruit:
[ afbeelding ]
En dit zijn mijn fantastische speakers:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&cs=nldhs1&sku=520-10563#Overview
quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht ff opnieuw gelezen...
Geen flauw idee wat je bedoelt
quote:Op zondag 9 november 2008 16:15 schreef emokid het volgende:
Gegroet fokkers,
Na bij mijn broer de 360 op HD gezien te hebben wil ik eignelijk niets anders meer, en sinds ik in het bezit ben van een mooie 24" Dell Ultrasharp monitor dacht ik, hey ik kan ook wel HD gamen met een VGA kabel. Eenmaal gekocht, blijkt dat mijn stereo geen input heeft voor de rode en witte kabel.
Enkel een input, met een kop met twee "schroeven" eraan. Dus zo een die ook in je monitor gaat, alleen dan heb ik in mijn stereo ook zoiets. Bestaat er een kopje, waar ik de rode en witte geluidsnoeren in kan pluggen, en dus geluid kan krijgen?
Zo ziet dat kopje in mijn subwoofer eruit:
[ afbeelding ]
En dit zijn mijn fantastische speakers:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&cs=nldhs1&sku=520-10563#Overview
Dan kan je er dus geen input op aansluitenquote:Mijn speakers accepteren alleen een output
Ik kan het niet zo snel vinden. Ik vind alleen maar VGA - Component kabels. Probeer je vraag eens bij allekabels.nl te stellen of check hier eens:quote:Op zondag 9 november 2008 17:52 schreef emokid het volgende:
Komt er op neer, dat de rode en witte jacks, geen plek hebben om in te gaan. Mijn speakers accepteren alleen een output, wat op zoiets als op de foto lijkt, foto is dus overduidelijk niet van mij, maar de output ziet er zo uit.
Dus mijn speaker pakt alleen een snoer met zo een ding eraan met twee schroefjes(jullie weten wat ik bedoel), en geen aparte rode/witte kabels.
Ze gaan er dus niet in! Dus ik vraag hier even, bestaat er een kopje, zo eentje met twee schroeven (omdat die alleen in mijn speakers kunnen) om daarin de rode en witte kabels in te doen? En zo dus toch geluid hebben?
Dat spel is ongeveer geniaal.quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef DJ_ het volgende:
ik heb kameo voor 9 euro gekocht![]()
hen alleen geen idee of ik het leuk ga vinden .
ik kreeg maar 5 min de tijd in de demo dus das best kut om door te krijgen of je het leuk vindquote:
is het trouwens niet gewoon een aansluiting van je versterker naar je speakers? (dat het een set is met eigen kabels naar de speakers)quote:Op zondag 9 november 2008 17:52 schreef emokid het volgende:
Komt er op neer, dat de rode en witte jacks, geen plek hebben om in te gaan. Mijn speakers accepteren alleen een output, wat op zoiets als op de foto lijkt, foto is dus overduidelijk niet van mij, maar de output ziet er zo uit.
Dus mijn speaker pakt alleen een snoer met zo een ding eraan met twee schroefjes(jullie weten wat ik bedoel), en geen aparte rode/witte kabels.
Ze gaan er dus niet in! Dus ik vraag hier even, bestaat er een kopje, zo eentje met twee schroeven (omdat die alleen in mijn speakers kunnen) om daarin de rode en witte kabels in te doen? En zo dus toch geluid hebben?
Yeah zoiets zit in principe ook bij je 360quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef FJD het volgende:
Bij m'n Logitech 5.1 setje zat een klein blokje waar je aan de ene kant de drie kabeltjes doet die ook in je geluidskaart gaan en aan de andere kant de twee tulpjes van de Xbox kabel. Misschien is dat wat je zoekt en kun je dat los kopen?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze kabel heb je nodig.
Verwacht trouwens niet dat je dezelfde graphics als je vriend krijgt, VGA is een stuk minder dan component of HDMI..
Gister Component op een tv en VGA op een monitor zien draaien.. wereld van verschil
Wat! Ik probeerde te helpenquote:
quote:Mattrick: 'Ik vond Avatars uit.'
Op 19 november lanceert Microsoft de New Xbox Experience waarmee Microsoft Avatars toevoegt aan het systeem. Nintendo fans zien in de Avatars echter een kopie van de Mii's.
Don Mattrick blijft echter beweren dat hij het concept van Avatars heeft uitgevonden met 4D Boxing. Tegen Official Xbox Magazine herhaalde hij zijn uitspraak met meer uitleg: Het is een mens, het is 3D, het heeft een gezicht! Het was echt de eerste keer dat een game een mensvorm in 3D had! (Red.- En toch noemt de titel 4D Boxing.)
quote:
net zo waar als dat ik vuur heb uitgevondenquote:
Zegt de persoon die nog steeds met een Wii avatar uit 2006 looptquote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef ach het volgende:
lol jaloerse Nintendo fans omdat hun alleen bolletjes met kleren hebben
Dit jaar werd het namelijk gevierd dat ze 4 jaar bestondenquote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nog steeds met een Wii avatar uit 2006 2007 loopt
Die roze is voor een microfoonquote:Op maandag 10 november 2008 01:09 schreef emokid het volgende:
Jongens, dat is de oplossing inderdaad. Maar check, als ik de groene kabel van mijn speakers uit mijn pc haal, en daar die van de VGA kabel in doe. Dan hebben mijn speakers geen geluid toch?
Ik heb wel zo een roze gat er nog bij zitten, kan ik die andere daar in doen oid? Wat een onwetendheid van mij.
Goed dat je dat ziet, ik dacht dat ik de enige was. Dat mensen echt bereid zijn om 60 neer te leggen voor een game wat nog geen 8 uur zal gespeeld worden (met eventuele "time trials").quote:Op maandag 10 november 2008 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer geeft Mirror's Edge een 8![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285845&page=2
Ik wacht lekker totdat het spel in de budgetbakken ligt. 60 euro voor een 5 uur durende game gaat me te ver.
Nee. Duurt meestal wel een week of meer voordat ie terug is.quote:Op maandag 10 november 2008 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Als mijn X360 vandaag word opgehaald kan ik hem dan vrijdag al terug verwachten?
Eigenlijk heb je dus een 2x Tulp Female naar 1x Minijack Female nodig? Had ik ook nodig voor mn xbox naar pc speakers (beeld via vga), dus die heb ik zelf maar gemaaktquote:Op maandag 10 november 2008 01:09 schreef emokid het volgende:
Jongens, dat is de oplossing inderdaad. Maar check, als ik de groene kabel van mijn speakers uit mijn pc haal, en daar die van de VGA kabel in doe. Dan hebben mijn speakers geen geluid toch?
Ik heb wel zo een roze gat er nog bij zitten, kan ik die andere daar in doen oid? Wat een onwetendheid van mij.
Nou die boss battle op dat vlot, sjonge jonge wat een puinhoop in co-op zeg....quote:
Bij mij zit er een speaker input op me boxenquote:
Hoorde het al, harde game. Heerlijkquote:Op maandag 10 november 2008 10:52 schreef Rossdale het volgende:
World of War is een complete rip-off van modern warfare, maar damn wat is het een toffe rip-offHeerlijk bruut allemaal!
Eerste was ik zeker niet, maar zowel Frankii als ik stonden bijna elk potje wel in de top 4 of 5 geloof ik van de max 32quote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Hoorde het al, harde game. HeerlijkVanmiddag ook maar even proberen.
En heb je van de rest gewonnen zaterdag?
Kut manquote:Op maandag 10 november 2008 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Duurt meestal wel een week of meer voordat ie terug is.
Wat hadden jullie daar dan? Dat was juist 1 van de punten waar wij geen glitches tegenkwamenquote:Op maandag 10 november 2008 10:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou die boss battle op dat vlot, sjonge jonge wat een puinhoop in co-op zeg....
Echt niet? Vaak zat een van ons vast, zag de een de ander op de golven zweven, maar dan boven het vlot etc...quote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef ach het volgende:
[..]
Wat hadden jullie daar dan? Dat was juist 1 van de punten waar wij geen glitches tegenkwamen
Dan heb je 'm deze week wel weer in huis.quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef ROFLOL het volgende:
Duurt wel wat langer. Die van mij was Woensdag ochtend in Duitsland en sinds dien nog niks gehoord, via https://service.xbox.com/default.aspx staat er bij mij: Apparaat ontvangen door het servicecentrum - We hebben je console ontvangen.
Lekker Asociaalquote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik denk dat ik bij de MM gewoon een arcade aanschaf en die binnen 2 weken weer terug breng en dan hou ik er mischien 30 euro aan over
quote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg voor m'n verjaardag een nieuwe Xbox 360 Pro. Heb nu een Premium maar krijg dus een nieuwe met 60gb & HDMIDan kan de Premium in de kast als reserve.
Mja heb een huis gekocht en als die klaar is dan zet ik er ook één in m'n woonkamer en één in m'n slaapkamer!quote:Op maandag 10 november 2008 13:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan alleen oude xbox in me slaapkamer neergezet met HDDVD speler.
quote:Op maandag 10 november 2008 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja heb een huis gekocht en als die klaar is dan zet ik er ook één in m'n woonkamer en één in m'n slaapkamer!![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik denk dat ik bij de MM gewoon een arcade aanschaf en die binnen 2 weken weer terug breng en dan hou ik er mischien 30 euro aan over
Jaquote:Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef roburt het volgende:
ik wil een xbox kopen en aansluiten op mijn 22inch computer scherm.
alleen kan ik mijn logitech Z2300 (2.1) ook aansluiten op de xbox? (scherm heeft geen aansluitingen.)
quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het zelf nog niet gespeeld!
Hier moest ik ZO om lachen!
Briljant. Daar ging m'n koffiequote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
Er zit zelfs een kabeltje bij je Z2300 die je daarvoor kunt gebruikenquote:Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef roburt het volgende:
ik wil een xbox kopen en aansluiten op mijn 22inch computer scherm.
alleen kan ik mijn logitech Z2300 (2.1) ook aansluiten op de xbox? (scherm heeft geen aansluitingen.)
Mah ik vind het meer een debiel van wie zijn stemrecht afgenomen zou moeten worden. Hoe oud zou die man zijn? Valt mij mee dat die nog niet heeft opgeroepen dat Playstation 3 bezitters 360 bezitters moeten aftuigen als ze er één tegen komen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Kriegel het volgende:
Fanboy of niet, die gast is hilarisch!![]()
Die lach!![]()
Hij is een baasquote:Op maandag 10 november 2008 17:53 schreef DooD het volgende:
[..]
Mah ik vind het meer een debiel van wie zijn stemrecht afgenomen zou moeten worden. Hoe oud zou die man zijn? Valt mij mee dat die nog niet heeft opgeroepen dat Playstation 3 bezitters 360 bezitters moeten aftuigen als ze er één tegen komen.
Gears2 limited kopen en wanneer je xbx ermee kapt is lekker sociaalquote:
OXM is dan ook lachwekkend in haar beoordelingen. Geeft Legendary een 7.5, ik bedoel maarquote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef Wessiej het volgende:
Official Xbox Magazine geeft Mirrors Edge een 9.5
Zo is het.quote:Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Kriegel het volgende:
Het is ook een onvolwassen idioot. Maar fok het, hij is kk grappig!
quote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zag iemand Left 4 Dead demo spelen
quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef Wessiej het volgende:
En wat kan de mediamarkt eraan doen dat je xbox stuk is?quote:Op maandag 10 november 2008 18:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gears2 limited kopen en wanneer je xbx ermee kapt is lekker sociaal
Je moet altijd proberen om een win win situatie van te maken
quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef Wessiej het volgende:
O laat dan maar zitten dat cijferquote:Op maandag 10 november 2008 18:33 schreef Devz het volgende:
[..]
OXM is dan ook lachwekkend in haar beoordelingen. Geeft Legendary een 7.5, ik bedoel maar
quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
basherquote:
Echter, waar ik als wijsgeer tot de conclusie ben gekomen:quote:Op maandag 10 november 2008 18:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gears2 limited kopen en wanneer je xbx ermee kapt is lekker sociaal
Je moet altijd proberen om een win win situatie van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echter, waar ik als wijsgeer tot de conclusie ben gekomen:
Gij bent moslim = synoniem voor:Ik heb niet op je spoiler geklikt maar jou reply gewoon gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er al meer dan 40uur inzitten en hij is nog nooit vastgelopen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:56 schreef Niek. het volgende:
Meer mensen die toch nog best wel veel vastlopers hebben met Fallout 3? Of zou mn 360 langzaam aan het sterven zijn?
Stel je xbox via t dashboard op engels in, EN bij locatie dat je in engeland woont, zo werkt het bij viva pinata ook.quote:Op maandag 10 november 2008 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Nu had ik weer zo'n berichtje van die Mexicaan ofzo ene Pazuzu ofzo wie is dat toch?
En hoe zet je SR 2 op engels dat nederlands slaat nergens op als je iemand neerslaat krijg je een ''aframmelen'' bonus
Heb ik idd net gedaan maar toen had ik geen zin meer om te spelen dus we zien morgen of dat werktquote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Stel je xbox via t dashboard op engels in, EN bij locatie dat je in engeland woont, zo werkt het bij viva pinata ook.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Nu had ik weer zo'n berichtje van die Mexicaan ofzo ene Pazuzu ofzo wie is dat toch?
En hoe zet je SR 2 op engels dat nederlands slaat nergens op als je iemand neerslaat krijg je een ''aframmelen'' bonus
Hahah ja dat herinner ik me ook, wat was dat ookalweerquote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Had Burnout 3 ook niet van de onzinnige vertalingen?
Ongeveer 30uur spelen meer dan 10 vastlopers waarbij mn 360 niets meer deed, meerdere malen dat het scherm 5sec. stil staat. Daarnaast paar keer in een keer een wit scherm gehad waarna mn 360niet meer reageerde.quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb er al meer dan 40uur inzitten en hij is nog nooit vastgelopen.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb niet op je spoiler geklikt maar jou reply gewoon gequote
is alleen niet goedkoop: http://www.gamecard.nu/quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar je Live Gold kan kopen online met Ideal?
Warum gebruikt ge geen paypal?quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar je Live Gold kan kopen online met Ideal?
Ricko heeft gelijk in deze! Je kunt beter paypal gebruikenquote:
Heb ik ook maarquote:
Bij deze heb ik er een stuk of 23 gekocht en ging perfectquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik ook maar![]()
Heb wel gehoord dat je met paypal goedkoper kan kopen a 35/40 euro voor een jaar maar weet niet waar en dan kreeg je de code toegemailt ofzo?
quote:Op maandag 10 november 2008 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij deze heb ik er een stuk of 23 gekocht en ging perfect![]()
Er is er nog 1 die goedkoper is maar daar mag je er maar maximaal 6 en dan bellen ze op over het hoe en wat en dan moet je wachten op soort brief met code shizze en dan kun je er weer meer!!
Hij is zo goed, dat je mn blue dragon nooit nodig zal hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef DJ_ het volgende:
ik ga zomaar fallout3 een kans geven, tis een wonder .
tja ik had er nog niet zo veel vertrouwen in dus heb hem op de pcquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hij is zo goed, dat je mn blue dragon nooit nodig zal hebbenik ben hem vandaag trouwens vergeten mee te nemen, dus ik verstuur hem morgenavond waarschijnlijk pas
Fallout 3 is 1 van mijn favoriete games ooithij blijft maar beter worden!
Ik dacht dat als je lvl 65 haalt in de MP dat je dan de zombiemod kon spelen. Ze komen verder niet in het spel voor ofzo hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Zitten er nu zombies in de nieuwe CoD?
Zag gisteren een trailer ervan.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:42 schreef emokid het volgende:
WTF!@!ef!@tdy Gears of War 2 zojusit op Hardcore uitgespeeld. Was dit het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsnog een van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld, maar echt. Veel te simpel.
Bij die ene site vrijwel meteen en bij die andere iets duurdere duurt het soms een uur of wat omdat hij die maar 3 keer per dag verstuurd ofzo iets geloof ik!quote:Op maandag 10 november 2008 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en hoe snel kreeg je die code toegestuurd? En ik heb er maar 1 nodig
![]()
Ik heb hem gisteravond eindelijk gehaald, ben er ook lang mee bezig geweest. Wat bij mij werkte is afwisselend de torque bow en de snipegun gebruiken (torque bow haalt die vogels weg en dan proberen headshots te maken met de snipegun. Op een gegeven moment staat hij bijna voor je neus, dan gooi je snel een paar granaten en is hij dood. Als dat dan nog niet is gelukt, moet je als een gek naar de overkant rennen en daar weer achter dat muurtje gaan zitten, maar dat lukt vaker niet als wel.quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb echt veel moeite met RAAM, iemand tips? Ik kan een paar keer op z'n kop knallen met de sniper maar als hij bij me in de buurt komt ga ik er snel aan.
Noem jezelf liever Grote Boze Wolf dan gaat het beter wed ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:08 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond eindelijk gehaald, ben er ook lang mee bezig geweest. Wat bij mij werkte is afwisselend de torque bow en de snipegun gebruiken (torque bow haalt die vogels weg en dan proberen headshots te maken met de snipegun. Op een gegeven moment staat hij bijna voor je neus, dan gooi je snel een paar granaten en is hij dood. Als dat dan nog niet is gelukt, moet je als een gek naar de overkant rennen en daar weer achter dat muurtje gaan zitten, maar dat lukt vaker niet als wel.
Ik was bijna in staat om die controller door het raam te gooien, maar wat een opluchting als het gelukt is. Was trouwens nog maar op casualNu ben ik op hardcore begonnen, maar dat is toch wel meteen een stuk pittiger!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Saints Row 2 is echt een heerlijk spel, zoveel leuker om te spelen dan GTA 4, echt elke missie is leuk om te doen, misschien ga ik sinds tijden zowaar weer een game uitspelen. (of iig de storyline dan)
Die cutscenes zijn soms hilarisch ja, sta je daar in je hotdog-pak een drugsdeal te doen ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind hem ook echt tof, de cutscenes zijn gewoon cool door mn vage britse accent, de activities zijn ook gewoon geweldig
Waarom dan? GTA IV speelt veel lekkerder dan SR 1 & 2 vind ik. Enige wat misschien wat beter is in SR is de humor. Al zit die in GTA ook in overvloed alleen stukken subtieler dan in SR. Naar mijn mening mag SR nog geen eens in de schaduw staan van GTA IVquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Saints Row 2 is echt een heerlijk spel, zoveel leuker om te spelen dan GTA 4, echt elke missie is leuk om te doen, misschien ga ik sinds tijden zowaar weer een game uitspelen. (of iig de storyline dan)
De missies zijn lekker duidelijk en simpel in opzet, er zitten checkpoints in (dus niet weer helemaal opnieuw beginnen als het eens mislukt), het schieten is leuker om te doen dan in GTA (zonder lockon vind ik echt toffer spelen), en dan heb ik het nog niet eens gehad over alle activities (trailblazing bv. is hilarisch).quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom dan? GTA IV speelt veel lekkerder dan SR 1 & 2 vind ik. Enige wat misschien wat beter is in SR is de humor. Al zit die in GTA ook in overvloed alleen stukken subtieler dan in SR. Naar mijn mening mag SR nog geen eens in de schaduw staan van GTA IV
Te kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
WTF? Tubgirl faceplate![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij niet maar dat kan er ook mee te maken hebben dat de witte onderdelen niet helemaal goed meer sluitenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef Mirel het volgende:
Ha, als je hard genoeg met je controller tegen een hard oppervlak slaat, dan komt het grijze stuk plastic wat eronder zit, los te zitten, maar je kan hem zo weer vast klikken.![]()
![]()
![]()
Haha ja, die stem is geniaal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind hem ook echt tof, de cutscenes zijn gewoon cool door mn vage britse accent, de activities zijn ook gewoon geweldig
http://www.microsoftpointsxbox.com/ --> via paypal = 43,95 $ = 34,07 euroquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik ook maar![]()
Heb wel gehoord dat je met paypal goedkoper kan kopen a 35/40 euro voor een jaar maar weet niet waar en dan kreeg je de code toegemailt ofzo?
Een dag, hij hoort binnen een paar seconden al te komen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
http://www.microsoftpointsxbox.com/ --> via paypal = 43,95 $ = 34,07 euro
Ik had hem een dag later toen ik hem heb besteld binnen gekregen in mijn mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |