HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef LightLuke het volgende:
Configuratie scherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen > vinkje weg halen > oke en klaar is kees
Opgelost slotje!
Baas-o-meter.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan dus niet met Vista omgaan. Die shizzle kan gewoon uitgezet worden, maar blijkbaar ben je niet baas genoeg en heeft de ingebouwde baas-o-meter je rechten weggenomen.
[ ]Baasquote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!
IK WIL GEWOON ZEIKEN!!!
Zeik niet zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!
IK WIL GEWOON ZEIKEN!!!
Dit heeft niks met mij te maken, slechts met de gebruikersonvriendelijkheid van dat hoerensysteem!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan dus niet met Vista omgaan. Die shizzle kan gewoon uitgezet worden, maar blijkbaar ben je niet baas genoeg en heeft de ingebouwde baas-o-meter je rechten weggenomen.
TS kan er dus duidelijk niet mee omgaanquote:Op donderdag 6 november 2008 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mij te maken, slechts met de gebruikersonvriendelijkheid van dat hoerensysteem!
Bedankt voor je hulp!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:51 schreef LightLuke het volgende:
[..]
TS kan er dus duidelijk niet mee omgaan
Alle vernieuwing is bij voorbaat goed?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, want alle vernieuwing is bij voorbaat slecht.
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het geval van Microsoft wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb die Shizzle al 1000 keer uitgezet, en nog zijn er mappen waar ik godverdomme geen rechten voor heb!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik verdenk jou ervan niet genoeg geld te hebben voor een fatsoenlijke computer die Vista wel perfect draait.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Vista is gewoon kut
Vista is baas.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben best tevreden met Vista eigenlijk
Jij maakt duidelijk geen gebruik van Vista....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Vista is gewoon kut
Geef eens een voorbeeld? Dan kan ik checken of die Shizzle bij mij wel arbeitet.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb die Shizzle al 1000 keer uitgezet, en nog zijn er mappen waar ik godverdomme geen rechten voor heb!
C:\Users\Hephaistos\Afbeeldingenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Dan kan ik checken of die Shizzle bij mij wel arbeitet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |