HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef LightLuke het volgende:
Configuratie scherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen > vinkje weg halen > oke en klaar is kees
Opgelost slotje!
Baas-o-meter.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan dus niet met Vista omgaan. Die shizzle kan gewoon uitgezet worden, maar blijkbaar ben je niet baas genoeg en heeft de ingebouwde baas-o-meter je rechten weggenomen.
[ ]Baasquote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!
IK WIL GEWOON ZEIKEN!!!
Zeik niet zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HET GAAT ME NATUURLIJK NIET OM DE OPLOSSING!!!!
IK WIL GEWOON ZEIKEN!!!
Dit heeft niks met mij te maken, slechts met de gebruikersonvriendelijkheid van dat hoerensysteem!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan dus niet met Vista omgaan. Die shizzle kan gewoon uitgezet worden, maar blijkbaar ben je niet baas genoeg en heeft de ingebouwde baas-o-meter je rechten weggenomen.
TS kan er dus duidelijk niet mee omgaanquote:Op donderdag 6 november 2008 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mij te maken, slechts met de gebruikersonvriendelijkheid van dat hoerensysteem!
Bedankt voor je hulp!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:51 schreef LightLuke het volgende:
[..]
TS kan er dus duidelijk niet mee omgaan
Alle vernieuwing is bij voorbaat goed?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, want alle vernieuwing is bij voorbaat slecht.
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het geval van Microsoft wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb die Shizzle al 1000 keer uitgezet, en nog zijn er mappen waar ik godverdomme geen rechten voor heb!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik verdenk jou ervan niet genoeg geld te hebben voor een fatsoenlijke computer die Vista wel perfect draait.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Vista is gewoon kut
Vista is baas.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben best tevreden met Vista eigenlijk
Jij maakt duidelijk geen gebruik van Vista....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Vista is gewoon kut
Geef eens een voorbeeld? Dan kan ik checken of die Shizzle bij mij wel arbeitet.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb die Shizzle al 1000 keer uitgezet, en nog zijn er mappen waar ik godverdomme geen rechten voor heb!
C:\Users\Hephaistos\Afbeeldingenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Dan kan ik checken of die Shizzle bij mij wel arbeitet.
Nee, al de programma's die ik voor mijn studie nodig heb werken nog niet optimaal met Vista.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan niet genoeg geld te hebben voor een fatsoenlijke computer die Vista wel perfect draait.
Vistahuilies
[..]
Vista is baas.
Als je via mijn universiteit een laptop koopt voor je studie met daarop al je programma's krijg je er nog steeds XP bij. Dat zal wel niet zonder reden zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef rinzzz het volgende:
Al die programmas........ Vraag me af welke, ik kan alles draaien. Daarnaast werkt het niet met het netwerk. Ligt dat aan Vista of het feit dat je school even conservatief is als jij bent? En dat het niet veel toevoegt..... Nogmaals, jij maakt duidelijk geen gebruik van Vista.
Omdat jouw laptop zonder Photoshop CS4 geleverd werd, wil dat nog niet zeggen dat het een slecht programma is...quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je via mijn universiteit een laptop koopt voor je studie met daarop al je programma's krijg je er nog steeds XP bij. Dat zal wel niet zonder reden zijn.
Duh, natuurlijk kun je die niet verwijderen. Het is een systeemmapquote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
C:\Users\Hephaistos\Afbeeldingen![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je iets gesloopt. De Pictures-map moet je gewoon inkunnen.quote:En dat terwijl ik de enige gebruiker ben, Administrator in alles, al die beveiligingsshit voor mappen al heb uitgezet. Maar als ik in die map wil moet ik eerst via eigenschappen de machtigingen gaan veranderen
Verkapte kijk-ik-hoor-er-bij-want-ik-ben-warez-d00d-postquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef tard het volgende:
Vista is uit, 7 is in!
[ link | afbeelding ]
Apple belde, ze willen hun idee terug.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef tard het volgende:
Vista is uit, 7 is in!
[ link | afbeelding ]
't is gewoon wat overpriced x86/64-based hardware met een laagje software wat wordt gehyped als de beste uitvinding sinds gesneden brood. Maar het blijft een computer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 03:33 schreef Takketak het volgende:
Vanmiddag was een vriendin van me haar prullenbak kwijt in Vista, had ze vaker zei ze
Toen ik keek liep dr explorer ook nog eens vast![]()
Nee, ik ben elke dag weer blij met Leopard op m'n Applecomputer!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef star_gazer het volgende:
BasenAad; kennis van Don en Ad?
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey monkeylover, plaats die wallpaper eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef tard het volgende:
Vista is uit, 7 is in!
[ link | afbeelding ]
Niet eens. Vista werkt prima. In het begin had ik het ook niet zo op Vista maar het is gewoon ff wennen en daarna wil je geen XP meer.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Vista is gewoon kut
Er zal vast genoeg te zeiken zijn op Vista, maar jij denkt dat Vista zuigt omdat bij jouw vriendin de prullenbak weg was en Explorer vast liep?quote:Op vrijdag 7 november 2008 03:33 schreef Takketak het volgende:
Vanmiddag was een vriendin van me haar prullenbak kwijt in Vista, had ze vaker zei ze
Nee, ik ben elke dag weer blij met Leopard op m'n Apple!
Applequote:Op vrijdag 7 november 2008 03:33 schreef Takketak het volgende:
Nee, ik ben elke dag weer blij met Leopard op m'n Apple!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=baas-o-meter&btnG=Google+zoeken&meta= ;')
Firefox, checkquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
Geen enkel probleem met Vista hier. Gebruik wel firefox en thunderbird ipv i.e. en outlook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |