WTF heb jij met die PI, heb het idee dat hij nooit enig verband heeft met je post.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Ik lach me nu al kapot om de reactie van Sackboy. Die vrat zichzelf de vorige keer al op toen hij in 4 zat, nu zit hij in 5 mét een award!

Zal ik doenquote:

Probeer maar, kijken of het lukt.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef gers het volgende:
hoe kan je eigenlijk hoger komen in kaste 1 bijvoorbeeld![]()
naaktpics van me ex posten ?

Diepere betekenissen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
WTF heb jij met die PI, heb het idee dat hij nooit enig verband heeft met je post.
Dude, goed kijken!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar aan de andere kant post ik ook niet in de SC

Ongeveer, een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd. Nu hebben jullie weer de kans om mij te imponeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh trouwens Emimich, gaat die kaste over vorige maand?

Niet posten, PM'en!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef gers het volgende:
hoe kan je eigenlijk hoger komen in kaste 1 bijvoorbeeld![]()
naaktpics van me ex posten ?

Ah, fijn dat ik er dan in sta. Gelukkig was ik de afgelopen tijd niet bannedquote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongeveer, een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd. Nu hebben jullie weer de kans om mij te imponeren.

15 minuten geleden? Daarnaast is Maikuuuul een KLB-legend.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, fijn dat ik er dan in sta. Gelukkig was ik de afgelopen tijd niet banned
Daarbij betwijfel ik of jij KLB wel kent met je 3000 postsJe hebt Maikuuul er zelfs bij staan, wanneer heb jij die voor t laatst zien posten in KLB?

Vrat ik mezelf op? Het boeit mij echt geen reet in welke kaste jij mij plaatst, dat hele kaste gebeuren is te kansloos voor woorden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Ik lach me nu al kapot om de reactie van Sackboy. Die vrat zichzelf de vorige keer al op toen hij in 4 zat, nu zit hij in 5 mét een award!

quote:Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Diepere betekenissen.
[..]
Dude, goed kijken!
Jaja...quote:[ Bericht 0% gewijzigd door Emimich op 06-11-2008 17:21 ]

Ah, okequote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
15 minuten geleden? Daarnaast is Maikuuuul een KLB-legend.

Dude, je hapt niet. Lul.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vrat ik mezelf op? Het boeit mij echt geen reet in welke kaste jij mij plaatst, dat hele kaste gebeuren is te kansloos voor woorden.

Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
Maar k snap nog steeds niet waarom jij jezelf in 1 hebt gezetLeg eens uit.

Jammer genoeg beschik jij er niet over.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.

Weer die debiele PI...quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.
  of 

Jawel, jawel, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef jordeeeh het volgende:
Jammer genoeg beschik jij er niet over.

quote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, wees maar niet bang.

Die eerste is gayquote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Weer die debiele PI...
Doe dan [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |