Lees dit eens doorquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:22 schreef VitaminWater het volgende:
Vanaf nu moeten hier dus ook comments in voor MS Flight blijkbaar... Het andere topic is gesloten.
Bij deze:
MS Flight is wel leuk om te spelen moet ik zeggen. Het jammere is dat er nog weinig planes zijn en tot nu toe alleen nog maar kleine. De multiplayer is wel geinig, omdat je gewoon missies, challenges of free flight kunt doen terwijl ook andere mensen rondvliegen boven Hawaii.
Het andere jammere is dat het verder leeg is qua verkeer, en 50 NM vliegen heel lang duurt en erg saai is. Het vliegen op instrumenten moet ik nog leren, want dat wordt nergens uitgelegd (VOR, ILS) etc... ik kan er in ieder geval niks over vinden. Volgens mij kan dat ook alleen maar met de VAN RA-6 en de instrumenten bedienen (dus snappen waar je welke gegevens en op welke manier in kan voeren) is voor mij nog een groot raadsel...
Iemand die dit een beetje zou kunnen uitleggen, de verschillende vormen van landing-hulpsystemen en hoe ze werken?
Verder ziet MS Flight er wel erg mooi uit!
Thanks.. Nee speel geen FSX. Vroeger wel FS gespeeld, maar dat is heel lang geleden en ook zonder ILS e.d. te snappen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees dit eens door
http://nl.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Speel je ook FSX? Want de default bakken van MS Flight ondersteunen nog geen ILS
Volgens mij bedoel je de Maule die ILS ondersteunt, maar heeft totaal geen zin in MSF. Je hebt wel een challenge dat je met ILS moet landen, omdat het buiten te mistig is om verder dan 1NM te kijken, maar daarin word ook niet uitgelegd hoe je de ILS e.d moet gebruiken, bijna iedereen die ik ken die het gespeeld heeft heeft die landing gewoon visueel moeten doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Thanks.. Nee speel geen FSX. Vroeger wel FS gespeeld, maar dat is heel lang geleden en ook zonder ILS e.d. te snappen.
Je hebt in ieder geval 1 plane in MS Flight die wel ILS ondersteunt (volgens mij). Maar echt helemaal nergens kun je vinden hoe je dat moet doen. Het invoeren van de frequenties is echt raar in die bak, en de gegevens die ik heb van die landingsbaan krijg ik er niet allemaal in.
Ik zoek vanavond nog wel even rond met Google en op Youtube, Maar het wiki-artikel was ook al een beetje verhelderend.
VoxATCquote:Op woensdag 11 april 2012 09:01 schreef lipper het volgende:
Wie kent er een goede atc add-on, eentje die wat meer uitgebreid is?
Thanks, ik ga eens kijken.quote:
X52 of X52 pro? Ik heb de Pro namelijk, en kan het echt aanraden aan een eckte vliegsim liefhebben. Ik heb alle joysticks zien komen en gaan, en de X52 is de enigste die is gebleven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Saitek x52 viel me ook al enigszins tegen. Zo krijg ik het niet voor elkaar om de slats traploos te regelen.
Er is maar 1 manier om FSX als een pro te spelen en dat is met TrackIR(5), voor degene die het niet kennen en wel FSX spelen, MUSTHAVE!! Kost wat, maar is een investering voor 3x betere gameplay.quote:Sowieso is FSX ook lastig met het zicht op de baan en naar buiten omdat je te veel omhoog kijkt en dit niet kunt veranderen. Wat bij eerdere versies wel kon.
Die yoke heb ik ook gehad maar ik vond hem niet erg prettig. Met 1 hand op de throttle was het sturen erg lastig omdat de druk aan 1 kant zit.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Saitek x52 viel me ook al enigszins tegen. Zo krijg ik het niet voor elkaar om de slats traploos te regelen.
Sowieso is FSX ook lastig met het zicht op de baan en naar buiten omdat je te veel omhoog kijkt en dit niet kunt veranderen. Wat bij eerdere versies wel kon.
Dezequote:
Beter voor straaljagers, voor een 737/747/A380 zal het niet veel uitmaken welke he hebt. Ik vind alleen het schermpje met alle info erop te handig bij FSX, kan ik nu ook niet meer zonder, kan je ook je autopilot altitude en speed e.d mee reguleren.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef lipper het volgende:
Er is geloof ik nog 1 Stick van saitek die "beter" Is.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)DVNLGOO0020120002kw7
Trackir 5 lijkt me ook te gek, jammer dat alle fsx spullen zo prijzig zijn.
1 werkt bij mij wel analoog, ik heb het op elevator trim staan en werkt prima. 2 is bij mij ook analoog, is me backup schuifregelaar voor me flaps. Is niet echt nauwkeurig, maar gebruik het ook bijna nooit.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op de gashendel zitten een analoge schuifregelaar en draairegelaar maar FSX reageert er toch digitaal op (aan/uit)
Die zijn bij mij ook wel analoog maar ik wil er de spoilers/speedbrakes meer regelen (en niet de slats zoals ik abusievelijk meldde) en dat wil niet. Alleen alles of niets.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef Chef_M het volgende:
1 werkt bij mij wel analoog, ik heb het op elevator trim staan en werkt prima. 2 is bij mij ook analoog, is me backup schuifregelaar voor me flaps.
Is die voor FSX?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:55 schreef lipper het volgende:
Gisteravond heb ik nl2000 geinstalleerd,
Wat is dat mooi gemaakt zeg.
Ja, nl2000 is voor fsx. Op nl2000.nl kun je het downloaden. Er zijn verschillende modules die je kunt installeren. Bijvoorbeeld een provincie of een bepaald vliegeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Is die voor FSX?
Nog een vraagje, x-plane 10, heb je hierin 3d satelliet beelden van de hele wereld? Dus een vlucht tokyo-sydney is mogelijk? Waarbij je de steden/vliegveld in 3d ziet?
Oke dankje. FSX ken ik wel een beetje maar ik weet dus helemaal niets over MS Flight. Wat is daar zo vernieuwend aan? Zijn de grafics beter? Wordt dat het nieuwe simulatieplatorm? Of kunnen we over afzienbare tijd weer een nieuwe FSX verwachten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef VitaminWater het volgende:
FSX leunt bijna volledig op je CPU (processor) en in mindere mate (bijna niet op je videokaart. Met je I7 zou je dus prima zitten, behalve dat ik niet weet of FSX goed met meerdere cores overweg kan.
Wil je overstappen op MS Flight (pas gereleased) , dan wordt je videokaart wel belangrijk ineens en je CPU weer iets minder, dus dan ligt het anders. Gezien de releasedatum van FSX van 2006 hoef je zeker niet het nieuwste van het nieuwste te hebben.
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=90075quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Guidetti het volgende:
Stel ik koop een nieuwe PC en ik wil FSX vloeiend kunnen laten draaien met alle settings op het maximale. Wat heb ik dan precies nodig? Ik zat sowieso te denken aan een i7 processor, een SSD schijf en 6 gig werkgeheugen. Daar moet het wel mee lukken. Mijn vraag is alleen: welke grafische kaart moet ik pakken? Ik ben hier namelijk niet zo in thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |