abonnement Unibet Coolblue
pi_73800701
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:00 schreef jorrie100 het volgende:
Van links naar rechts: backspace dan +/= dan -/_
Zal per toetsenbord verschillen. Kijk anders in de config in het spel zelf. Via shift nog wat kun je ook gelijk vol gas e.d. Maar ik vlieg al tijden met joystick.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:35:58 #77
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74028465
Ik hou wel van het vliegen concept maar er zijn zoveel versies van FSX, welke moet ik hebben? Wil de meest complete en wil dit ook kunnen doen wat het filmpje laat zien

straaljager

*Hosselcopter*
pi_74029126
FSX (gold?) en dan de add ons die hij verteld wat gebruikt is.
quote:
Well, this is FSX, and i worked with a lot of add-on, like weather builder named FEX and terrain a coast and montain and water builder like UTX and fsglobal 2008.
then i used trackir pro and infrared device for the natural moviment, and then edit playng with brightness and white balance. Then i put real sound in the soundtrack and..
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 16 februari 2010 @ 01:01:12 #79
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_78042674
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Dibble het volgende:
Ik hou wel van het vliegen concept maar er zijn zoveel versies van FSX, welke moet ik hebben? Wil de meest complete en wil dit ook kunnen doen wat het filmpje laat zien

straaljager



gewoon de minimale fsx is genoeg, wel sp1 en sp2 erop zetten, en dan een straaljager downloaden
pi_78060992
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:


Fraai spul, ga ik ook maar eens aanschaffen. Ergens een link misschien waar het te krijgen?
75 topics = FIN
pi_78070145
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_78088174
Speel weleens ook op dit spel..

ik moet nog veel leren over automatische piloot en landingen..
rest is eitje
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_79741881
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
Speel weleens ook op dit spel..

ik moet nog veel leren over automatische piloot en landingen..
rest is eitje
Daar zit ik dus ook mee. Ik kom een heel eind, met ILS is het helemaal super, maar op het laatst heb ik maar moeite met afremmen. Het is toch niet de bedoeling dat je de gewone brakes gebruikt? Alleen daarmee kom ik op tijd tot stilstand.
Je moet eigenlijk je neus in de lucht houden en met de main landing gear eerst een tijdje op de grond zitten. MAAR: hoe houd ik die neus in de lucht? Dat lukt mij niet door simpel het stuur iets terug te trekken, dan zit ik zo weer in de lucht...
pi_79742502
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]
MAAR: hoe houd ik die neus in de lucht? Dat lukt mij niet door simpel het stuur iets terug te trekken, dan zit ik zo weer in de lucht...
Dan ga je dus te snel
Too much is never enough!
pi_79742519
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk je neus in de lucht houden en met de main landing gear eerst een tijdje op de grond zitten. MAAR: hoe houd ik die neus in de lucht? Dat lukt mij niet door simpel het stuur iets terug te trekken, dan zit ik zo weer in de lucht...
Dan heb je te veel snelheid.
Vlak boven de baan vang je af door je neus iets omhoog te trekken (de 'flare'), waarna je snelheid vanzelf afneemt (throttle idle) en je uiteindelijk op de baan zakt. Dan kun je trekken wat je wil om die neus omhoog te houden, maar de kist zal niet weer los komen, simpelweg omdat je onder de stallspeed zit.
pi_79743907
Hmm, die neus lukt mij nu met wat geduld wel aardig. Maar welke snelheden moet ik dan aanhouden?
Heb het nu net ff geprobeerd met een Learjet 45. Ik land met 100kts, neus omhoog en hij komt niet tot stilstand. 60 kts, dan zit ik op het einde van de landingsbaan.
Misschien heeft het iets met de auto-brakes te maken? Die kan ik namelijk in lang niet elke kist terugvinden, zo ook niet in deze.
pi_79743936
Gebruik je ook speedbrakes en trust reverser? Anders wordt het lastig denk ik ja
pi_79744860
Misschien staan hier wat nuttige tips.
pi_79744921
Ja stom. Heb sinds kort een CH Yoke, dacht op de een of andere manier dat ie na idle automatisch doorging naar reverse. Spoiler zit blijkbaar niet voorgeprogrammeerd als pook op dit stuurtje.

Iemand enig idee hoe ik deze knoppen (want zo ziet fsx ze) toch als pook kan gebruiken? Anders heb ik hier nu twee pookjes die ik ongebruikt laat..

edit: heb het al

[ Bericht 15% gewijzigd door EddyAlbena op 30-03-2010 19:38:52 ]
pi_79760190
Zat net wat te googlen naar die CH yoke. Kom ik dit tegen
Zijn er hier mensen die ook zo'n overdreven setting thuis hebben ?

Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_79762822
Tering zeg... Dan moet je echt een mongool zijn. En je hebt er nog steeds verdomd weinig aan want je verticale zicht is nog steeds kut
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:18:54 #92
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_79763761
In de luchtvaarthobbyshop in Aalsmeer staan ook dergelijke opstellingen maar zelfs nog realistischer: met orginele instrumentenpanelen en dus echte knoppen en echte trimwieltjes en echte displays.

http://www.aviationmegastore.com/
Wie dit leest is gek
pi_79773261
Voor het geld dat je aan die onzin uit moet geven kun je beter vlieglessen nemen
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:24:41 #94
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_79797801
Voor slechts 640 euro


Losse hoogtemeter die synchroon loopt met FS: 320 euro


Gashendels etc. met USB-aansluiting 1200 euro



http://www.aviationmegastore.com/cockpit-building/cat/?shopid=LM4bb24e70c3eb364932cb52b207&parent_id=355
Wie dit leest is gek
pi_79908475
Mijn joystick is al een tijdje dood helaas. Komt waarschijnlijk door een USB hub waar die in zat, die via netstroom gaat. Ik had deze


Wil nu eigenlijk wel weer een nieuwe, niet dezelfde, wel soort gelijk maar die saitek van 130 euro, met blauw licht vind ik lelijk
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_99839443
kick ;)

Er zijn 2 filmpjes verschenen met een zeer uitgebreide cockpitpreview (meer dan een uur) van de nieuwe PMDG 737NGX en een walk-around om het toestel. Prachtig! :9~

http://www.flyaoamedia.com/aoa/nicks-737ngx-cockpit-thoughts/
http://www.flyaoamedia.com/737/nicks-737ngx-walk-around/
pi_100124206
Aan reeks gekoppeld.
pi_110135350
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef STING het volgende:
Aan reeks gekoppeld.
waarom is dit, en kun ie die linkjes uit de op van mij hierbij zetten?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:22:37 #99
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_110135772
Vanaf nu moeten hier dus ook comments in voor MS Flight blijkbaar... Het andere topic is gesloten.

Bij deze:

MS Flight is wel leuk om te spelen moet ik zeggen. Het jammere is dat er nog weinig planes zijn en tot nu toe alleen nog maar kleine. De multiplayer is wel geinig, omdat je gewoon missies, challenges of free flight kunt doen terwijl ook andere mensen rondvliegen boven Hawaii.

Het andere jammere is dat het verder leeg is qua verkeer, en 50 NM vliegen heel lang duurt en erg saai is. Het vliegen op instrumenten moet ik nog leren, want dat wordt nergens uitgelegd (VOR, ILS) etc... ik kan er in ieder geval niks over vinden. Volgens mij kan dat ook alleen maar met de VAN RA-6 en de instrumenten bedienen (dus snappen waar je welke gegevens en op welke manier in kan voeren) is voor mij nog een groot raadsel...

Iemand die dit een beetje zou kunnen uitleggen, de verschillende vormen van landing-hulpsystemen en hoe ze werken?

Verder ziet MS Flight er wel erg mooi uit!
Ik heb geen signature.
pi_110136238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:22 schreef VitaminWater het volgende:
Vanaf nu moeten hier dus ook comments in voor MS Flight blijkbaar... Het andere topic is gesloten.

Bij deze:

MS Flight is wel leuk om te spelen moet ik zeggen. Het jammere is dat er nog weinig planes zijn en tot nu toe alleen nog maar kleine. De multiplayer is wel geinig, omdat je gewoon missies, challenges of free flight kunt doen terwijl ook andere mensen rondvliegen boven Hawaii.

Het andere jammere is dat het verder leeg is qua verkeer, en 50 NM vliegen heel lang duurt en erg saai is. Het vliegen op instrumenten moet ik nog leren, want dat wordt nergens uitgelegd (VOR, ILS) etc... ik kan er in ieder geval niks over vinden. Volgens mij kan dat ook alleen maar met de VAN RA-6 en de instrumenten bedienen (dus snappen waar je welke gegevens en op welke manier in kan voeren) is voor mij nog een groot raadsel...

Iemand die dit een beetje zou kunnen uitleggen, de verschillende vormen van landing-hulpsystemen en hoe ze werken?

Verder ziet MS Flight er wel erg mooi uit!
Lees dit eens door :)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system

Speel je ook FSX? Want de default bakken van MS Flight ondersteunen nog geen ILS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')