Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
weer terug
had klonkette bij het restaurant afgezet, ik naar huis me verheugen op een potje zinloos geweld op mijn 360 kom ik thuis zie ik het gapende gat ineens weer, 360 kapoet enzoben maar een stuk gaan fietsen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
weer terug
had klonkette bij het restaurant afgezet, ik naar huis me verheugen op een potje zinloos geweld op mijn 360 kom ik thuis zie ik het gapende gat ineens weer, 360 kapoet enzoben maar een stuk gaan fietsen...
zelfmoord plegen omdat ik geen gameconsole meer zou hebben dat is ehmmm, tja wel het laatste wat ik zou doenquote:
hij zit nu ergens veilig een doosje op weg naar de dokter in Frankfurtquote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat zijn altijd rot momenten. Zulk soort dingen mogen gewoon niet kapot gaan
En die gaat hem dan weer reanimerenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij zit nu ergens veilig een doosje op weg naar de dokter in Frankfurt
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die gaat hem dan weer reanimeren
Hopelijk niet iddquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnen
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan laat de post hem vallen en kun je overnieuw beginnen
wehehe dat lijkt me niet geheel overdreven hahaquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaat
Wij hebben ooit met werk wat dingen verstuurd met een transport bedrijf. Het moest naar Denemarken. GIng best goed eigenlijk. Er kwam toch wel 20% zonder beschadigingen aanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
UPS is over het algemeen wel zuinig met het spul en je hebt nog nooit een pakketje van mij gezien, als ik iets verstuur dan kan er een zwangere mammoet bovenop gaan zitten en gaan breakdancen zonder dat er iets kapot gaat
caliquote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
goedenavond....weer een hele dag hard gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |