Te weinig plaatjes lmd..quote:
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Uh, vast wel, maar nog nooit zelf gedaan eigenlijk. Als ik het eet is het als mijn moeder het gemaakt heeft
Bij mij was het eigenlijk oma. Maar daar ligt al minimaal 10 jaar een tuin op. Zal het toch eens zelf gaan proberenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
Dat eet ik ook alleen bij mijn oudersquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook kooksel van mams, en ik ben bang dat het net zo zal gaan als draadjesvlees....
Dat kan kon alleen mams lekker maken (sinds ze geen grotere hoeveelheden meer kookt is ze 't een beetje kwijt qua kruiden enzo).
quote:
het is een infasie!!!!!quote:
Vast nietquote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
mpg z'n schoonmoeder maakt de bestequote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ex schoonmama is de enige die ik ken die lekker draadjesvlees kan maken
quote:
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentesquote:
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat van sammy allemaal meegekregen?
Geen plaatje zonder die krenten/rozijnenzooiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaatje
En es post even dezelfde in de post hierboven anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |