quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef De_Ananas het volgende:
Crane, held van me
Je hebt wel gelijk
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Jezus wat een slechte paint.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?quote:Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is
Als je goed bent?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?
Verdienstelijke prestaties leveren en daarin consistent zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?
Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
Komt er een proleet in dit topic...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan nog is een arrogant iemand irritant en ongewenst.
?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!
Nee, dat noemt men jaloezie.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan nog is een arrogant iemand irritant en ongewenst.
Daar kan ik toch een paar dingen van op uit maken hoor...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
quote:
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat
Kaste 3 (Plebejers met potentie): El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |