quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef Jgxworker het volgende:
Zucht. Bel je ze krijg je te horen dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze er niets vanaf weten... Ben benieuwd of ik nog een mail terug krijg.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Even een hele rare opmerking misschien, maar wordt hier niet de klassieke vergissing 1e rang en 1e ring gemaakt??
1e rang zijn namelijk staanplaatsen arena en de staanplaatsen op de 1e ring zijn 6e rang.
Wat een prutsers daar zeg!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef Jgxworker het volgende:
@ Felixia in vorige Topic.
Ik maak die vergissing in ieder geval niet. niet. Ik heb Rang 1, veldkaarten besteld. En krijg staanplaatsen 1e ring binnen. Ik had dit mailtje terug gestuurd:
Volgens jullie plattegrond zijn er veldkaarten ( Rang 1) Die ik besteld
heb. En ook staanplaatsen 1e ring. ( Rang 6 ). Dat zijn dus geen
veldkaarten. Deze heb ik ook niet besteld maar dat staat wel op het kaartje.
Ik heb het na gevraagd aan een vriend van me en bij hem staat wel Ingang
Arena Vloer. Vrije plaatskeuze: zitten/staan. Ik heb dus wel degelijk andere
kaarten gekregen dan ik besteld had.
Maar heb er nog geen reactie op gehad.
Kijk eens bij: 'Bestellingen bekijken' wat er daar staat.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef Jgxworker het volgende:
@ Felixia in vorige Topic.
Ik maak die vergissing in ieder geval niet. niet. Ik heb Rang 1, veldkaarten besteld. En krijg staanplaatsen 1e ring binnen.
Goed om te horen, en mochten je vrienden er niet blij van worden dan moet je ze maar wegdoen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:07 schreef Jgxworker het volgende:
Hmmz. Ben eruit gekomen. Schuld ligt niet bij ticketservice maar bij m'n vader.
Wat blijkt dus, hij heeft ook tickets besteld maar dan op mijn huis adress. Schijnt dus dat wij 2 accounts hebben, eentje op zijn werk en eentje met een adress thuis. Belt ie me net op dat hij vergeten was dat hij AC/DC tickets had liggen. Wel de goede dus alleen zijn dat de tickets die ik besteld heb en niet de tickets die hij besteld heeft. Blijkt dus dat de adressen andersom staan op de accounts.
Daar had hij wel ff wat eerder mee mogen komen...
Ik wist niet eens dat hij uberhoud tickets besteld had. Maarja hopelijk kan ik hier een paar vrienden van me blij mee maken voor de normale prijs.
Toch blijft het raar dat ticketservice staanplaatsen eerste ring hetzelfde vind als Veldkaarten maarja. Toch bedankt voor de reacties.
België doet er tenminste iets aan, al is het maar een druppel op de gloeiende plaat.quote:Concerttickets AC/DC van Nederlandse websites gehaald
Tickets Metallica en AC/DC nog niet verzonden
BRUSSEL - De verkoop tegen woekerprijzen van tickets voor concerten van AC/DC en Metallica in het Sportpaleis via Nederlandse websites is stopgezet. Dat zegt minister Vincent Van Quickenborne, bevoegd voor Consumentenzaken.
Hij had gisteren contact opgenomen met zijn Nederlandse collega die hem beloofde snel actie te ondernemen.
Verschillende Nederlandse websites boden tickets aan voor de concerten van AC/DC en Metallica in maart 2009 in het Sportpaleis in Antwerpen tegen woekerprijzen van 449 tot 499 euro per ticket. Het ging om www. budgetticket.nl, www.worldticketshop.com en www.onlineticketshop.nl.
Vvk start a.s. vrijdag om 11.00quote:Prijzen
Rang 1: ¤ 69,-
Rang 2: ¤ 67,-
Rang 3: ¤ 65,-
Rang 4: ¤ 63,-
Rang 5: ¤ 61,-
Heb je geen vrienden in A'dam? En anders een (jeugd)hotel misschien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit nog te twijfelen, heb geen auto (mag nog niet) maar wil wel supergraag heen, maar aangezien er 's nachts geen treinen meer rijden lijkt me dat erg lastig ik woon in Groningen en A'dam is dan een behoorlijk eindje weg. Maar supergraag heen wil ik wel
Volgens mij wordt er alleen via internet verkocht.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:16 schreef baard8 het volgende:
weer alleen via internet?
of ook bij het postkantoor..
Via livenation inderdaad en telefonisch. Ben benieuwd of het weer stressen wordt morgenvroegquote:Op woensdag 17 december 2008 11:22 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er alleen via internet verkocht.
Zag ergens staan dat de kaarten via livenation te krijgen zijn
Zo kan je een agendapunt invoegen in Outlook... 15minuten voor 11:00uur krijg je dan een reminder.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Djaser het volgende:
Heeft iemand een idee wat dat rare outlook ding bij de tickets voor een nut heeft (op de Livenations site)?
Is er een speciale reden dat ze de kaartjes nu via Eventim verkopen i.p.v. Ticketmaster? Behalve dan dat TM een kutsite wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:36 schreef Exterminator het volgende:
Waarom loggen jullie ook in via Livenation?
Via Livenation wordt je uiteindelijk toch doorgelinkt naar Eventim
Als ik even logisch nadenk kan ik me twee redenen bedenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Is er een speciale reden dat ze de kaartjes nu via Eventim verkopen i.p.v. Ticketmaster? Behalve dan dat TM een kutsite was
Klinkt logisch jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:57 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Als ik even logisch nadenk kan ik me twee redenen bedenken.
1. Volgend jaar (januari?) wordt sowieso overgestapt naar Eventim.
2. Ik denk dat het voor hun ook een grote test is om te kijken of nu alles wel goed verloopt. Het is tenslotte weer een grote voorverkoop en denk dat een grote flop zoals de vorige keer bij Metallica/ACDC het laatste is wat ze nu willen.
Ik ook niet maar van de andere kant, ik ben toch op m'n werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef goldhorn het volgende:
Ik heb geen zin om weer 6 uur bezig te zijn om dan de melding te krijgen dat het uitverkocht is.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:26 schreef LadyXochi het volgende:
Vandaag begint toch de voorverkoop van het tweede (extra) concert in de Arena? Nou ik probeer in te loggen op de Live Nation site, maar de knoppen werken niet...
Het gezeik begint nu al weer...
Oja, je kunt ze vandaag ook via het telefoonnummer bereiken. Kost wel 0,45 ct per minuut. En waarschijnlijk sta je eerst een uur in de wacht, dus dat is 27 euro....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Blupp het volgende:
kom trouwens nu zelf dit nummer tegen :-) 0900-1002020
Misschien kan iemand even laten weten wat de staanplaatsen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef feedmyfear het volgende:Eventim site ga bestellen. Staanplaatsen staan op de Duitse site altijd duidelijk aangegeven, dus dat zal hier ook wel zijn...
vrije plaatskeuze is Staanplaats toch ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef feedmyfear het volgende:
Zo ging echt vlot deze keer!! 2 kaarten Vrije plaatskeuze binnen! ¤153,80 inclusief verzendkosten!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef Blupp het volgende:
[..]
vrije plaatskeuze is Staanplaats toch ?
dit ging inderdaad veel sneller dan de vorige keer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef SMIDSY het volgende:
2x staanplaatsen binnen. Hadden ze dit niet veel eerder kunnen doen, dit ging eng soepel
gewoon blijven proberenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Krijg in alle rangen een foutmelding, behalve in de zesde rang en die wil ik nou net niet hebben.
Kreeg ook een ongeveer 6 keer een foutmelding. Gewoon blijven proberen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Krijg in alle rangen een foutmelding, behalve in de zesde rang en die wil ik nou net niet hebben.
OK, ik hou vol!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Kreeg ook een ongeveer 6 keer een foutmelding. Gewoon blijven proberen!
Dan is hij onderweg voor nietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, ik hou vol!Er is ook iemand onderweg naar het postkantoor, maar die ging het (i.v.m. werk) niet redden om precies om 11.00 uur aanwezig te zijn daar.
Kom dat kusje maar in 't echt afgeven, of virtueel via msn/camquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Lov1 het volgende:
Wij ook kaartjes!! Vrije plaatsen, 4 maal
Bedankt Exterminator!!![]()
Ja, daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dan is hij onderweg voor niets
action in dc!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Under_Score het volgende:
ja, dat wel. ben wel benieuwd naar het voorprogramma, wat zou er voor AC/DC aan kunnen, of beter nog durven
zou wel erg dubbelop zijnquote:
Die zijn zo leuk!quote:
Excuseerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor.Zij trouwens!
Jaaa, daar had ik ook bij willen zijn, Antwerpen. Dat is een jaar of 8 geleden dacht ik. Maarja, ik had toen geen geld en nu wel. Bovendien is dit een thuiswedstrijd voor me.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ga niet naar de Arena. Ik koester tegen die tijd de herinnering van het concert in Antwerpen.
Het geluid van de Arena is me eerder slecht bevallen. Succes voor wie wel wil bestellen. Geloof dat de kaartverkoop zo al beter geregeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |