Inwendige stokslagen FTWquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar de baarmoeder volgens mij
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ram die hele eettafel kapot
Je moet ook geen tafelpoten swaffelenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha..quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aanrecht is steviger... en daar voelen vrouwen zich ook goed thuis
Daaromquote:
Deze niet egt..quote:Op donderdag 6 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aanrecht is steviger... en daar voelen vrouwen zich ook goed thuis
Idd, waar gaat dit heen ?!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda spuit Beller in zn bek
Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Deze niet egt..
Mensen mensen komt dat zien!! Wil u voedselvergiftiging oplopen?! Ik laat u zien hoe!!![]()
Anticlimaxquote:Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Deze niet egt..
Mensen mensen komt dat zien!! Wil u voedselvergiftiging oplopen?! Ik laat u zien hoe!!![]()
Collega's kijken me al een beetje vreemd aan, nu doen ze dat sowieso al...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar de baarmoeder volgens mij
WTF, sommige mensen zijn raar....quote:
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WTF, sommige mensen zijn raar....
[ afbeelding ]
Dan vraag je je toch af welke namen er zijn afgevallen... toen ze deze naam hadden genomen
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vraag je je toch af welke namen er zijn afgevallen... toen ze deze naam hadden genomen
quote:
Serieus, ik heb echt geil geheugen ?!....quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keuken/slaapkamer/badkamer... ruimte zat?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laten we het aanrecht dan maar niet gaan gebruiken want daar voel ik mij dus niet zo thuis, in tegenstelling tot wat Barra zegt ...
M'n waterquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus, ik heb echt geil geheugen ?!....
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Golden Emporer international limited .....
beetje zwak dat je dat niet weet
whahaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, jij bent raar:
[ afbeelding ]
Op de eettafel wel dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laten we het aanrecht dan maar niet gaan gebruiken want daar voel ik mij dus niet zo thuis, in tegenstelling tot wat Barra zegt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |