Daaromquote:
Deze niet egt..quote:Op donderdag 6 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aanrecht is steviger... en daar voelen vrouwen zich ook goed thuis
Idd, waar gaat dit heen ?!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda spuit Beller in zn bek
Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Deze niet egt..
Mensen mensen komt dat zien!! Wil u voedselvergiftiging oplopen?! Ik laat u zien hoe!!![]()
Anticlimaxquote:Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Deze niet egt..
Mensen mensen komt dat zien!! Wil u voedselvergiftiging oplopen?! Ik laat u zien hoe!!![]()
Collega's kijken me al een beetje vreemd aan, nu doen ze dat sowieso al...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar de baarmoeder volgens mij
WTF, sommige mensen zijn raar....quote:
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WTF, sommige mensen zijn raar....
[ afbeelding ]
Dan vraag je je toch af welke namen er zijn afgevallen... toen ze deze naam hadden genomen
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vraag je je toch af welke namen er zijn afgevallen... toen ze deze naam hadden genomen
quote:
Serieus, ik heb echt geil geheugen ?!....quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keuken/slaapkamer/badkamer... ruimte zat?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laten we het aanrecht dan maar niet gaan gebruiken want daar voel ik mij dus niet zo thuis, in tegenstelling tot wat Barra zegt ...
M'n waterquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus, ik heb echt geil geheugen ?!....
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Golden Emporer international limited .....
beetje zwak dat je dat niet weet
whahaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, jij bent raar:
[ afbeelding ]
Op de eettafel wel dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laten we het aanrecht dan maar niet gaan gebruiken want daar voel ik mij dus niet zo thuis, in tegenstelling tot wat Barra zegt ...
Daar gaat mijn imago weerquote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Golden Emporer international limited .....
beetje zwak dat je dat niet weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
het is toch duits ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kattenbak?quote:
geil water komt weer uit een ander ding hoorquote:
Die 3 opties zijn immers al zo standaard, net zoiets al de bank.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Keuken/slaapkamer/badkamer... ruimte zat?
kutjes!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
geil water komt weer uit een ander ding hoor
Godsammequote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
geil water komt weer uit een ander ding hoor
Ik kan er ook niet mee ophoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GodsammeIk heb de slappe lach
Nou wat is dan wel nieuw?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Die 3 opties zijn immers al zo standaard, net zoiets al de bank.
Iedereen heeft t weleens op de bank gedaan en toch doet iedereen elke x weer alsof het iets nieuws is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |