quote:
Dat flesje water heb je wel nodig hoor als je met mijn moeder aan de slag gaat.quote:
Ze staat in vuur en vlamquote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat flesje water heb je wel nodig hoor als je met mijn moeder aan de slag gaat.
Zal ze laten sidderen godverquote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ja ik had liever zelfs bolt rifles gehad, geen gespray erinquote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jaja, maar hij ziet er wel erg mooi uit.
Maar.. COD4 blijft beter. Betere maps en betere wapens
hehe sgele leg je ook al je kwaklap klaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is ook goed hoor, dan wel onder de douche hequote:Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Moet het egt liggend?
Ik doe t liever staand...
Nou Beller, waar wacht je op?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Moet het egt liggend?
Ik doe t liever staand...
Ze laat je koken hoor, pas maar opquote:
* BarraCupraCuda geeft Beller zn kwaklapquote:
Is zo afgezaagd...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook goed hoor, dan wel onder de douche he
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je crysis eens proberen , das nog erger
Ik ram die hele eettafel kapotquote:Op donderdag 6 november 2008 15:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Is zo afgezaagd...
Eettafel?? Leun ik wel voorover..
Naar de baarmoeder volgens mijquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Is zo afgezaagd...
Eettafel?? Leun ik wel voorover..
Plotwendingen...we haz them!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
duh dat kan je toch wel afleiden van de naam van het spel .... crisis
ok ok hijs niet grapping maar die andere wel droxz![]()
![]()
Beller, jij bent raar:quote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook goed hoor, dan wel onder de douche he
veeg me opquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ram die hele eettafel kapot
LIEK OMG!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, jij bent raar:
[ afbeelding ]
Opzouten, dan beuk ik beller wel wegquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Op jouw, je moet zn handje beethouden
Aaaaightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |