Geil zijn....quote:
quote:
Beter als standje "konijn"quote:
Nee, je blijft...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Spannend Draakje!!!vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
Sorry wie, sorry martin?quote:
quote:
Whahahaquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebroken
Zo dan, dat is mooi kut zeg!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebroken
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah ik heb geen ledjes. ik heb beugels
[ afbeelding ]
Wat, is hij al begonnen dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Bang dat jij zijn klusje moet opknappen?
vond het maar niets, heb al genoeg blauwe neon in die hoerenkast zittenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!
nope schuin afgebrokenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo dan, dat is mooi kut zeg!![]()
Geen "mooie" breuk ofzo?
Sterkte Draakje, hoop dat ze er weer snel bovenop is!!!!!!!!!!!!
Die kast is niet van mij! Ik was het niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
vond het maar niets, heb al genoeg blauwe neon in die hoerenkast zitten
betekenen die ledjes ook wat, of gaan ze alleen aan / uit ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!
doet ie goed .....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee.. Of hij is geweest zonder dat ik t wist ...
Mjah... iets wat jij nog moet leren he?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
doet ie goed .....
als ie dan ook nog aan zn trekken is gekomen ...... dan is ie helemaal ace
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah... iets wat jij nog moet leren he?
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kast is niet van mij! Ik was het niet!
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!
waarschijnlijk kan je er aan zien wanneer er 1 kapot gaat.... de mijne branden alleen rood constand... god knows of dat goed is en wat het allemaal betekend...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betekenen die ledjes ook wat, of gaan ze alleen aan / uit ?
hmz moeilijke keuzequote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk kan je er aan zien wanneer er 1 kapot gaat.... de mijne branden alleen rood constand... god knows of dat goed is en wat het allemaal betekend...
FUBAR?? weet jij het?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, sprak per ongeluk hardop
Solly
Sollyquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he weet ik ook weer wat ik aan jou heb.
ARRRGH!quote:
Iemand moet het dan maar doen he?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee.. Of hij is geweest zonder dat ik t wist ...
ja maar het precieze hoe of wat weet ze nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ARRRGH!
Dat zijn de dingen die je NIET wil horen!
Zal dus waarschijnlijk wel wat staal aan te pas komen,
of valt dat wel mee?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er mee kappen voor vandaag.
Tot later mensen![]()
Je moet ze wel door 2 delen hoor die aantal breezah's, hij kijkt scheelquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!
owja en het is gewoon GEIL natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hmz moeilijke keuze
maar goed
de ledjes staan voor de ogen van de draak wat weer 1 of andere betekenis heeft
check de geil site staat meer informatie vermeld over alles
* Droxz.nl "wipt" even langsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Crazyessie het volgende:
Yep... Are u the man for the job?
Wilde er niet gelijk over beginnenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar het precieze hoe of wat weet ze niet
dus allemaal afwachten maar ja met 5 kindjes thuis lig je ook niet makkelijk af te wachten
onze familie woont allemaal hier in de omgevingquote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wilde er niet gelijk over beginnen![]()
Zijn er wel eventuele familie leden/vrienden die was kunnen opvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |