nope schuin afgebrokenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo dan, dat is mooi kut zeg!![]()
Geen "mooie" breuk ofzo?
Sterkte Draakje, hoop dat ze er weer snel bovenop is!!!!!!!!!!!!
Die kast is niet van mij! Ik was het niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
vond het maar niets, heb al genoeg blauwe neon in die hoerenkast zitten
betekenen die ledjes ook wat, of gaan ze alleen aan / uit ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!
doet ie goed .....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee.. Of hij is geweest zonder dat ik t wist ...
Mjah... iets wat jij nog moet leren he?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
doet ie goed .....
als ie dan ook nog aan zn trekken is gekomen ...... dan is ie helemaal ace
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah... iets wat jij nog moet leren he?
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kast is niet van mij! Ik was het niet!
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!
waarschijnlijk kan je er aan zien wanneer er 1 kapot gaat.... de mijne branden alleen rood constand... god knows of dat goed is en wat het allemaal betekend...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betekenen die ledjes ook wat, of gaan ze alleen aan / uit ?
hmz moeilijke keuzequote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk kan je er aan zien wanneer er 1 kapot gaat.... de mijne branden alleen rood constand... god knows of dat goed is en wat het allemaal betekend...
FUBAR?? weet jij het?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, sprak per ongeluk hardop
Solly
Sollyquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he weet ik ook weer wat ik aan jou heb.
ARRRGH!quote:
Iemand moet het dan maar doen he?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee.. Of hij is geweest zonder dat ik t wist ...
ja maar het precieze hoe of wat weet ze nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ARRRGH!
Dat zijn de dingen die je NIET wil horen!
Zal dus waarschijnlijk wel wat staal aan te pas komen,
of valt dat wel mee?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er mee kappen voor vandaag.
Tot later mensen![]()
Je moet ze wel door 2 delen hoor die aantal breezah's, hij kijkt scheelquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de hoere kast van sgele zitten allemaal breezahs in!
owja en het is gewoon GEIL natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hmz moeilijke keuze
maar goed
de ledjes staan voor de ogen van de draak wat weer 1 of andere betekenis heeft
check de geil site staat meer informatie vermeld over alles
* Droxz.nl "wipt" even langsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Crazyessie het volgende:
Yep... Are u the man for the job?
Wilde er niet gelijk over beginnenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar het precieze hoe of wat weet ze niet
dus allemaal afwachten maar ja met 5 kindjes thuis lig je ook niet makkelijk af te wachten
onze familie woont allemaal hier in de omgevingquote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wilde er niet gelijk over beginnen![]()
Zijn er wel eventuele familie leden/vrienden die was kunnen opvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |