Geil zijn....quote:
quote:
Beter als standje "konijn"quote:
Nee, je blijft...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Spannend Draakje!!!vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
Sorry wie, sorry martin?quote:
quote:
Whahahaquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebroken
Zo dan, dat is mooi kut zeg!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanmorgen van de trap gevallen en nu been lelijk gebroken
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah ik heb geen ledjes. ik heb beugels
[ afbeelding ]
Wat, is hij al begonnen dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Bang dat jij zijn klusje moet opknappen?
vond het maar niets, heb al genoeg blauwe neon in die hoerenkast zittenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!
nope schuin afgebrokenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo dan, dat is mooi kut zeg!![]()
Geen "mooie" breuk ofzo?
Sterkte Draakje, hoop dat ze er weer snel bovenop is!!!!!!!!!!!!
Die kast is niet van mij! Ik was het niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
vond het maar niets, heb al genoeg blauwe neon in die hoerenkast zitten
betekenen die ledjes ook wat, of gaan ze alleen aan / uit ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook wel baas hoor alleen niet zo stoer als ledjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |