quote:
Voor mij geldt hetzelfde! Ook sz. US 10!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef Placenta het volgende:
[..]
40 euro? Dan mag iemand voor mij een sz 10 meenemen en geef ik er wel 50 voor
Had graag de Sertigs van je overgenomen! Helaasch te grootquote:
Nja gast zou zo kopen maar had geen geld dus ik heletijd wachten en uiteindelijk flaked ie gewoon. Als ik er nu niet voor krijg wat ik wil hou ik ze gewoon lekker =)quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ben je die J3's nou nog niet kwijt, mextor?
Dat zijn echt bij ver de 3 paar lelijkste schoenen die ik in tijden heb gezienquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
Spam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
En jij bent zo hip en nieuw en loopt voor op de mode?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar jullie hebben ook geen swagger, kunnen jullie ook niks aan doen.
Komt nog wel is....hopelijk.
Dat is ook het hele probleem in Nederland. Lekker meelopen (en achterlopen) en niks nieuws durven.
Iedereen die die Free Hybrid Boot tot nu toe heeft aangepast heeft er ook meteen 1 gekocht.
Enigste wat beter loopt is die neon 3 kleuren air max light haha
En laatst zat je me nog te mocken toen ik ze linkte. God dang hypocrite.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Aan de voet staat ie best lekker imho
[ afbeelding ]
Kan ik inkomen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Dub, zolang bewegende_ninja mij sexy vind boeit het me allemaal niet.
sinds wanneer matcht een trainingsbroek met schoenen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@work
[ afbeelding ]
zie die subtiele match
die vind ik dan weer te gruwelijk, paar pics aan de voet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Talaches ftwquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Oh van Bataviastad. Wat kostten ze? wil altijd nog wel een tweede paartjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, Bataviastad. Mijn winkel krijgt alleen maar kutschoenen, dus die Hybrid Boots maar van Nike.net gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |